Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

کار در اسپانیا و اخذ اقامت اروپا

موارد بحث شده

کار در اسپانیا و اخذ اقامت اروپا

بازار کار در اسپانیا یکی از نکات مهمی است که توجه به آن برای اخذ اقامت اروپا لازم است. با افزایش 26% بیکاری در حال حاضر (آمار سال 2013)، رقابت شدید برای کار در اسپانیا وجود دارد. بسیاری از مردم اسپانیایی به دنبال کار هستند که این مقوله ناامید کننده و دشواری است و یک جستجوی معمول شغلی به سادگی می تواند تا 6 ماه طول بکشد.

شرایط کار در اسپانیا و اخذ اقامت اروپا

شهرهای بزرگ اسپانیا بدون شک بهترین فرصت را برای هر خارجی که به دنبال کار در اسپانیا و اخذ اقامت اروپا هست، ارائه می دهد. شما باید در نظر داشته باشید که یافتن کار در اسپانیا اغلب برای افرادی که شرایط را نمی دانند و با کیفیت و کمیت کار در اسپانیا آشنا نیستند،‌کار سختی است. با این وجود اطمینان حاصل کنید که مدارک تحصیلی از کشور شما به رسمیت شناخته شود.

در بعضی از صنایع و برای بعضی از کارفرمایان خارجی بودن یک ایراد به حساب میآید؛ محدودیت های مربوط به استخدام خارجی در کسب و کار اسپانیایی نیز وجود دارد.

اگر شما دانش کار در اسپانیا را ندارید، احتمال اشتغال شما در مشاغل ویژه محدود خواهد شد. یادگیری اسپانیایی برای شکار شغلی خوب، ارزشمند خواهد بود و قطعا تعداد فرصت هایی که در اختیار شما قرار می گیرد را افزایش می دهد؛ این نیز یک راه عالی برای به دست آوردن کار مورد علاقه خودتان با هر کارفرمای احتمالی است. علاوه بر این، اگر شما به دنبال کار در کاتالونیا هستید، حداقل یک درک اولیه از کاتالان لازم است.

بعضی از صنایع برای خارجی های مقیم اسپانیا وجود دارد، اما کارفرمایان همچنان کارکنان خارجی ماهر را ترجیح می دهند. کارگران حرفه ای ماهر، مهندسین و افرادی که در بخش امور مالی تجربه دارند، در حال حاضر در بازار کار در اسپانیا تقاضا دارند. اگر می خواهید معلم زبان خارجی، به ویژه انگلیسی باشید، فرصت های زیادی نیز وجود دارد.

با توجه به شرایط اقتصادی فعلی و بیکاری بالا در اسپانیا، بسیار شایسته است قبل از اینکه شما در محل کار خود مشغول به کار شوید از طریق وکلا و کارشناسان ما اطلاعات کافی را در مورد شرایط کار در اسپانیا و اخذ اقامت اروپا بدانید.

برای آگاهی بیشتر از شرایط اخذ اقامت اروپا  با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 09129158913- 88783682(021)

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

کار در اسپانیا و اخذ اقامت اروپا
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ