Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

اجازه کاردر اسپانیا و اخذ اقامت اروپا

موارد بحث شده

اجازه کار در اسپانیا و اخذ اقامت اروپا

اجازه کار در اسپانیا و اخذ اقامت اروپا برای شهروندان غیر اتحادیه اروپا که در اسپانیا کار می کنند، قانون ثابتی دارد اما ممکن است برای برخی توابع کمی متغیر باشد. در حالی که شهروندان اتحادیه اروپا نیازمند اجازه کار در اسپانیا نیستند، اکثر شهروندان غیر اتحادیه اروپا / EEA / سوئیس مجوز کار برای کار در اسپانیا را نیاز دارند، اما برخی از موارد استثنائاتی دارند مانند اعضای خانواده افرادی که قبلا دارای ویزای کار یا دانشجویی هستند یا محققانی که برای پروژه خاص کار می کنند.

اکثر مردم باید در صورت اخذ اجازه کار در اسپانیا به عنوان یک کارمند برای یک شرکت اسپانیایی کار کنند. هنگامی که شما یک کار را تأمین کردید، کارفرمای شما باید از طرف شما درخواست اجازه کار داشته باشد و پس از اینکه شما اجازه اقامت خود را نیز دریافت کردید، می توانید برای گرفتن ویزا اقدام کنید. به یاد داشته باشید که می تواند تا هشت ماه طول بکشد تا یک مجوز کار را پردازش کند، بنابراین شما باید برنامه ریزی کنید.

شما باید همزمان برای ویزای خود در حالی که پروانه کار خود را پردازش می کنید درخواست کنید، زیرا شما یک کپی از درخواست خود را ارسال می کنید که می توانید به سفارت اسپانیا برای درخواست ویزای کاری و اقامت ارسال کنید. سفارت به اداره کار تأیید می دهد که درخواست شما را داشته و پس از آن مجوز کار شما پردازش می شود. هنگامی که مجوز کار شما تایید شد، سفارت ویزای شما را پردازش می کند. در این صورت اجازه کار در اسپانیا برای یک سال معتبر خواهد بود، پس از آن شما می توانید آن را تمدید کنید.

 

ویزای سریع اجازه کار در اسپانیا و اخذ اقامت اروپا

از سال 2014 این قانون تصویب شد که می توانید درخواست پناهندگی سریع و اجازه کار در اسپانیا  را در صورتی که کارآفرین، محقق، متخصص حرفه ای و یا سرمایه گذار ملی باشید، بدهید. از این طریق می توانید از مسافرت های رایگان در سراسر منطقه شنگن بهره مند شوید و برایاخذ اقامت اروپا برای خود و خانواده تان اقدام نمایید. با این حال، شما باید شرایط خود را بررسی کنید که طبق آن بدانید کدام قوانین با شرایط شما منطبق است. شما قادر خواهید بود اطلاعات بیشتری در این مورد کسب کنید اگر با کارشناسان ما در زمینه اخذ اجازه کار در اسپانیا و اخذ اقامت اروپا مشورت کنید.

برای آگاهی بیشتر از شرایط اخذ اقامت اروپا  با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 09129158913- 88783682(021)

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

اجازه کاردر اسپانیا و اخذ اقامت اروپا
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ