Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

ثبت شرکت اتریش؛ هدفی سراسر سود برای شرکت‌های بین المللی

موارد بحث شده

اتریش برای بسیاری از سرمایه گذاران و شرکت‌های بین المللی، یک هدف سودآور و رشددهنده است. افراد و شرکت‌ها می‌توانند با ثبت شرکت اتریش از مزایای زیادی از جمله اقامت اتریش بهره‌مند شوند. در صورتی که بتوانید هدف‌گذاری کنید، از یک متخصص کمک بگیرید و تمامی مراحل لازم برای ثبت شرکت اتریش را طی کنید، می‌توانید کسب و کاری عالی راه بندازید یا توسعه بسیار خوبی برای فعالیت‌های شرکت خود داشته باشید.

در این مطلب قصد داریم دلایلی مطرح کنیم که بدانید اتریش، بهترین مقصد برای سرمایه گذاری است و ثبت شرکت اتریش می‌تواند هدفی بسیارسودآور باشد.

دلایل مثبت بودن نظر مشاوران در مورد ثبت شرکت اتریش؟!

حمایت‌های دولت اتریش و همچنین امکان اخذ اقامت اتریش برای اعضای خانواده سرمایه گذار، مشوق‌ها، قوانین کار، خدمات عمومی، زیرساخت‌ها، سیستم آموزشی و قواعد مالیاتی اتریش موجب شده است که تمایل سرمایه گذاران به ثبت شرکت اتریش بیشتر شود.

سطح کیفیت زندگی در اتریش

یکی از دلایلی که یک سرمایه گذار تصمیم می‌گیرد که در یک کشور سرمایه گذاری کند، کیفیت زندگی در آن کشور است. یکی از مسائلی که مشاوران ما در جلسات مشاوره به سرمایه گذاران می‌گویند، این است که سعی کنید در هر کشوری که کار می‌کنید، اقامت آن کشور را هم بگیرید تا هیچ مشکلی نداشته باشید.

اگر به دنبال اقامت اتریش از طریق ثبت شرکت هستید، باید بدانید نمره کیفیت زندگی در این کشور 9.58 (0 تا 10) تعیین شده است و این نشان می‌دهد که یکی از بهترین کشورهای جهان برای راه اندازی کسب و کار و اقامت، اتریش است.

اتریش؛ مقام پنجم اروپا از نظر مالیات

اگر می‌خواهید ثبت شرکت اتریش را انجام دهید، اولین گام این است که اطلاعات لازم در مورد هزینه‌های جاری شرکت خود را به صورت تقریبی محاسبه کنید. یکی از هزینه‌های شما، مالیات بر درآمد شرکت است. مجارستان با 16 درصد، لهستان با 19 درصد، اسلواکی با 19 درصد، جمهوری چک با 24 درصد و اتریش با 25 درصد کمترین مالیات بر درآمد را در اروپا دریافت می‌کنند.

دسترسی به نیروی کار متخصص در اتریش

اتریش از نظر میزان دسترسی به نیروی کار ماهر و متخصص، رتبه اول اروپا را دارد و از مقیاس 0 تا 10، نمره 7.92 را دارد. به همین خاطر به افرادی که برای ثبت شرکت اتریش به ما مراجعه می‌کنند، توصیه می‌کنیم که نگران نیروی کار نباشند؛ زیرا اتریش از این لحاظ مشکلی ندارد و دچار کمبود نیروی کاردان نیست.

برای آگاهی بیشتر از شرایط  ثبت شرکت اتریش   با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

ثبت شرکت اتریش؛ هدفی سراسر سود برای شرکت‌های بین المللی
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ