Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

اخذ اقامت لهستان از طریق سرمایه‌گذاری در فضاهای مناسب برای کسب و کار

موارد بحث شده

در حال حاضر وقتی پرونده موبوط به اقامت لهستان در موسسه یورو اقامت را بررسی کنید، به افراد و کسب و کارهای زیادی برخواهید خورد که فرآیند ثبت شرکت در لهستان را از طریق موسسه مذکور طی کرده‌اند. تجربه نشان داده است که لهستان یکی از بهترین و زرخیزترین کشورهای اروپاست که می‌تواند کارآفرین‌های باهوش و فهیم را به درآمد رویایی که مد نظر دارند برساند.

تعداد کسب و کارهای موفق در لهستان، افزایش چشمگیری داشته است

اخیراً تعداد کسب و کارهای موفق در لهستان افزایش خوبی داشته است. بسیاری از متقاضیان ثبت شرکت در لهستان توانستند با بهره‌گیری از تجربه و دانش متخصصان یورو اقامت، شرکت خود را به بهترین شکل و در سریع‌ترین زمان ممکن ثبت کنند و علاوه بر آن با موفقیت مالی، موفق به اخذ اقامت لهستان نیز شدند.

نظرسنجی‌ها و مطالعات منابع رسمی نشان می‌دهد که ورشو، پایتخت لهستان، یکی از بهترین و درخشان‌ترین شهرهای اروپا از نظر کسب و کارهای جدید و نوپاست و بسیاری از متقاضیان اخذ اقامت اروپا از طریق ثبت شرکت، ترجیح می‌دهد که در این شهر کار و زندگی کنند.

برندهای بین‌المللی زیادی وجود دارد که دفتر رسمی خود را در این شهر دایر کرده‌اند. جنرال الکتریک، یکی از معتبرترین شرکت‌های جهان، در حدود بیست و پنج سال پیش به صورت رسمی اعلام کرد که می‌خواهد شعبه‌ای از شرکت خود را در لهستان افتتاح نماید.

از آن به بعد بسیاری از متقاضیان اخذ اقامت لهستان از طریق ثبت شرکت به این نتیجه رسیدند که لهستان، یکی از بهترین موقعیت‌ها برای رشد و توسعه کسب و کار است. امروز بعد از 25 سال شاهد رشد روزافزون شرکت مذکور در لهستان هستیم. این شرکت با استخدام 6500 نفر کارگز داخلی همچنان به سرمایه‌گذاری خود در زمینه‌های گوناگون ادامه می‌دهد.

اقامت لهستان؛ فرصتی بی‌نظیر برای درخشش در اروپا

موسسه یورو اقامت این امکان را برای کارآفرینان و صاحبان کسب و کارها فراهم کرده است که بتوانند کسب و کارهای خود را در لهستان توسعه دهند. یکی از راه‌های عالی برای توسعه کسب و کارها، ورود آن کسب و کارها به اروپاست. قاره سبز پتانسیل بسیار خوبی برای رشد و پیشرفت در اختیار آن شرکت قرار می‌دهد.

در صورتی که بتوانید در قالب یک شرکت در این کشور کار کنید، می‌تواند از مزایای گوناگون این کشور مانند تسهیلات بانکی، معافیت‌های مالیاتی و غیره استفاده کنید. در مقالات دیگری همچون «همه چیز برای اخذ اقامت لهستان آماده است!» به نکات برجسته لهستان برای کار و سرمایه‌گذاری اشاره شده است.

برای آگاهی بیشتر از شرایط اقامت لهستان با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

اخذ اقامت لهستان از طریق سرمایه‌گذاری در فضاهای مناسب برای کسب و کار
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ