Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

تجویز بهترین نسخه برای این روزها: ثبت شرکت اسلواکی

موارد بحث شده

تجویز بهترین نسخه برای این روزها: ثبت شرکت اسلواکی

بسیاری از سرمایه‌گذاران در شرایط کنونی از متخصصان و مشاوران یورو اقامت می‌خواهند که بهترین راهکار ممکن برای نجات سرمایه‌شان را معرفی کنند. بهترین راهکاری که می‌توان در این روزها پیشنهاد داد ثبت شرکت اسلواکی است. دولت این کشور برای تشویق بیشتر سرمایه‌گذاران و کارآفرینان به راه اندازی کسب و کار در این کشور تصمیم گرفته است اقامت اسلواکی را به صاحبان کسب و کار اعطا کند.

در این مطلب تصمیم داریم بهترین کسب و کارهایی که می‌توان در این روزهای کرونایی راه اندازی کرد را به شما معرفی کند. امروزه دیگر مشکل اقتصاد جهان فقط کرونا نیست. جهان دچار ریزش قیمت نفت شده است و به همین خاطر بسیاری از کسب و کارها تصمیم به بازنگری در شیوه فعالیت خود گرفته‌اند.

ثبت شرکت اسلواکی و راه اندازی کسب و کارهای سودآور

در حال حاضر کسب و کارهایی می‌توانند موفق شوند که بر پایه اینترنت بنا شوند. همچنین کسب و کارهایی که نو باشند می‌توانند در این شرایط به موفقیت برسند. در ادامه به معرفی چند مورد از این بیزنس‌ها می‌پردازیم:

کسب و کارهای آنلاین و اینترنتی

کسب و کارهای آنلاین و اینترنتی به این خاطر پیشنهاد می‌شوند که در هر شرایطی می‌توانند به فعالیت خودشان ادامه دهند. امروزه تمامی کارآفرینان و سرمایه‌گذاران به این نتیجه رسیده‌اند که باید کسب و کار خودشان را بر پایه اینترنت و فعالیت‌های آنلاین بنا کنند تا درآمد همیشگی داشته باشند.

کار در حوزه بهداشت و درمان

بهداشت و درمان یکی دیگر از حوزه‌های مناسب برای ثبت شرکت اسلواکی محسوب می‌شود. در دوران شیوع بیماری کرونا این حوزه توانست درآمد قابل توجهی کسب کند. همچنین داروخانه‌ها در هر شرایطی درآمد خوب و قابل توجهی دارند.

کار در حوزه انرژی‌های پاک

در حال حاضر جهان تصمیم دارد مصرف سوخت‌های فسیلی را کاهش دهد و به کمترین میزان ممکن برساند. به همین خاطر تقاضای جهانی برای انرژی‌های پاک رو به افزایش است. به همین خاطر شما هم با راه اندازی کسب و کار خودتان در این زمینه می‌توانید سود قابل توجهی به جیب بزنید.

شرایط برای ثبت شرکت اسلواکی واقعاً مساعد است. اقتصاد این کشور مقاومت بالایی دارد و راه اندازی کسب و کار در این کشور بهترین تصمیمی است که برخی از کارآفرینان و سرمایه‌گذاران می‌گیرند. سرمایه‌گذاران می‌توانند با راه اندازی کسب و کار در این کشور اقامت اسلواکی را هم دریافت کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه کافی است با شماره‌های تماس مندرج در سایت تماس حاصل نمایید.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت اسلواکی با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

تجویز بهترین نسخه برای این روزها: ثبت شرکت اسلواکی
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ