Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

اخذ اقامت اسلواکی و سرمایه‌گذاری در این کشور (شرایط کلی)

موارد بحث شده

یکی از روش‌های اصلی اخذ اقامت اسلواکی، سرمایه‌گذاری است. اسلواکی یکی از بهترین کشورهای اتحادیه اروپا محسوب می‌شود و هر سال کارآفرینان و سرمایه‌گذاران زیادی برای اخذ اقامت اسلواکی، اقدام به سرمایه گذاری یا ثبت شرکت اسلواکی می‌کنند.

در این مطلب تصمیم داریم که مسئله سرمایه‌گذاری در اسلواکی و اخذ اقامت اسلواکی از طریق سرمایه‌گذاری را بیان نماییم. در صورتی که تمایل به سرمایه‌گذاری در این کشور هستید، تا پایان این متن با ما همراه باشید.

چرا در اسلواکی سرمایه‌گذاری کنم؟

وقتی صحبت از کارآفرینی و سرمایه‌گذاری در اسلواکی به میان می‌آید، گزینه‌های زیادی مطرح می‌شود که از جمله آن‌ها می‌توان به ثبت شرکت اسلواکی یا سپرده‌گذاری در بانک‌های این کشور اشاره کرد. در ادامه دلایلی را بیان می‌کنیم که باعث می‌شود علاقه کارآفرینان به سرمایه‌‌گذاری در اسلواکی بیشتر و بیشتر شود:

واحد پولی اسلواکی

مبادلات این کشور در قالب واحد پولی یورو انجام می‌شود. بین المللی بودن این واحد پولی امکان تجارت با سراسر اروپا و جهان را تسهیل می‌‎کند. از این رو کارآفرینان هنگام ثبت شرکت اسلواکی، یکی از دلایل علاقه خود به این کشور را بین المللی بودن واحد پول آن توصیف می‌کنند.

اخذ اقامت اسلواکی با سرمایه‌گذاری در این کشور

یکی از تلاش‌های دولت اسلواکی در چند سال اخیر، فراهم کردن تسهیلات و شرایط لازم برای سرمایه‌گذاران است. یکی از این تسهیلات، امکان اخذ اقامت اسلواکی با سرمایه‌گذاری است.

نیروی کار ارزان

یکی از مواردی که اکثر کارآفرینان به آن اهمیت می‌دهند، این است که آیا در کشور مقصد نیروی کار ماهر وجود دارد؟ آیا میزان حقوق پرداختی به این نیروهای کاری بالاست؟

ثبات اقتصادی؛ مشوق اصلی برای ثبت شرکت اسلواکی

این کشور از نظر ثبات اقتصادی یکی از کشورهای سرآمد و الگوی در اتحادیه اروپا است. در صورتی که فردی اقامت اسلواکی را دریافت کند، از نظر وضعیت معیشتی نیز این ثبات را به صورت کامل درک می‌کند.

وجود  این کشور در اتحادیه اروپا

یکی از دلایل علاقه زیاد کارآفرینان به این کشور، قرار داشتن آن در حوزه اتحادیه اروپا است. این مزیت باعث می‌شود که کارآفرینان و سرمایه‌گذاران بتوانند به راحتی و بدون نیاز به ویزا به کشورهای همسایه سفر کنند. همچنین بحث واردات و صادرات به کشورهای اتحادیه اروپا به راحتی صورت می‌گیرد.

اقامت اسلواکی در کنار یورو اقامت

در صورتی که قصد کارآفرینی یا سرمایه‌گذاری در اسلواکی را دارید، کافی است با شماره‌های تماس ما که در سایت قرار دارد تماس بگیرید و با متخصصان ما در این زمینه مشورت کنید. موسسه یورو اقامت تمامی مراحل لازم برای ثبت شرکت اسلواکی و اخذ اقامت این کشور را در سریع‌ترین زمان ممکن برای شما پشت سر می‌‎گذارد تا با سرعت بیشتری به اهداف و خواسته‌های خود برسید.

برای آگاهی بیشتر از شرایط اقامت اسلواکی با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

اخذ اقامت اسلواکی و سرمایه‌گذاری در این کشور (شرایط کلی)
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ