Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

انگیزه سرمایه‌ گذاران برای ثبت شرکت لهستان و سرمایه‌ گذاری

موارد بحث شده

لهستان در حال حاضر یکی از جذاب‌ترین مقاصد برای سرمایه‌گذاری است و کارآفرینان و سرمایه ‌گذاران زیادی در حال اقدام جهت ثبت شرکت لهستان و سرمایه گذاری در این کشور هستند. دلیل این اشتیاق بالای سرمایه گذاران، مزایایی است که دولت لهستان برای آنان در نظر گرفته است که یکی از این مزایا، امکان اخذ اقامت لهستان از طریق ثبت شرکت است.

در این مطلب قصد داریم به انگیزه‌های مختلف سرمایه گذاران برای ثبت شرکت لهستان و سرمایه‌ گذاری در این کشور اشاره کنیم.

اخذ اقامت لهستان از طریق ثبت شرکت

یکی از بزرگ‌ترین مزایای ثبت شرکت لهستان و سرمایه گذاری در این کشور این است که سرمایه‌گذار می‌تواند اقامت این کشور را دریافت کند. به بیان دقیق‌تر سرمایه‌گذار می‌‎تواند از طریق اقامت مقوت را دریافت کند و در صورتی که کسب و کار او درست پیش برود و طبق بیزینس پلن عمل کند، می‌تواند در نهایت اقامت موقت خود را به صورت دائم درآورد.

همچنین او می‌تواند خانواده خود را هم از این طریق به لهستان بیاورد تا از تمامی مزایای رسمی و قانونی یک شهروند عادی لهستان بهره‌مند شوند.

در چند سال اول، مالیات را در جیب خود بگذارید

یکی از مهم‌ترین دلایل راه اندازی کسب و کار در لهستان، معافیت‌های مالیاتی است که دولت این کشور برای سرمایه‌گذاران خارجی در نظر می‌گیرد. البته قوانین خاصی برای معافیت از مالیات وجود دارد. به عنوان مثال برای استفاده از این قانون باید حجم سرمایه‌گذاری بیش از یک مقدار مشخص و معین باشد.

عدم وجود محدودیت برای ثبت شرکت لهستان و سرمایه‌ گذاری

قبلاً لازم بود که سرمایه گذاری در لهستان در زمینه‌های خاص یا مناطق خاصی مانند مناطق ویژه اقتصادی صورت می‌گرفت. اکنون این محدودیت برداشته شده و هیچ مشکلی از این لحاظ وجود ندارد. به همین خاطر موقعیت لهستان برای راه اندازی کسب و کار یا سرمایه‌گذاری واقعاً عالی است.

وام‌های دولتی بدون در نظر گرفتن محل قرارگیری شرکت

در صورتی که بتوانید اقدامات اولیه جهت ثبت شرکت لهستان و سرمایه گذاری در این کشور را انجام دهید، می‌توانید برای ادامه روند و بهبود وضعیت کسب و کارهای خود از وام‌ها و حمایت‌های دولتی این کشور بهره‌مند شوید. در ادامه به چند مورد از این کمک‌ها اشاره شده است:

  • خرید ماشین‌آلات و تجهیزات لازم جهت پیشبرد کارها
  • خرید فضای مناسب برای کار و همچنین انجام کارهای ساختمانی
  • افزایش تولید

موسسه یورو اقامت با تکیه بر درخشش خود در این زمینه می‌تواند تمامی اقدامات مربوط به ثبت شرکت و اخذ اقامت لهستان از طریق ثبت شرکت را در سریع‌ترین زمان و با مناسب‌ترین هزینه ممکن انجام دهد.

 

برای آگاهی بیشتر از شرایط  ثبت شرکت لهستان  با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

انگیزه سرمایه‌ گذاران برای ثبت شرکت لهستان و سرمایه‌ گذاری
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ