Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

مشوق‌هایی برای ثبت شرکت لهستان

موارد بحث شده

کشورهای مانند لهستان که به دنبال جذب سرمایه گذاران خارجی هستند، سعی می‌کنند که مشوق‌هایی را برای ثبت شرکت لهستان به سرمایه گذاران معرفی کنند تا بتوانند به این شکل، آنها را به راه اندازی کسب و کار در این کشور ترغیب کنند.

بین سال‌های 2004 تا 2015، سهم سرمایه گذاری خارجی مستقیم در لهستان، از 41.4 میلیارد دلار به 143.8 میلیارد دلار رسیده است. این پیشرفت‌ها و بهبودها به خاطر تشویق شدن سرمایه گذاران به ثبت شرکت لهستان بوده است. بسیاری از سرمایه گذاران حتی پس از چند سال اقامت لهستان را به صورت دائم دریافت کردند و در این کشور سکونت دارند.

لهستان؛ جذاب‌ترین نقطه برای سرمایه گذاری

افزایش صعودی روند راه اندازی کسب و کار و تأسیس شرکت در لهستان، به خاطر چند عامل رخ داده است که در زیر قصد داریم به چند عامل اشاره کنیم:

  • لهستان یکی از معدود کشورهای اروپایی است که در آن از سال 2004، هزینه نیروی کار افت کرده است.
  • ثبت شرکت لهستان، راهی برای دستیابی به بازار منحصر به فرد اتحادیه اروپا و بیش از 500 میلیون مشتری است. بازار داخلی لهستان بالغ بر 38 میلیون مشتری دارد.
  • با ثبت شرکت لهستان، می‌توانید از نیروی جوان، ماهر و با آگاهی خوب از زبان‌های خارجی استفاده کنید.
  • با ثبت شرکت لهستان، در صورتی که بتوانید پیشرفت خوبی داشته باشید، دولت این کشور به راحتی مجوز اقامت لهستان را به شما می‌دهد.

کمک‌های منطقه‌ای برای سرمایه گذاری و ثبت شرکت لهستان

کمک‌های منطقه‌ای، متداول‌ترین نوع کمک برای شرکت‌هایی است که در لهستان سرمایه گذاری و شروع به کار می‌کنند. در صورتی که سرمایه گذار، اقامت لهستان را داشته باشد، سریع‌تر می‌تواند این وام را دریافت کند. لازم به ذکر است که این کمک، صرفا برای سرمایه گذاری‌های جدید است و شامل موارد زیر می‌شود:

  • راه اندازی یک سازمان جدید
  • توسعه ظرفیت سازمان‌های فعلی
  • تنوع دادن در خروجی یک سازمان و محصولات آن
  • تغییرات اساسی در فرآیند کلی تولید یک سازمان
  • خرید سرمایه‌های مربوط به شرکتی که قبلا تعطیل شده است یا در شرف تعطیلی است

در کنار این کمک‌های منطقه‌ای، فرد می‌تواند با سهولت بیشتری فرآیند اخذ اقامت لهستان را طی کند؛ زیرا جلب اعتماد و رضایت دولت لهستان در گرفتن اقامت این کشور، سهم بسزایی دارد.

راه اندازی کسب و کار در مناطق ویژه اقتصادی لهستان

در صورتی که سرمایه گذار بتواند شرکت خود را در مناطق ویژه اقتصادی لهستان راه اندازی کند، می‌تواند از مشوق‌های بیشتری بهره‌مند شود. یکی از این موارد، معافیت از پرداخت مالیات بر درآمد شرکت است. این کشور دارای 14 منطقه ویژه اقتصادی است.

در مطلبی دیگر به صورت ویژه به این مسئله خواهیم پرداخت.

وام‌های دولتی برای تأسیس و راه اندازی شرکت در لهستان

دولت لهستان علاوه بر کمک‌های منطقه‌ای، وام‌های دولتی هم به کسب و کارها و سرمایه گذاران اعطا می‌کند. البته این نوع از کمک بیشتر شامل حال سرمایه گذاری‌های بزرگ و پیشرفته می‌شود که نقش مهمی در اقتصاد لهستان دارد.

برای آگاهی بیشتر از شرایط  ثبت شرکت لهستانبا کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 09129158913- 88783682(021)

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

مشوق‌هایی برای ثبت شرکت لهستان
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ