Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

اقامت موقت با مجوز کار برای Berry Pickers در کشور سوئد

از ایران به سوئد

توضیحات

اگر شهروند یک کشور غیر اتحادیه اروپا هستید و قصد دارید برای چیدن توت به سوئد بیایید، به مجوز کار نیاز دارید. مجوز کار باید قبل از سفر به سوئد صادر شده باشد. فرآیند درخواست ایجاد یک حساب کاربری کارفرما یا مشتری فرآیند درخواست را شروع می کند نماینده درخواست را نهایی می کند پرداخت و درخواست خود را ارسال کنید آژانس مهاجرت درخواست را پردازش می کند اطلاعات مورد نیاز برای کارت مجوز اقامت تصمیم برای شما ارسال می شود و پس از آن مجوز اقامت برای شما ارسال می شود توجه: اگر شما در یک شرکت در سوئد استخدام شده اید، در عوض باید برای مجوز کار فصلی درخواست دهید.

طول اعتبار

حداکثر 24 ماه

مدت فرایند

هفته (های) 20-32

تبدیل به شهروندی (تابعیت)

60 ماه

تبدیل به اقامت دائم

48 ماه

پیچیدگی

متوسط

هزینه دولتی

220 دلار آمریکا (تقریبا)دلار

چه شرایطی باید داشته باشید؟

شما باید یک پاسپورت معتبر داشته باشید به شما پیشنهاد شده است که شرایط استخدامی مشابه قراردادهای جمعی سوئد یا آنچه در شغل یا صنعت شما مرسوم است به شما پیشنهاد شده است که حداقل 13000 کرون حقوق ماهانه قبل از مالیات به شما پیشنهاد شده است. هنگامی که استخدام شما شروع می شود، برای بیمه درمانی، بیمه عمر، بیمه آسیب های شغلی و بیمه بازنشستگی شغلی ثبت نام کنید.

به چه مدارکی نیاز دارید؟

گذرنامه معتبر یا سند مسافرتی پیشنهاد استخدام. فرآیند درخواست ویزا به صورت آنلاین است و توسط کارفرما آغاز می شود، از این رو مدارک مورد نیاز به شما راهنمایی می شود. برای جزئیات بیشتر، لطفا لینک را بررسی کنید

مقایسه هزینه زندگی با ایران

مشاوره اقامت سریع
Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

اقامت موقت با مجوز کار برای Berry Pickers در کشور سوئد
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ