Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

تأمین اجتماعی یکی از مهم‌ترین فاکتورها برای اخذ اقامت اسلواکی

موارد بحث شده

تأمین اجتماعی در کشورهای مختلف، کارکردهای مختلفی دارد. در کشورهای پیشرفته، تأمین اجتماعی اهمیت ویژه‌ای دارد. متقاضیان اخذ اقامت اسلواکی معمولاً برای مسئله تأمین اجتماعی اهمیت خاصی قائل هستند و بر این باور هستند که باید پس از ثبت شرکت اسلواکی، بتوانند از مزایای دولتی این کشور استفاده کنند و دولت برای آن‌ها به خاطر کارآفرینی، امتیازهای مخصوصی قائل شوند.

در این مطلب قصد داریم به موضوع تأمین اجتماعی در اسلواکی اشاره کنیم و ابعاد آن را بررسی نماییم. در مقاله دیگری تحت عنوان «داشتن اطلاعات اقتصادی کافی، لازمه اخذ اقامت اسلواکی» به مسئله اقتصاد هم اشاره شده است که می‌توانید با خواندن آن اطلاعات خوبی کسب نمایید.

تأمین اجتماعی؛ یکی از شاخص‌های اصلی اقامت اسلواکی

معمولاً افرادی که به یورو اقامت مراجعه می‌کنند و قصد دارند وارد فرآیند اقامت اسلواکی از طریق ثبت شرکت شوند، در مورد وضعیت تأمین اجتماعی در این کشور سوال می‌کنند. تأمین اجتماعی در اسلواکی به سه شاخه کلی تقسیم می‌شود. این سه شاخه عبارت است از:

  • بیمه اجتماعی
  • کمک‌های اجتماعی
  • حمایت‌های اجتماعی دولت

بیمه اجتماعی و فواید آن برای متقاضیان اقامت اسلواکی

بیمه اجتماعی یکی از انواع سه‌گانه تأمین اجتماعی در اسلواکی است که مشمول حقوق بازنشستگی، بیماری، بیکاری و حوادث می‌شود. پس از ثبت شرکت در اسلواکی، در صورتی که از این نوع بیمه برخوردار باشید، می‌توانید از مزایای آن استفاده کنید. این احتمال را هم در نظر بگیرید که ممکن است که به مشکلی بربخورید و در صورتی که تحت پوشش این بیمه باشید، دیگر جای نگرانی نخواهد بود.

کمک‌های اجتماعی، نوعی دیگر از خدمات تأمین اجتماعی در اسلواکی

در صورتی که تحت پوشش این نوع از خدمات تأمین باشید، از این امکان برخوردار خواهید شد که در صورت بیکاری بتوانید از کمک‌های اجتماعی بهره‌مند شوید. یکی از مسائلی که متقاضیان اخذ اقامت اسلواکی با آن روبرو می‌شوند، بیکاری است. این نوع از بیمه، نگرانی‌های فرد را برطرف خواهد کرد.

حمایت‌های اجتماعی دولت، پشتیبان زندگی شما

در صورتی که تحت حمایت این نوع از بیمه قرار بگیرید، جزء افرادی می‌شوید که به حمایت‌های بیشتری نیاز دارند. یکی از مثال‌هایی که می‌توان ذکر کرد، مسئله تولد فرزندان است. وقتی نوزادی متولد می‌شود، ممکن است مخارج به شکلی باشد که فرد نیاز به حمایت‌های بیشتری داشته باشد، این نوع از حمایت، پشتیبانی لازم را از فرد انجام می‌دهد. مسئله بهداشت و درمان ارتباطی با تأمین اجتماعی ندارد و مبحثی جداگانه به حساب می‌آید.

در صورتی که نیاز به اطلاعات بیشتری در این زمینه دارید، می‌توانید با متخصصان ما در یورو اقامت تماس بگیرید. ما می‌توانیم در تمامی مراحل اقامت و ثبت شرکت در اسلواکی در کنار شما باشیم. تنها هدف ما، موفقیت شما است.

برای آگاهی بیشتر از شرایط اقامت اسلواکی با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

تأمین اجتماعی یکی از مهم‌ترین فاکتورها برای اخذ اقامت اسلواکی
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ