Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

کسب درآمد از طراحی گرافیک پس از ثبت شرکت اسلواکی (2)

موارد بحث شده

کسب درآمد از طراحی گرافیک پس از ثبت شرکت اسلواکی (2)

در مقاله « کسب درآمد از طراحی گرافیک پس از ثبت شرکت اسلواکی (1) » تلاش کردیم به دو مورد از روش‌های مهم کسب درآمد از طریق طراحی گرافیک اشاره کنیم. در این مقاله هم تصمیم داریم به روش‌های دیگر برای درآمدزایی و ثروت‌آفرینی پس از ثبت شرکت در کشور اسلواکی اشاره کنیم. نکته این است که امکان اخذ اقامت اسلواکی از طریق تمامی این روش‌‎ها وجود دارد.

برگزاری کارگاه و کلاس‌های آموزش طراحی گرافیک

یکی از کارهایی که پس از ثبت شرکت اسلواکی می‌توانید انجام دهید راه اندازی موسسه آموزش طراحی گرافیک است. شما می‌توانید در این موسسه  گرافیست‌های قدرتمند و توانمندی تبدیل کنید و پس از رسیدن آن‌ها به تخصص از آن‌ها در کارهای خودتان استفاده کنید.

در صورتی که تمایل داشته باشید می‌توانید در کنار کلاس‌های حضوری کلاس‌های مجازی و غیرحضوری هم برگزار کنید. با برگزاری کلاس‌های مجازی می‌توانید هنرآموزهایی از سراسر اروپا و جهان داشته باشید.

فعالیت در زمینه ویرایش عکس پس از ثبت شرکت اسلواکی

ویرایش عکس یکی از فعالیت‌های پردرآمدی است که می‌توانید از طریق آن درآمد کسب کنید. می‌توانید با عکاسی‌ها همکاری کنید. همچنین می‌توانید با استخدام یک عکاس حرفه‌ای پس از ثبت شرکت اسلواکی یک موسسه عکاسی قدرتمند راه اندازی کنید.

فروش تصاویر و طرح‌ها از طریق وب‌سایت

یکی از نکاتی که در این زمینه باید عنوان کرد این است که یکی از راه‌های درآمدزایی برای گرافیست‌های حرفه‌ای راه اندازی یک وب‌سایت فروشگاهی و فروش تصاویر و طرح‌های آماده به آن‌ها است. در واقع این کار مانند برگزاری نمایشگاه است که در آن می‌توانید آثار هنری خودتان را به فروش برسانید.

همچنین می‌توانید در این وب‌سایت به مشتریان و علاقمندان به کسب و کار خودتان مشاوره بدهید. ممکن است مدیر یک سایت با شما تماس بگیرد و از شما در زمینه سایت خودش مشاوره بخواهد. شما می‌توانید از طریق ارائه مشاوره درآمد کسب کنید.

همچنین می‌توانید با موسسات تولید پوشاک همکاری کنید و طرح‌های موردنظرشان را برای آن‌ها طراحی کنید. این کار هم می‌تواند درآمد خوبی برای شما به همراه داشته باشد.

در صورتی که تمایل دارید شرکت خود را در اسلواکی راه اندازی کنید و اقامت اسلواکی را از این راه بگیرید، کافی است با شماره‌های مجموعه یورو اقامت تماس حاصل نمایید. متخصصان و مشاوران این مجموعه به صورت دائمی در خدمت شما هستند و می‌تواند بهترین ایده‌ها و نظرات خودشان در رابطه با کارآفرینی را با شما در میان بگذارند.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت اسلواکی با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

کسب درآمد از طراحی گرافیک پس از ثبت شرکت اسلواکی (2)
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ