Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

اقامت آلمان از طریق خرید ملک – شرایط، مدت زمان و میزان سرمایه موردنیاز

موارد بحث شده

اقامت آلمان از طریق خرید ملک شرایط، مدت زمان و میزان سرمایه موردنیاز

مقدمه

آلمان قدرت اقتصادی اول منطقه یورو است و این کشور را می‌توان یکی از بهترین کشورهای جهان از لحاظ کیفیت زندگی دانست. به همین دلیل افراد مختلف به دنبال پیدا کردن راه‌های مختلف مهاجرت به این کشور هستند. یکی از این راه‌ها اقامت آلمان از طریق خرید ملک است.

در این لینک می توانید موارد خرید ملک را مشاهده بفرمایید. در صورتی که میزان سرمایه گذاری شما متفاوت هست در فاز اول کار موارد مناسب سرمایه شما جستجو خواهد شد.لینک  موارد خرید ملک در اروپا

 اگر قصد دارید از طریق خرید ملک به آلمان مهاجرت کنید، تا پایان این مطلب همراه ما باشید، زیرا قصد داریم مروری بر این روش مهاجرتی مناسب داشته باشیم.

اقامت آلمان از طریق خرید ملک

انواع هزینه‌ها

اقامت آلمان از طریق خرید ملک دو نوع هزینه برای شما خواهد داشت. هزینه اول هزینه‌ای است که باید برای خرید خود ملک بپردازید و هزینه دوم، هزینه‌ی ثابتی است که باید برای ثبت روادید و کارهای اداری آن بپردازید. مورد اول رقمی متغیر است و به چندین عامل بستگی دارد. به عنوان مثال متراژ زمین شما، نوع آن و مسکونی و غیرمسکونی بودن، همچنین مکان آن می‌تواند روی این مسئله تاثیر بگذارد. ملک مسکونی در برلین که پایتخت آلمان است، گران‌تر از شهرهای دیگر است.

با این حال بد نیست بدانید که یک متر آپارتمان در این شهر بین 3 هزار یورو تا 6 هزار یورو قیمت دارد. شهرهای دیگر مانند اشتوتگارت، هامبورگ و غیره معمولا قیمتی کمتر از این مبلغ دارند. هزینه نوع دوم که گفتیم مربوط به انجام کارهای اداری و مالیات و غیره است نیز می‌تواند از قیمت ملک شما تاثیر بگیرد. هر چقدر ملک شما بزرگ‌تر باشد و مساحت بیشتری داشته باشد، این مبالغ بیشتر خواهند بود. این هزینه‌ها به صورت کلی شامل هزینه ثبت، مالیات، واسط فروش و ثبت زمین است. این مبالغ در ادامه آمده‌اند.

  • هزینه اسناد رسمی برای املاک و مستغلات (در حدود 3000 یورو)
  • هزینه ثبت  (با قیمت خرید 300 هزار یورو در حدود 4000 یورو)

خرید املاک و مستغلات در آلمان به شما این امکان را می‌دهد که در بسیاری از کشورهای عضو اتحادیه اروپا زندگی کنید. متقاضیانی که از کشورهای غیر اتحادیه اروپا مانند ایران اقدام به اخذ این نوع ویزا می‌کنند، از زمان خرید املاک و مستغلات در آلمان و اقامت در این کشور می‌توانند آزادانه در منطقه شنگن رفت و آمد کنند.

چگونه باید این نوع ویزا را درخواست کرد؟

برای اقامت آلمان از طریق خرید ملک روندی وجود دارد که به شرح زیر است:

  • ثبت درخواست اولیه اقامت از طریق خرید ملک
  • ثبت قرار اسناد رسمی و پرداخت قیمت خرید.
  • گرفتن وقت سفارت آلمان
  • درخواست ویزا در سفارت آلمان.
  • ورود به آلمان با D-Visa و مراجعه به ادارات مربوطه
  • درخواست اجازه اقامت

سخن پایانی

در این مطلب نگاهی به اقامت آلمان از طریق خرید ملک انداختیم و همچنین بررسی کردیم که این روش اقامتی چگونه است. اگر تمکن مالی دارید و قصد دارید روشی بی‌دردسر برای اقامت خود پیدا کنید، بدون شک استفاده از روش اخذ اقامت از طریق خرید ملک یکی از بهترین روش‌های اقامت آلمان است؛ چرا که دولت آلمان نیز از سرمایه گذاری در این کشور توسط خارجیان استقبال مناسبی خواهد کرد. البته این نکته را هم در نظر داشته باشید که قوانین مهاجرت به سرعت در حال تغییر هستند و ممکن است بسیاری از فرصت‌ها را از دست بدهید. اگر قصد دارید فرصت اقامت آلمان را از دست ندهید با موسسه‌های مهاجرتی تماس بگیرید تا مسیر شما را هموار کنند.

برای آگاهی بیشتر از شرایط اقامت آلمان از طریق خرید ملک  با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 09129158913- 88783682(021)

09129158913 (واتساپ دفتر اروپا)

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

اقامت آلمان از طریق خرید ملک – شرایط، مدت زمان و میزان سرمایه موردنیاز
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ