Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

ثبت شرکت لهستان در چه زمینه‌هایی نیاز است؟

موارد بحث شده

ثبت شرکت لهستان امروزه به عنوان یکی از بهترین راه‌ها برای راه اندازی یا گسترش کسب و کار در اروپا محسوب می‌شود. کارآفرینان معمولاً پس از ثبت شرکت برای اخذ اقامت لهستان از طریق ثبت شرکت اقدام می‌کند. برخی از سرمایه‌گذاران و کارآفرینان تمایل دارند که بدانند چه زمینه‌های برای راه اندازی کسب و کار در لهستان مناسب و مورد نیاز است.

مشاوران و متخصصان یورو اقامت پس از تجزیه و تحلیل فراوان روی کسب و کارهای مختلف و مراجعه به اسناد رسمی لهستان به این نتیجه رسیدند که چند زمینه برای ثبت شرکت لهستان فوق‌العاده است. در ادامه به این چند زمینه اشاره می‌شود.

زمینه‌های مورد نیاز برای ثبت شرکت لهستان

1. کشاورزی

یکی از بهترین و پرطرفدارترین زمینه‌ها برای ثبت شرکت لهستان ورود به حوزه کشاورزی و عرضه محصولات به بازار است. امروزه صنعت کشاورزی به یکی از پیشرفته‌ترین صنایع تبدیل شده است و در صورتی که بتوانید شرکت خود را در این زمینه ثبت و کسب و کاری موفق راه اندازی کنید، در یک بازه زمانی کوتاه می‌توانید به اهداف خود برسید.

2. ساخت و تولید

در صورتی که بتوانید در عرصه ساخت و تولید وارد شوید و نقش‌‌آفرینی کنید تا سال 2025 به یکی از غول‌های کسب و کار در لهستان تبدیل خواهید شد. ثبت شرکت در عرصه‌ خودروسازی، فولاد و غیره طرفداران زیادی در بین کارآفرینان دارد.

3. معدن

یفآفر

یکی از بهترین حوزه‌های کاری برای ثبت شرکت لهستان معدن است. کشف و استخراج معادن به ویژه معادن زغال سنگ، یکی از بهترین و مورد نیازترین زمینه‌ها برای راه اندازی کسب و کار در کشور لهستان است. درآمد حاصل از این حوزه کاری می‌تواند یک کارآفرین را از فرش به عرش برساند.

4. انرژی

انرژی یکی از بخش‌های پرطرفدار برای کارآفرینی و سرمایه‌‎گذاری است و سود خوبی به همراه دارد. در صورتی که بتوانید در زمینه انرژی خورشیدی، بادی، آبی (انرژی‌های پاک) فعالیت کنید، می‎‌توانید نظرات مختلفی را در این کشور جلب نمایید. بحث انرژی برای صنایع خیلی مهم‌تر است؛ زیرا باید مبالغ هنگفتی بابت برق مصرفی بپردازند. از این رو وارد شدن به حوزه انرژی و نوآوری در این زمینه می‌تواند به سودهای خوبی ختم شود.

در هر چهار زمینه کاری فوق می‌توانید به راحتی اقامت لهستان از طریق ثبت شرکت را دریافت کنید.

متخصصان یورو اقامت؛ منتظر ارائه بهترین خدمات به شما

در صورتی که قصد دارید کسب و کار خود را در لهستان راه اندازی کنید و اقامت لهستان از طریق ثبت شرکت را بگیرید، لطفاً با شماره‌های یورو اقامت که در سایت قرار دارد، تماس بگیرید. مشاوران و متخصصان این مجموعه با تکیه بر تجربه خود می‌توانند بهترین خدمات مشاوره‌ای را در زمینه راه اندازی بیزنس در لهستان در اختیار شما قرار دهند و زمینه موفقیت شما را در این کشور فراهم کنند.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت لهستان با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

ثبت شرکت لهستان در چه زمینه‌هایی نیاز است؟
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ