مشتریان ما چه کسانی هستند؟

ما با صاحبان موفق کسب و کار در ایران و یا افراد دارای توانایی مالی نقد برای خرید بیزنس در خارج از کشور کار می کنیم. حداقل قیمت خدمات ما 6000 یورو می باشد.

صاحبان کسب و کار

صاحبان کسب و کار فارسی زبان که سابقه مدیریت موفق شرکت در کشور خویش را داشته و الان به دنبال استفاده از فرصت های ناشی از راه اندازی شرکت یا حرید کسب و کار مشاله با کار خود در کشور اروپایی برای دسترسی بهتر به تامین کننده، مشتری، خدمات بانکی و اخذ اقامت و شهروندی هستند. اصناف تجار، پزشکان موفق، وارد کنندگان و صادر کنندگان جز این دسته هستند.

سرمایه گذاران

افرادی که با داشتن سرمایه به دنبال مزایای زندگی راحت، راه اندازی و خرید کسب و کاری سود ده در کشوری پیشرفته می باشند. حداقل توانایی سرمایه گذاری 500 هزار دلاری دارند.

Search
Close this search box.

کرونا و ثبت شرکت لهستان (2)

اشتراک گذاری:

کرونا و ثبت شرکت لهستان (2)

ثبت شرکت لهستان همیشه یکی از بهترین روش‌های کسب درآمدهای چشمگیر و قابل توجه بوده است. از طرفی در چند ماه گذشته ویروس کرونا باعث شد است که بسیاری از کسب و کارها به تعطیلی کشیده شود. برای این‌که بتوانید اقامت لهستان را از طریق راه اندازی بیزنس بگیرید باید شرکت خود را به صورت رسمی و قانونی راه اندازی کنید و این شرکت باید فعال و موفق باشد. در صورتی که می‌خواهید بیزنس شما موفق باشد، باید حتی در شرایط شیوع ویروس کرونا بتواند به فعالیت خود ادامه دهد.

شرایط ثبت شرکت در لهستان

بر اساس آخرین آمار و گزارشات ارائه شده توسط سازمان همکاری اقتصادی و توسعه، لهستان با 4.2 درصد رشد اقتصادی، موفق به ایجاد ثبات در اقتصاد خود شده و رتبه چهار را در لیست اقتصادهای در حال توسعه جهان به خود اختصاص داده است. این کشور با داشتن بازار عظیم منابع انسانی و جمعیت در سن کار (تقریباً 25 میلیون لهستانی) و نرخ پایین بیکاری در سطح 3.2 درصد در سال 2020، فرصت‌های بیشماری برای سرمایه گذاران و کارآفرینان فراهم کرده است.

مراحل ثبت شرکت در لهستان

مراحل لازم برای تشکیل و ثبت شرکت در کشور لهستان ممکن است تا حدودی پیچیده به نظر برسد و نیازمند انجام برخی فرآیندهای خاص باشد. لازم به ذکر است که روند ثبت شرکت در این کشور به دو صورت حضوری و آنلاین صورت می گیرد و اخیراً LLC در لهستان را می توان به صورت آنلاین نیز ثبت کرد. به صورت کلی مراحل ثبت شرکت در لهستان به شرح زیر می باشد :

– مرحله 1: اساسنامه شرکت را امضا کنید

– مرحله 2: سپرده گذاری سرمایه سهام شرکت لهستانی

– مرحله 3: ثبت شرکت در دفتر اسناد رسمی

– مرحله 4: دریافت شماره مالیاتی

– مرحله 5: ثبت شرکت در اداره ثبت شرکت‌ها

– مرحله 6: دریافت مجوز فعالیت

بیزنس‌های موفق در شرایط کرونا

برای این‌که بتوانید بیزنس خود را در شرایط کرونا موفق کنید باید به فکر راه اندازی فروشگاه اینترنتی، آموزش و مشاوره آنلاین، بازاریابی دیجیتال و فروشگاه مواد غذایی باشید. این بیزنس‌ها حتی در شرایط شیوع ویروس کرونا می‌توانند به فعالیت خود ادامه دهند و درآمد خوبی برای شما رقم بزنند.

راه اندازی فروشگاه اینترنتی

اگر به دنبال یک کسب و کار ماندگار هستید باید به فکر راه اندازی فروشگاه اینترنتی باشید. می‌توانید از این طریق هر محصولی که مد نظرتان است به فروش برسانید. مجموعه باتیس هلدینگ به تمامی کارآفرینان پیشنهاد می‌دهد که همراه با بیزنس حضوری خود یک وب‌سایت فروشگاهی راه‌اندازی کنند و خدمات و محصولات خود را از این طریق به مشتریان ارائه دهند.

آموزش و مشاوره آنلاین

یکی از راه‌های کسب درآمد در این روزها کسب و کارهای آنلاین است. می‌توانید از این طریق کلاس‌های آموزشی و مشاوره برگزار کنید و درآمد قابل توجهی برای خودتان رقم بزنید. یکی از راه‌های خوب برای ثبت شرکت لهستان این است که شرکتی در زمینه مشاوره و آموزش آنلاین و مجازی راه اندازی کنید.

بازاریابی دیجیتال

یکی از راه‌های کسب درآمد در این روزهای کرونایی، فعالیت در زمینه بازاریابی دیجیتال است. می‌توانید با کسب و کار غیرحضوری خود درآمد خوبی رقم بزنید.

فروشگاه مواد غذایی

می‌توانید از طریق ثبت شرکت لهستان، فروشگاه مواد غذایی راه اندازی و درآمد خوبی کسب کنید. در این فروشگاه می‌توانید کلیه محصولات و مواد غذایی را به مشتریانتان عرضه کنید.

در صورت نیاز به ثبت شرکت لهستان کافی است با شماره‌های تماس مجموعه باتیس هلدینگ که در سایت این مجموعه قرار گرفته است تماس بگیرید. مشاوران و متخصصان باتیس هلدینگ حتی در روزهای کرونایی آماده ارائه خدمات به شما هستند و قصد دارند که بیشترین تلاش ممکن را برای رشد و پیشرفت شما و کسب و کارتان انجام دهند. در صورت تمایل به راه اندازی یک بیزنس کارآمد و پردرآمد باید با متخصصان و مشاوران کاردان مشورت کنید. موسسه باتیس هلدینگ مجموعه‌ای از این متخصصان را در خود جای داده است تا شما کارآفرینان بتوانید بیشترین بهره ممکن را از آن‌ها ببرید.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت لهستان با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. شماره واتساپ اروپا : 09129158913

دریافت مشاوره تکمیلی

اشتراک گذاری:

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

کرونا و ثبت شرکت لهستان (2)
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ