Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

ثبت شرکت اسلواکی و معرفی چند ایده عالی برای فرنچایز  

موارد بحث شده

ثبت شرکت اسلواکی به اشکال و انواع گوناگونی انجام می‌شود. در حال حاضر، فرنچایز یکی از بهترین مدل‌های ثبت شرکت اسلواکی است. این مدل امکان اخذ اقامت اسلواکی را هم برای کارآفرینان و سرمایه‌گذاران فراهم می‌کند. فرنچایز (اخذ نمایندگی) برای کسب و کارهای مختلفی کاربرد دارد.

در ادامه این مطلب تصمیم داریم به چند برند برای ثبت شرکت اسلواکی از طریق روش فرنچایز اشاره کنیم. هر کدام از این برندها طرفداران زیادی دارند و به موفقیت‌های خوبی در حوزه کاری خود دست پیدا کرده‌‎اند.

ثبت شرکت اسلواکی در زمینه مراقبت از بیماران در منزل

یکی از مشاغل پردرآمد و البته کم‌هزینه، مراقبت از سالمندان و بیماران در منزل است که امروزه در جوامع نیاز مبرمی به این دسته از مشاغل احساس می‌شود. برندهای فراوانی در سراسر جهان وجود دارد که در این زمینه کار و فعالیت می‌کنند و درآمد بسیار خوبی دارند. ثبت شرکت اسلواکی از طریق فرنچایز در این زمینه می‌تواند ایده فوق‌العاده سودآوری باشد.

راه اندازی مراکز مشاوره در زمینه‌های گوناگون

یکی از مشاغلی که کشورها و سازمان‌‎های مختلف به آن نیاز دارند، مشاوره است. مشاوره می‌تواند در زمینه‌های گوناگونی انجام شود که در ادامه به چند زمینه اشاره شده است:

  • مشاوره فنی
  • مشاوره مدیریت
  • مشاور مالی
  • مشاور سرمایه‌گذاری
  • مشاور منابع انسانی
  • مشاور آموزشی

ثبت شرکت اسلواکی در زمینه مشاوره فرصت‌های زیادی پیش روی مشاوران قرار می‌دهد. در صورتی که می‌توانید در این زمینه موثر و مفید واقع نشوید، معطل نکنید. با پیدا کردن یک برند خوب در این حوزه، نمایندگی آن را در اسلواکی راه اندازی کنید. پس از اخذ اقامت اسلواکی می‌توانید در سایر کشورهای اروپایی عضو حوزه شنگن کار کنید.

خدمات بازاریابی؛ کاری جدید و عالی

یکی از کارهایی که بازار داغ و پرحرارتی دارد، ارائه خدمات بازاریابی است. بازاریابی دیجیتال یا دیجیتال مارکتینگ با قدرتی باورنکردنی در حال رشد و پیشرفت است. برای ثبت شرکت اسلواکی در زمینه بازاریابی، می‌توانید از روش استارتاپ اقدام کنید. روش دیگری هم برای انجام این کار وجود دارد و آن، فرنچایز است.

می‌توانید نمایندگی یک برند معتبر در این حوزه را در اسلواکی تأسیس کنید. البته باید سعی کنید تمرکز خود را بر نوآوری بگذارید؛ به این معنا که سعی کنید با دیگر برندها متمایز باشید و تا حدی که می‌توانید کارهایی شگفت‌انگیز ارائه دهید تا بتوانید اعتماد مشتری نسبت به خودتان را افزایش دهید.

در صورتی که تمایل دارید در رابطه با ثبت شرکت از طریق روش فرنچایز و اخذ اقامت اسلواکی از طریق ثبت شرکت سوالی بپرسید، می‌توانید تلفن را بردارید و با مشاوران یورو اقامت تماس بگیرید. این شرکت می‌تواند به تمامی سوالات شما در این زمینه پاسخ دهد و تا ثبت کامل شرکت، پایداری آن و اخذ اقامت دائم در کنار شما باشد.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت اسلواکی  با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

ثبت شرکت اسلواکی و معرفی چند ایده عالی برای فرنچایز  
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ