Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

ثبت شرکت اروپا با سودآورترین کسب و کارهای کوچک

موارد بحث شده

بسیاری از سرمایه گذاران فهیم و دانا سعی می‌کنند که دست به ریسک کمتری بزنند. حتی برای ثبت شرکت اروپا به دنبال کسب و کارهای کوچکی هستند که بتوانند در آنها سرمایه گذاری کنند. با توجه به این مورد و همچنین درخواست مراجعه کنندگان برای معرفی کسب و کارهای کوچک و مناسب برای ثبت شرکت اروپا، تصمیم گرفتیم که این مطلب را به معرفی سودآورترین کسب و کارهای کوچک اختصاص دهیم.

آماده سازی اسناد مالیاتی و حسابداری

یکی از مشاغل بسیارخوب برای ثبت شرکت اروپا، راه اندازی شرکت‌هایی است که در زمینه مالیات و حسابداری فعالیت می‌کنند. البته برای موفقیت در این زمینه باید آشنایی کافی با قوانین کشورهای مختلف داشته باشید تا بتوانید مجوز فعالیت را بگیرید. برای اخذ اقامت اروپا، لازم است در این زمینه موفق باشید، با افراد زیادی ارتباط برقرار کنید و سود خوبی کسب کنید.

ثبت شرکت اروپا در زمینه خدمات پذیرایی

برای راه اندازی یک شرکت در زمینه خدمات پذیرایی، نیاز به تجربه خاصی نیست. باید بتوانید خدمات لازم را در مراسم‌های عمومی و شخصی انجام دهید. این زمینه کاری فوق العاده سودآور است و می‌توانید با ثبت شرکت اروپا در این حوزه، به راحتی اقامت اروپا را دریافت کنید.

طراحی وب‌سایت

یکی از حوزه‌های پرکاربرد و پربازده برای ثبت شرکت اروپا، طراحی وب‌سایت است. شما می‌توانید پنجره‌ای برای هر کسب و کار موفق باشید. اگر بتوانید تجربیات خود را به بهترین نحو پیاده کنید، به ساده‌ترین شکل ممکن می‌توانید به موفقیت‌های چشمگیری برسید و اقامت اروپا را دریافت نمایید.

مشاوره کسب و کار

برای ورود به این حوزه پردرآمد نیاز به تجربه بالایی دارید. افراد و سرمایه گذاران مختلف برای سرمایه گذاری پول جهت مشاوره نزد شما می‌آید و شما نیز باید بتوانید بهترین خدمات را به آنها ارائه دهید. برای راه اندازی چنین کسب و کار باید مهارت‌های زبانی و هوش ارتباطی بسیارخوبی داشته باشید.

اگر بتوانید صلاحیت خود را در این حوزه اثبات کنید، از آنجا به مهارت‌های زبانی هم مسلط هستید، به راحت‌ترین شکل اقامت اروپا را از طریق ثبت شرکت دریافت خواهید کرد.

در صورتی که شما هم مهارت و تجربه‌ای دارید که فکر می‌کنید پربازده است و مخاطبان و علاقمندان زیادی در اروپا پیدا می‌کند، لطفاً با شماره‌های موجود در سایت تماس بگیرید و در مورد راه اندازی کسب و کار در اروپا و ثبت شرکت در این قاره با مشاوران ما صحبت کنید تا به بهترین شکل شما را راهنمایی و تا قله‌ موفقیت شما را همراهی کنند.

برای آگاهی بیشتر از شرایط  اخذ اقامت اروپا   با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

 

 

 

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

ثبت شرکت اروپا با سودآورترین کسب و کارهای کوچک
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ