Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

ثبت شرکت لهستان و راه اندازی فست فود (فرنچایز)

موارد بحث شده

ثبت شرکت لهستان و راه اندازی فست فود یکی از بهترین و پردرآمدترین کسب و کارهایی است که می‌تواند در کشور لهستان راه اندازی کرد. موسسه یورو اقامت روش فرنچایز را به خاطر مزایای فراوانی که دارد، برای راه اندازی فست فود مناسب‌تر از هر روش دیگری می‌داند. شایان ذکر است که از طریق این روش امکان اخذ اقامت لهستان نیز وجود دارد.

ثبت شرکت لهستان و جلب اعتماد مشتریان

در صورتی که قصد دارید در لهستان، فروشگاه فست فود راه اندازی کنید، مطمئن باشید که نخستین چالشی که با آن روبرو می‌شوید، چالش «جلب اعتماد مشتریان» است.  بنابراین باید روشی را برای راه اندازی فست فود انتخاب کنید که شدت این چالش را به حداقل میزان ممکن برساند.

جلب اعتماد مشتریان ابعاد وسیع و گسترده‌ای دارد که در ادامه تنها به چند مورد از این ابعاد اشاره می‌شود:

  • بهداشت مواد اولیه
  • کیفیت بالای مواد اولیه
  • مهارت آشپز
  • کیفیت ارائه خدمات و نحوه برخورد با مشتری
  • شیوه قیمت‌گذاری محصولات
  • استفاده از شیوه‌های خاص که در پخت غذا که باعث شود نسبت به سایر برندها متمایز به نظر برسید

هر کدام از موارد فوق باعث می‌شود که یک مشتری بخواهد از شما خرید کند یا این‌که ترجیح دهد که برند دیگری را برای خود انتخاب کند.

ثبت شرکت لهستان و راه اندازی فست فود با روش فرنچایز

اگر خواستار ثبت شرکت لهستان و راه اندازی فست فود در این کشور هستید، موسسه یورو اقامت به شما توصیه می‌کند که این کار را از طریق روش فرنچایز انجام بدهید. برندهای فست فودی زیادی در سراسر دنیا فعالیت می‌کنند که برای بسیاری از علاقمندان به غذاهای فست فودی معروف هستند.

وقتی شما فست فود خود را از روش فرنچایز راه اندازی می‌کنید و نمایندگی یک برند معتبر را می‌گیرید، بسیاری از افراد دوست دارند غذای شما را تجربه کنند. این فرصت، بهترین فرصتی است که می‌‎توانید از طریق آن، مشتریان خود را جذب و به برند خود وفادار کنید. وقتی یک کارآفرین شرکت خود را از روش فرنچایز افتتاح می‌کند، در واقع تمامی آموزش‌های لازم در خصوص تمامی موارد مرتبط با کسب و کار را دریافت می‌کند و به همین خاطر احتیاجی به آزمون و خطا ندارد. نکته مهم این است که دولت لهستان، امکان اخذ اقامت لهستان از طریق روش فرنچایز را فراهم کرده است.

تنها کاری که باید پس از ثبت شرکت لهستان از طریق فرنچایز انجام دهید این است که باید درصد مشخصی از درآمد خود را به صورت ماهیانه به صاحب برند پرداخت کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ثبت شرکت و اخذ اقامت لهستان از روش فرنچایز با شماره‌های موسسه یورو اقامت تماس حاصل نمایید تا مشاوران ما تمامی سوالات شما را پاسخ دهند.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت لهستان با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

ثبت شرکت لهستان و راه اندازی فست فود (فرنچایز)
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ