Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

افزایش میزان ثبت شرکت لهستان توسط بانوان

موارد بحث شده

یکی از مهمترین کشورهایی که راه را برای رشد بانوان هموار کرد، لهستان بود. دولت این کشور، از راه‌های مختلفی مانند ثبت شرکت لهستان، این امکان را فراهم کرد و به همین خاطر مطالعات مرکز ما نشان می‌دهد که در سال‌های اخیر، تعداد بانوان متقاضی ثبت شرکت لهستان، همواره رو به رشد بوده است. این کشور برای بانوان کارآفرین امتیازات مختلفی مانند اقامت لهستان در نظر گرفته است.

لهستان؛ رتبه نخست در نقش آفرینی برای رشد بانوان

لهستان، پیشگام‌ترین کشوری است که راه را برای رشد و عرضه خلاقیت و نوآوری بانوان هموار کرده است. بر اساس تحقیقات، شبکه بانوان کارآفرین، تعداد بانوانی که در حال حاضر نقش‌های مدیریتی در لهستان دارند، رو به افزایش است به طوری که 41.8 درصد پست‌های مدیریتی در دست بانوان است.

تعداد بانوان سرمایه گذار خارجی که ثبت شرکت لهستان را انجام داده‌اند نیز به سرعت در حال رشد است و به زودی خبرهای شگفت انگیزی در این زمینه خواهید شد. مرکز ما نیز، ثبت شرکت لهستان را مناسب‌ترین گزینه برای بانوان می‌داند. البته حوزه کاری شخص هم خیلی اهمیت دارد.

ثبت شرکت لهستان؛ زمینه‌ای برای رسیدن به بهترین جایگاه‌‌ها

در صورتی که استعداد رهبری یک کسب و کار پربازده و سودآور را در خود می‌بینید و فکر می‌کنید که به عنوان یک خانم، می‌توانید به بالاترین قله‌های موفقیت دست پیدا کنید، درنگ نکنید. بهترین انتخاب برای شما ثبت شرکت لهستان و شروع کار است. البته شما تنها نیستید، شبکه‌هایی در لهستان شکل گرفته است که می‌تواند پشتیبان شما باشد و شما را در مسیر رسیدن به موفقیت یاری دهد.

اقامت لهستان و برخورداری از بالاترین استانداردهای رفاهی

یکی  از دلایلی که به شما تأکید می‌کنیم که کسب و کار خود را در لهستان ایجاد کنید و آن را رشد و توسعه دهید، این است که در این کشور، تمامی تلاش‌ها برای بهبود سطح زندگی مردم صورت گرفته است و می‌توانید پس از اخذ اقامت لهستان از مزایای مختلفی همچون تحصیل رایگان بهره‌مند شوید.

استانداردهای زندگی در این کشور به شدت بهبود یافته است و پیشنهاد ما به شما این است که برای رسیدن به آسایش بیشتر، اقامت لهستان را دریافت کنید.

در صورتی که بانویی بلندپرواز و کارآفرین هستید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که ایده کسب و کار خود را بر اساس نظام علایق و ارزش‌های خود انتخاب کنید، سپس با مشاوران ما تماس بگیرید و در زمینه ایده خود صحبت کنید. در صورتی که ایده شما برای راه اندازی شرکت در لهستان مناسب باشد، می‌توانید برای انجام تمامی مربوط به اقامت و شرکت خود روی ما حساب کتید.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت لهستان  با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

افزایش میزان ثبت شرکت لهستان توسط بانوان
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ