Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

تبدیل شدن به آهنربای جذب مشتری پس از ثبت شرکت اسلواکی (2)

موارد بحث شده

تبدیل شدن به آهنربای جذب مشتری پس از ثبت شرکت اسلواکی (2)

امروزه راه‌های زیادی برای افزایش مشتریان پس از ثبت شرکت اسلواکی وجود دارد که در ادامه تصمیم داریم به چند مورد از آن‌ها اشاره کنیم. اگر تمایل دارید که اقامت اسلواکی را برای خودتان به یک اقامت دائمی تبدیل کنید، لازم است که مشتریان خود را روز به روز افزایش دهید.

در مقاله « تبدیل شدن به آهنربای جذب مشتری پس از ثبت شرکت اسلواکی (1) » به چند راهکار عالی اشاره کردیم که با تکیه بر این راهکارها می‌توانید پیشرفت خوبی در مسیر کاری خود داشته باشید. در صورتی که به دنبال پیشرفت همیشگی هستید، پیشنهاد می‌کنیم تا پایان این مقاله با ما همراه شوید.

راه اندازی وب سایت پس از ثبت شرکت اسلواکی را فراموش نکنید

یکی از نکات مهم پس از ثبت شرکت اسلواکی این است که بتوانید مشتریان را از طریق جستجوهای گوگل به سمت خودتان بکشید. در صورت راه اندازی وب‌سایت سیل عظیمی از مخاطبان به سمت کسب و کار شما سرازیر خواهند شد و فروش شما را به شکل خارق‌العاده‌ای افزایش دهند.

مشتریان به دو دسته تقسیم می‌شوند:

  1. بخشی از آن‌ها از طریق بازار داخلی و تبلیغات داخل کشور اسلواکی به سمت شما می‌آیند.
  2. بخشی دیگر از طریق وب‌سایت و تبلیغاتی که در شبکه‌های اجتماعی انجام می‌دهید به سمت شما می‌آیند.

در صورتی که پس از ثبت شرکت اسلواکی بتوانید یک وب‌سایت قدرتمند راه اندازی کنید می‌توانید هر دو دسته از مشتریان را به سمت کسب و خودتان بکشید.

بسته‌های تخفیفی مشتری را عاشق شما می‌کند

سعی کنید محصولات و خدمات خود را در قالب بسته‌های تخفیفی به مشتری ارائه دهید. این کار مشتریان را به خرید از شما تحریک می‌کند و باعث می‌شود که مجذوب محصولات و  خدمات شما شوند.

سعی کنید در روزهای مختلف سال و به مناسبت‌های مختلف محصولات خود را در قاالب بسته‌های تخفیفی به فروش برسانید. پس از مدتی خواهید دید که تعداد مشتریان کسب و کار شما چندین برابر شده است.

در مقاله « تبدیل شدن به آهنربای جذب مشتری پس از ثبت شرکت اسلواکی (3) » تلاش خواهیم کرد که چند نکته خوب دیگر برای جذب مشتریان بیشتر و رونق کسب و کار شما ارائه دهیم. در صورتی که تمایل دارید یک کسب و کار قدرتمند در کشور اسلواکی راه اندازی کنید و اقامت اسلواکی را بگیرید، کافی است تلفن را بردارید و با شماره‌های تماسی که در وب‌سایت مجموعه یورو اقامت قرار دارد، تماس بگیرید.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت اسلواکی با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

تبدیل شدن به آهنربای جذب مشتری پس از ثبت شرکت اسلواکی (2)
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ