Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

اقامت در آلمان از طریق سرمایه‌گذاری: پله‌ای به سوی ثروت و آرامش در اروپا

موارد بحث شده

ویزای کارآفرینی : سرمایه‌گذار تجاری و فریلنسر

ویزای کارآفرینی آلمان برای کسانی باز است که می‌خواهند یا یک کسب و کار در آلمان راه‌اندازی کنند یا به عنوان یک فریلنسر در یک “حرفه آزاد” کار کنند. این ویزا یک مسیر به هر دو اقامت دائمی و شهروندی در آلمان و به تبع آن اتحادیه اروپا فراهم می‌کند.

اگرچه مقامات آلمان هیچ مبلغ حداقل سرمایه‌گذاری را مشخص نکرده‌اند، ارائه‌دهندگان خدمات کارآفرین مسیرهای سرمایه‌گذاری استاندارد موفق را با حداقل سرمایه‌گذاری‌های موثر معادل 350,000 یورو شناسایی کرده‌اند.

 

اجازه اقامت دائمی در آلمان

مجوز توطئن آلمان یک اجازه اقامت دائمی است که به اتباع خارجی برای تثبیت اقامتشان در آلمان صادر می‌شود. این اجازه به شما امکان می‌دهد تا در آلمان زندگی و کار کنید، چه به عنوان یک کارمند و چه به عنوان یک شخص خودشغفته. علاوه بر این، چنین مجوز اقامتی به دارنده‌اش حق آزادی حرکت را می‌دهد، که به این معناست که او می‌تواند در هر زمان و بدون محدودیت وارد و خارج از کشور شود.

مجوز اقامت دائمی می‌تواند به روش‌های متفاوتی به دست آید و بستگی به نوع مجوز اقامتی دارد که فرد با آن به آلمان آمده است. کارت آبی اتحادیه اروپا، به عنوان مثال، پس از کمتر از چهار سال به دارنده‌اش اقامت دائمی می‌دهد. حتی این می‌تواند پس از 21 ماه به اقامت دائمی منجر شود اگر دارنده مهارت‌های زبانی لازم را داشته باشد.

مجوز اقامت دائمی به عنوان یک پیش‌نیاز ضروری برای اقامت طولانی مدت در آلمان در نظر گرفته می‌شود. با این حال، در موارد فردی، تقاضا می‌تواند مشکل‌ساز باشد، که به همین دلیل توصیه می‌شود از مشاوره حقوقی یک وکیل با تجربه استفاده شود.

اگر شما در نظر دارید به طور دائمی در آلمان اقامت کنید، ما با کمال میل شرایط لازم برای مجوز اقامت مورد نیاز را توضیح داده و کلیه فرآیند تقاضا را از طرف شما انجام می‌دهیم تا هیچ تأخیر غیر ضروری‌ای وجود نداشته باشد.

مجوز استقرار آلمان یک اجازه اقامت دائمی است که به اتباع خارجی برای تثبیت اقامتشان در آلمان صادر می‌شود. این اجازه به شما امکان می‌دهد تا در آلمان زندگی و کار کنید، چه به عنوان یک کارمند و چه به عنوان یک شخص خوداشتغال. علاوه بر این، چنین مجوز اقامتی به دارنده‌اش حق آزادی حرکت را می‌دهد، که به این معناست که او می‌تواند در هر زمان و بدون محدودیت وارد به کشور و خارج از آن شود.

مجوز اقامت دائمی می‌تواند به روش‌های متفاوتی به دست آید و بستگی به نوع مجوز اقامتی دارد که فرد با آن به آلمان آمده است. کارت آبی اتحادیه اروپا، به عنوان مثال، پس از کمتر از چهار سال به دارنده‌اش اقامت دائمی می‌دهد. حتی این می‌تواند پس از ۲۱ ماه به اقامت دائمی منجر شود اگر دارنده مهارت‌های زبانی لازم را داشته باشد.

مجوز اقامت دائمی به عنوان یک پیش‌نیاز ضروری برای اقامت طولانی مدت در آلمان در نظر گرفته می‌شود. با این حال، در موارد فردی، تقاضا می‌تواند مشکل‌ساز باشد، که به همین  دلیل توصیه می‌شود از مشاوره حقوقی یک وکیل با تجربه استفاده شود.

اگر شما در نظر دارید به طور دائمی در آلمان اقامت کنید، ما با کمال میل شرایط لازم برای مجوز اقامت مورد نیاز را توضیح داده و کلیه فرآیند تقاضا را از طرف شما انجام می‌دهیم تا هیچ تأخیر غیر ضروری‌ای وجود نداشته باشد.

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

اقامت در آلمان از طریق سرمایه‌گذاری: پله‌ای به سوی ثروت و آرامش در اروپا
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ