Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

اقامت طولانی مدت با ویزای عشایری دیجیتال دبی در کشور امارات متحده عربی

از ایران به امارات متحده عربی

توضیحات

دبی یک ویزای عشایری دیجیتال شگفت انگیز به نام برنامه کار از راه دور از دبی دارد. این ویزای عشایر دیجیتال دبی به شما امکان دسترسی به کلیه خدمات مانند مخابرات، خدمات شهری، بهداشت و آموزش را از طریق برنامه کار مجازی می دهد. از زیرساخت‌های دیجیتالی گسترده و سیال دبی، فرصت‌های شبکه‌های بین‌المللی و آزادی از مالیات بر درآمد شخصی استفاده کنید. از طریق این برنامه، به تمام خدمات عادی که ساکنان از آن لذت می‌برند، مانند ارتباطات، خدمات آب و برق، و آموزش دسترسی دارید. شما به نیروی کار چند ملیتی با بیش از 200 ملیت واجد شرایط مختلف دسترسی خواهید داشت. لطفا توجه داشته باشید که پرداخت هزینه مدیریت تضمینی برای پذیرش درخواست شما نخواهد بود. بسته به شهروندی شما، خدمات درخواست مورد نیاز و اینکه آیا از امارات متحده عربی یا خارج از کشور درخواست می دهید، هزینه های آینده ممکن است متفاوت باشد. این برنامه همچنین برای استفاده در دبی باز است.

طول اعتبار

1 سال

مدت فرایند

روز ماه

تبدیل به شهروندی (تابعیت)

تبدیل به اقامت دائم

پیچیدگی

متوسط

هزینه دولتی

611دلار

چه شرایطی باید داشته باشید؟

برای کارمندان: گواهی اشتغال از کارفرمای فعلی با اعتبار قرارداد یک ساله، حداقل حقوق ماهیانه 5000 دلار آمریکا، فیش حقوقی ماه گذشته و صورتحساب بانکی 3 ماه قبل. برای صاحبان مشاغل: گواهی مالکیت شرکت برای یک سال یا بیشتر، با میانگین درآمد ماهانه 5000 دلار آمریکا در ماه و 3 صورت حساب بانکی قبل از آن.

به چه مدارکی نیاز دارید؟

یک بیمه درمانی معتبر که اقامت شما در امارات را پوشش می دهد. حداقل 5000 دلار در ماه حقوق دریافت کنید. فیش حقوق ماه گذشته و صورتحساب بانکی 3 ماه قبل را ارائه دهید. پاسپورت با حداقل 6 ماه اعتبار. مدارک کار را با قراردادی با اعتبار 1 سال از کارفرمای فعلی خود یا اثبات مالکیت شرکت ارائه دهید.

مقایسه هزینه زندگی با ایران

مشاوره اقامت سریع
Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

اقامت طولانی مدت با ویزای عشایری دیجیتال دبی در کشور امارات متحده عربی
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ