Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

اقامت موقت با مجوز کار در کشور گویان

از ایران به گویان

توضیحات

خارجیانی که مایل به ورود و اقامت در گویان بر اساس شغل هستند، می توانند برای مجوز کار اقدام کنند. افرادی که نمی توانند به کنسولگری مربوطه مراجعه کنند، در صورت وجود مدارک پشتیبان می توانند در بدو ورود مجوز کار دریافت کنند. لطفاً برای اطلاعات بیشتر با نزدیکترین کنسولگری گویان تماس بگیرید.

طول اعتبار

حداکثر 36 ماه

مدت فرایند

1 هفته دقیقه

تبدیل به شهروندی (تابعیت)

60 ماه

تبدیل به اقامت دائم

پیچیدگی

کم

هزینه دولتی

140 (تقریبا)دلار

چه شرایطی باید داشته باشید؟

شما باید اطلاعات حامی مالی مانند نام، آدرس، شماره تلفن، آدرس ایمیل، فکس را برای پردازش قبل از ورود به گویان به وزارت کشور ارائه دهید. محل کار باید یک تجارت تاسیس شده باشد و باید ثبت شده باشد و با قوانین/ مقررات NIS و GRA مطابقت داشته باشد. کارفرمای شما باید جزئیات شما را قبل از ورود به وزارت کشور ارائه دهد. تاییدیه صدور مجوز کار و ویزا باید توسط کارفرما و اداره مهاجرت اخذ شود. باید پاسپورت/سند مسافرتی معتبر داشته باشید. الزامات اضافی ممکن است بر اساس مورد وجود داشته باشد.

به چه مدارکی نیاز دارید؟

فرم درخواست مجوز کار قرارداد کار معتبر پاسپورت معتبر. تاییدیه وزارت کشور در خصوص صدور پروانه کار ( حسب مورد). مدارک تکمیلی در صورت نیاز توسط کارفرما به اطلاع شما خواهد رسید.

مقایسه هزینه زندگی با ایران

مشاوره اقامت سریع
Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

اقامت موقت با مجوز کار در کشور گویان
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ