Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

قابل توجه متقاضیان اخذ اقامت قطر: هزینه زندگی در قطر

موارد بحث شده

قطر همواره به عنوان یکی از بهترین و پردرآمدترین کشورهای جهان شناخته شده است که در بسیاری از زمینه‌ها به رفاه حال شهروندان خود توجه می‌کند و به همین خاطر همواره از سوی نهادهای بین‌المللی مورد توجه بوده است و بسیاری از مردم جهان برای اخذ اقامت قطر تلاش می‌کنند. در مقاله «راه و روش اخذ اقامت قطر» بیان شد که راه‌های گوناگون برای اخذ اقامت قطر وجود دارد که یکی از آن‌ها ثبت شرکت قطر است.

هزینه مسکن در قطر بالاست

یکی از مشکلاتی که مهاجران با قطر دارند، کمبود مسکن و به خصوص مسکن‌های اجاره‌ای در این کشور است. بسیاری از افرادی که قصد دارند اقامت قطر را دریافت کنند، سعی می‌کنند که در صورت امکان در این کشور ملکی خریداری کنند تا از این لحاظ آسوده باشند؛ زیرا هزینه اجاره مسکن در این کشور نسبتاً بالاست.

هزینه مواد غذایی در کشور قطر نسبتاً است

یکی از موارد دیگری که متقاضیان اخذ اقامت قطر باید بدانند که مبنای بسیاری از مواد موجود در قطر بر پایه واردات است و به همین خاطر هزینه‌‌های مربوط به مواد غذایی در این کشور نسبتاً بالاست. افرادی که قصد دارند اقامت قطر را اخذ کنند، می‌توانند برای اطلاع کامل از هزینه‌ها در این کشور به موسسه یورو اقامت مراجعه کنند و سوالات خود را از متخصصان و مشاوران ما بپرسند.

قابل توجه متقاضیان ثبت شرکت قطر: هزینه خرید مواد اولیه در قطر

بسیاری از افرادی که قصد دارند شرکت خود را در قطر ثبت کنند و سپس برای اخذ اقامت قطر از طریق ثبت شرکت اقدام کنند، از بالا بودن هزینه مواد اولیه در این کشور گله دارند. همان‌طور که در بالا بیان شد، حدود 90 درصد مواد اولیه موجود در این کشور از کشورهای مختلف اروپایی و آسیایی وارد می‌شود و به همین خاطر هزینه بالایی برای حمل و نقل آن پرداخت می‌شود و در نهایت وقتی به دست مشتری می‌رسد هزینه زیادی صرف وارد کردن آن شده است.

هزینه یک زندگی متوسط برای اقامت قطر

یکی از سوالات رایجی که از مشاوران و متخصصان ما در موسسه یورو اقامت می‌شود، این است که اگر فردی در قطر زندگی کند، به صورت ماهیانه چقدر باید در ماه هزینه کند؟

به صورت متوسط یک فرد در ماه باید 1500 دلار بپردازد تا بتواند یک زندگی کاملاً عادی را بگذراند. این برآورد بر اساس زندگی متوسط تنظیم شده است. در صورتی که قصد دارید اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب کنید، کافی است با شماره‌هایی که در سایت قرار داده‌ایم، تماس بگیرید و اطلاعات دقیق‌تر را دریافت کنید.

برای آگاهی بیشتر از شرایط اقامت قطر با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

قابل توجه متقاضیان اخذ اقامت قطر: هزینه زندگی در قطر
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ