Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

روش‌های مختلف راه اندازی پمپ بنزین پس از ثبت شرکت اسلواکی

موارد بحث شده

روش‌های مختلف راه اندازی پمپ بنزین پس از ثبت شرکت اسلواکی

در مقاله « یک پیشنهاد عالی برای ثبت شرکت اسلواکی : راه اندازی پمپ بنزین » یک سری از مزایای راه اندازی کسب و کار پمپ بنزین پس از ثبت شرکت در اسلواکی را عنوان کردیم. اکنون می‌خواهیم در این مقاله توضیح دهیم که چه روش‌هایی برای راه اندازی بیزنس و اخذ اقامت اسلواکی در این زمینه وجود دارد.

در صورتی که تصمیم به راه اندازی بیزنس و اخذ اقامت کشور اسلواکی از این روش دارید کافی است با ما تا پایان این مطلب همراه شوید تا کلیه روش‌های ممکن را یاد بگیرید.

روش‌ اول: ثبت شرکت اسلواکی از طریق برندسازی

در این روش باید پمپ بنزین خود را با یک برند جدید راه اندازی کنید. این برند متعلق به خودتان است و دیگر نیازی نیست که بخشی از درآمد خودتان را به شخص دیگری بدهید. کافی است مالیات خود را به موقع بپردازید و از بیزنس خودتان لذت ببرید.

این روش مزایا و معایب مخصوص به خودش را دارد. در انتهای این مطلب منبعی را به شما معرفی می‌کنید که بتوانید از مزایا و معایب این روش آگاه شوید.

روش دوم: ثبت شرکت از طریق خرید بیزنس آماده (یک پمپ بنزین آماده)

در این روش کافی است برای خرید یک پمپ بنزین اقدام کنید و پمپ بنزین را به همراه کلیه متعلقات آن از صاحب آن بیزنس خریداری کنید. این روش شباهت زیادی به برندسازی دارد و از آن به بعد این برند از آن شما خواهد شد و تمام مزایای آن متعلق به شما خواهد بود.

روش سوم: ثبت شرکت اسلواکی از طریق فرنچایز (اخذ نمایندگی)

این روش برای راه اندازی بیزنس پمپ بنزین توصیه می‌شود. در این روش شما با یک برند قدرتمند در زمینه پمپ بنزین مذاکره می‌کنید و قراردادی را با این شرکت به ثبت می‌رساند. طبق این قرارداد شما باید بخشی از درآمد خودتان را به برند اصلی بپردازید.

در صورتی که تمایل دارید شرکت خودتان را در اسلواکی راه اندازی و اقامت اسلواکی را بگیرید، کافی است تلفن را بردارید و با شماره‌هایی که در این وب سایت قرار دارد، تماس بگیرید. مشاوران و متخصصان یورو اقامت تمام اطلاعات و داده‌های ضروری را در اختیار شما قرار خواهند داد تا بتوانید با هوشمندی و آگاهی کامل در مورد نوع شرکتی که می‌خواهید راه بیندازید تصمیم گیری کنید. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می‌توانید مقاله « مزایا و معایب روش‌های مختلف ثبت شرکت اسلواکی و راه اندازی بیزنس پمپ بنزین » را مطالعه کنید.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت اسلواکی با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

روش‌های مختلف راه اندازی پمپ بنزین پس از ثبت شرکت اسلواکی
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ