Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

مراحل اداری ثبت شرکت عمان

موارد بحث شده

در مقاله‌ای تحت عنوان «آشنایی با ثبت شرکت عمان برای اخذ اقامت این کشور» تلاش شد که به مطالبی مانند انواع روش‌های ثبت شرکت عمان اشاره گردد. کشور عمان این امکان را برای سرمایه‌گذاران و کارآفرینان فراهم کرده است که در صورتی که بخواهند، اقامت عمان را از طریق ثبت شرکت دریافت نمایند.

هدف ما از تهیه این مقاله این بود که به شکلی مختصر و مفید به مراحل اداری ثبت شرکت در عمان اشاره کنیم تا کارآفرینان بدانند که برای ثبت کردن شرکت خود در این کشور باید چه مراحلی را طی کنند. البته موسسه یورو اقامت با بهره‌مندی از متخصصان خبره و بی‌نظیر سعی کرده است که این مراحل را در سریع‌ترین زمان ممکن به انجام برساند.

مراحل ثبت شرکت عمان

اولین گامی که برای ثبت شرکت در عمان باید بردارید، قرار دادن مبلغی مشخص در بانک‌های این کشور است. این مبلغ ۱۵۰هزار ريال عمان است. بعد از آن نوبت به مراجعه به اداره ثبت شرکت‌ها می‌رسد. متخصصان یورو اقامت این کار را برای شما در عمان انجام خواهند داد و شرکت شما را در این اداره به ثبت خواهند رساند.

بعد از آن باید شرکت در اداره مالیات هم ثبت شود تا وضعیت مالیاتی آن به صورت شفاف و مشخص درآید. پس از آن لازم است کارمندانی که استخدام کرده‌اید را به اداره تأمین اجتماعی معرفی کنید.

به صورت کلی اگر بخواهید شرکت خود را از روش شخص حقیقی به ثبت برسانید، حدود سه الی چهار ماه زمان نیاز دارد. پس از آن که شرکت شما به ثبت رسید، باید به دنبال دفتر کار و استخدام کارمند باشید و شش ماه زمان دارید که به دولت عمان اثبات کنید در حال انجام فعالیت اقتصادی هستید.

در صورتی که از روش شخص حقوقی اقدام کنید، دیگری نگرانی نخواهید داشت؛ زیرا ثبت شرکت عمان از این روش فقط یک ماه به طول می‌انجامد.

مدت زمان لازم برای انجام مراحل اداری ثبت شرکت عمان

زمان لازم برای سرمایه‌گذاری در عمان، یک روز است. وقتی وارد اداره ثبت شرکت‌ها می‌شوید، باید 7 روز منتظر بمانید تا شرکت شما ثبت شود. برای ثبت شرکت در اداره مالیات تنها یک روز کافی است و در نهایت به مرحله آخر می‌رسیم که معرفی کارمندان به تأمین اجتماعی است. برای این کار هم یک روز بس است.

در صورتی که شما هم به دنبال اخذ اقامت عمان از طریق ثبت شرکت هستید، کافی است با شماره‌های ما که در سایت هم قرار گرفته است، تماس بگیرید. متخصصان ما در یورو اقامت از انواع روش‌ها، شرکت شما را به ثبت می‌رسانند و می‌توانید موفقیتی چشمگیر را در این کشور برای خود رقم بزنید.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت عمان با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

مراحل اداری ثبت شرکت عمان
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ