Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

اقامت موقت با ویزای سرمایه گذاری احیای جنگل در کشور پاناما

از ایران به پاناما

توضیحات

اگر مایل به سرمایه گذاری در پروژه های احیای جنگل های دارای مجوز دولتی هستید، می توانید ویزای اقامت موقت دریافت کنید. سرمایه گذاری باید در فعالیت های احیای جنگل یا جنگل کاری یا سایر مواردی که توسط سازمان ملی محیط زیست تعیین می شود انجام شود. حداقل مبلغ سرمایه گذاری 80000 دلار آمریکا است و باید در حداقل 5 هکتار زمین جنگلی انجام شود. برای هر یک از افراد وابسته، سرمایه گذاری باید به 2000 دلار آمریکا افزایش یابد.

طول اعتبار

24 ماه

مدت فرایند

6-8 هفته

تبدیل به شهروندی (تابعیت)

84 ماه

تبدیل به اقامت دائم

24 ماه

پیچیدگی

کم

هزینه دولتی

800دلار

چه شرایطی باید داشته باشید؟

به پاسپورت معتبر نیاز دارید. شما نیاز به مجوز پلیس دارید شما باید در سلامت کامل باشید. باید منبع درآمد شرکت را اعلام کنید. شما نیاز به مجوز کسب و کار یا شرکت دارید. شما نیاز به مدرکی دال بر سرمایه گذاری مستقیماً در فعالیت های احیای جنگل دارید.

به چه مدارکی نیاز دارید؟

اصل و فتوکپی پاسپورت. اصل گواهی ترخیص پلیس. اصل یا کپی گواهی ازدواج (در صورت وجود). اصل یا کپی گواهی شده شناسنامه (در صورت وجود). گواهی پزشکی. گواهی سهامداران توسط اداره ثبت شرکتها (در صورت وجود). صورت سود و زیان شرکت. کپی تایید شده مجوز کسب و کار یا اسناد ثبت نام. اسنادی که سرمایه گذاری تجاری را تأیید می کند. سوگندنامه حمایت از افراد تحت تکفل. استشهاد در خصوص سوابق کیفری. در صورت سرمایه گذاری از طریق شخص حقوقی، باید سوگند نامه دبیر یا خزانه دار شرکت (از طرف ذینفع قابل ارائه نیست) مبنی بر تایید فعالیت ها، مالکیت سهام ثبت شده به نام مالک صادر شده در به نفع متقاضی خارجی به نحو مقتضی آزاد و پرداخت شده و میزان موجودی سرمایه. گواهی حسابدار رسمی (CPA) که تمام مبلغ سرمایه گذاری شده مستقیماً در فعالیت احیای جنگل را مشخص می کند و این سرمایه سرمایه گذار است. (حسابدار باید یک کپی از شناسنامه و پروانه معتبر را ضمیمه کند). کپی معتبر گواهی سهم صادر شده به نفع سرمایه گذاران جنگلداری. کپی صورت درآمد شرکت، جایی که سرمایه سرمایه گذاری شده نشان داده می شود. در صورتی که از زمان تشکیل شرکت، مدت مالی نگذشته باشد، به جای آن یک نسخه از گواهی ثبت در واحد ثبتی مؤدیان مالیاتی و یک نسخه از مالیات شرکت ارائه می شود. اصل گواهی ثبت شرکت و املاک در سازمان ثبت. اثبات سرمایه‌گذاری مستقیماً در فعالیت‌های احیای جنگل که می‌تواند با اسنادی مانند گواهی بانکی مبنی بر انتقال وجوه یا پرداخت (اجباری)، صورت‌های مالی حسابرسی شده، صورت‌حساب‌های تجاری خرید و فروش یا اسناد یا مدارک واردات کالا اثبات شود. .

مقایسه هزینه زندگی با ایران

مشاوره اقامت سریع
Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

اقامت موقت با ویزای سرمایه گذاری احیای جنگل در کشور پاناما
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ