Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

اخذ اقامت اروپا و زندگی در بهترین شهرهای آلمان

موارد بحث شده

موسسه یورو اقامت به خاطر توجه بسیار خوبی که در زمینه اخذ اقامت اروپا تحت عناوین مختلف دارد، تاکنون پژوهش‌های بسیاری روی اروپا و کشورهای مختلف آن انجام داده است. اگر به مقالات «لزوم اطلاع از آداب و رسوم آلمان برای اخذ اقامت اروپا» یا «کسب و کار عالی؛ جذابیت آلمان برای متقاضیان اقامت اروپا» نگاهی بیندازید، متوجه خواهید شد که این موسسه در زمینه‌های گوناگون روی اروپا و کشورهای آن از جمله آلمان کار کرده است. در این مطلب قصد داریم به بهترین شهرهای آلمان برای زندگی اشاره کنیم تا بدانید پس از اخذ اقامت آلمان در کدام شهرها می‌توانید سکونت کنید.

مونیخ، شهری برای هنردوستان متقاضی اقامت اروپا

مونیخ، شهر هنر و معرفت است. فرهنگ هنری آلمان در این شهر نهفته است و به همین خاطر به افرادی که به هنر علاقه دارند و می‌خواهند فعالیت هنری در آلمان داشته باشند پیشنهاد می‌شود که مونیخ را برای زندگی در آلمان انتخاب کنند. جمعیت این شهر 1.5 میلیون نفر است که 37.7 درصد آن اصلاً آلمانی نیستند و با مجوز تابعیت یا اقامت آلمان در این شهر زندگی می‌کنند.

برلین، میعادگاه متقاضیان اخذ اقامت آلمان

اکثر افرادی که اقامت کشور آلمان را دریافت می‌کنند، ترجیح می‌دهند که در این شهر سکونت داشته باشند. علل این اشتیاق عبارت است از:

  • این شهر به دلیل پایتخت بودن، بهترین امکانات را دارد و ساکنان آن سطح زندگی بهتری نسبت به سایر ساکنان این کشور دارند
  • مشاغل بیشتر و بهتری در این شهر وجود دارد. برلین جایگاه بزرگ‌ترین سازمان‌های جهان است
  • در این شهر هم‌وطنان خود را بیشتر خواهید دید

پس در صورتی که به این شهر علاقه دارید و یا می‌خواهید از سایر معایب و مزایای آن آگاه شوید. کافی است با استفاده از شماره‌های سایت ما با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید و از آن‌ها مشاوره بگیرید.

فرانکفورت، یکی از بهترین گزینه‌های زندگی پس از اخذ اقامت اروپا

فرانکفورت، قطب مالی آلمان است و افرادی که در زمینه مالی و بانکی تخصص دارند، می‌توانند این شهر را برای کار رو زندگی انتخاب کنند. بسیاری از افرادی که در این حوزه کاری فعالیت می‌کنند، پس از اخذ اقامت آلمان وارد این شهر می‌شوند.

در این شهر، مراکزی همچون بورس اوراق بهادار فرانکفورت، بانک مرکزی اروپا و بانک فدرال آلمان قرار دارد و به همین خاطر به لحاظ منطقه‌ای و بین المللی هم اهمیت فراوان دارد.

بخش آموزش در این شهر شکوفا شده است. شایان ذکر است گه جمعیت بالایی در این شهر سکونت دارند و به همین خاطر توصیه ما این است که جای آرام‌تری را برای زندگی انتخاب کنید.

در صورتی که تصمیم خود را برای اخذ اقامت اروپا و زندگی در آلمان گرفته‌اید، می‌توانید روی کمک ما هم حساب کنید. تجربه می‌تواند بهترین یاریگر شما باشد. پس از این تجربه استفاده کنید. اقامت کشورهای اروپایی را به ما بسپارید و از زندگی در این قاره لذت ببرید.

برای آگاهی بیشتر از شرایط اقامت اروپا با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 09129158913- 88783682(021)

شماره واتساپ : 09129158913

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

اخذ اقامت اروپا و زندگی در بهترین شهرهای آلمان
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ