Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

چرا ثبت شرکت قطر را برای سرمایه‌گذاری انتخاب کنم؟

موارد بحث شده

در سال‌های اخیر کارآفرینان و متخصصان زیادی برای ثبت شرکت قطر اقدام کرده‌اند و اتفاقاً موفقیت‌های خوبی در این زمینه کسب نموده‌اند و دولت قطر نیز به عنوان پاداش، اقامت قطر را به آن‌ها اعطا کرده است. سوالی که اخیراً ذهن سرمایه‌گذاران را درگیر کرده و  از مشاوران موسسه یور اقامت می‌پرسند، این است که چرا برای سرمایه‌گذاری باید قطر را انتخاب کنم؟ قطر چه مزایایی دارد که راه اندازی کسب و کار در آن توسط مشاوران و متخصصان گوناگون پیشنهاد می‌شود؟

در این مطلب قصد داریم به این سوالات پاسخ دهیم تا کارآفرینان و سرمایه‌گذاری آشنایی بیشتری با مزایای ثبت شرکت قطر پیدا کنند.

قطر؛ قطب اقتصادی خاور میانه

در حال حاضر قطر به عنوان یکی از ثروتمندترین کشورهای جهان محسوب می‌شود. این ثروت فراوان از فروش منابع زیرزمینی مانند نفت و گاز حاص شده است. این کشور چندین سال است که منابع مالی خود را در جهت بهبود فضای فناوری و کسب و کار به کار گرفته است و به همین خاطر این روزها پیشرفت‌های خوبی را در حوزه کارآفرینی تجربه می‌کند.

وجود به‌روزترین فناوری‌ها برای بی‌معنا کردن کلمه محدودیت

مسئله‌ای که امروز بسیاری از کشورها به آن محتاج و البته علاقمند هستند، بحث تکنولوژی است. دولت قطر سعی دارد که به‌روزترین و بهترین فناوری‌ها را به درون کشور خود بیاورد تا کارآفرینان از این جهت هیچ مشکلی نداشته باشند و بتوانند از بیشترین توان خود را برای رشد و پیشرفت استفاده کنند.

با چه انگیزه‌ای وارد فرآیند ثبت شرکت قطر شوم؟

این سوالی است که اکثر کارآفرینان از متخصصان یورو اقامت می‌پرسند. برای دیدن پاسخ این سوال به مقاله «با چه انگیزه‌ای وارد فرآیند ثبت شرکت قطر شوم؟(1)» مراجعه کنید. دولت قطر تلاش دارد که بهترین مشوق‌ها و انگیزه‌های تجهیزاتی، ابزاری، فناوری و مالی را فراهم کند تا یک شرکت بتواند در این کشور رشد و پیشرفت کند.

بازارهای جهانی در دسترس شماست

یکی از مسائل مهم و اساسی که کارآفرینان هنگام سرمایه‌گذاری به آن توجه دارند این است که ارتباط کشور مقصد با جهان به صورت است. قطر ارتباط بسیار خوبی با بازارهای جهانی دارد و به همین خاطر پس از ثبت شرکت قطر، می‌توانید به راحتی محصولات خود را به فروش برسانید.

در صورتی که قصد دارید وارد فرآیند ثبت شرکت و اخذ اقامت لهستان شوید، مشاوران و متخصصان یورو اقامت می‌توانند تمامی امور اداری لازم را برای شما انجام دهند. این امور در سریع‌ترین زمان شما را به خواسته‌ها و آرزوهایی که دارید، خواهد رساند. مطمئن باشید که یورو اقامت، تا اخذ اقامت دائم قطر در کنارتان خواهد بود.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت قطر  با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

چرا ثبت شرکت قطر را برای سرمایه‌گذاری انتخاب کنم؟
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ