Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

نکاتی در مورد اخذ اقامت لهستان (زبان، آداب و رسوم)

موارد بحث شده

هنگام ورود به کشورهای جدید بسیاری از افراد استرس دارند که مردم این کشور آیا به زبان انگلیسی تسلط دارند؟ آیا آداب و رسوم آن‌ها با کشور مادری من شباهت دارد؟ افرادی که قصد اخذ اقامت لهستان را دارند نیز از این قاعده مستثنی نیستد و به همین خاطر بر آن شدیم مطلبی در مورد زبان و فرهنگ ارتباطی مردم لهستان ارائه دهیم. این موضوع برای افرادی که قصد اخذ اقامت لهستان از طریق ثبت شرکت را دارند نیز صادق است.

زبان مورد نیاز برای اقامت لهستان

یکی از دغدغه‌های اصلی مهاجران، زبان است. مزیت لهستان این است که زبان انگلیسی در آن رواج دارد و از این لحاظ به مشکلی برنخواهید خورد. این موضوع باعث می‌شود که وقتی وارد فروشگاه‌ها، مراکز تفریحی، مراکز اداری و آموزشی و غیره می‌شوید، بتوانید به راحتی نیاز خود را برطرف کنید.

شایان ذکر است که زبان لهستانی چندان راحت نیست و اگر قرار باشد زمانی را به آموزش این زبان اختصاص بدهید، ممکن است لازم باشد که چند سال فقط زبان بخوانید و قید مهاجرت را بزنید. گفتنی است که لهستانی‌های سالخورده و افرادی که سن بالایی دارند، فقط با زبان مادری خود آشنایی دارند و نمی‌توانند انگلیسی صحبت کنند.

آداب و رسوم مردم لهستان

آداب و رسوم در بحث اقامت و مهاجرت، اهمیت فراوان دارد. یکی از دلایل جذابیت اقامت لهستان از منظر متخصصان، آداب و رسوم مردم این کشور است. در ادامه به چند فاکتور در مورد مردم لهستان پرداخته‌ایم:

اخلاق

مردم لهستان یکی از بااخلاق‌ترین ملت‌های اروپا هستند و امنیت اخلاقی در این کشور در جایگاه بسیار خوبی قرار دارد.

احترام

از آن‌جا که مردم این کشور، بسیار مبادی آداب هستند، لازم است که احترام افراد در این کشور به بهترین شکل حفظ شود. به عنوان مثال فرهنگ تشکر و قدردانی در این کشور بسیار پررنگ و مهم است و مردم به ازای هر کاری که کسی برای آن‌ها انجام می‌دهد، تمایل دارند که از وی تشکر کنند.

خانم‌ها، آقایان!

یکی از نکاتی که در فرهنگ این کشور وجود دارد، رعایت ترتیب اسامی است. در این کشور ابتدا نام خانم‌ها گفته می‌شود و بعد از آن به سراغ اسامی آقایان می‌روند. به عنوان مثال به یک مهمانی رفته‌اید و قرار است که افراد یکی پس از دیگری معرفی شوند. در چنین مواقعی، ترتیب اسمی رعایت می‌شود.

موسسه یورو اقامت به سبب سابقه طولانی در اخذ اقامت لهستان از شیوه‌های مختلف، می‌تواند اطلاعات خوبی در این زمینه به مخاطبان خود ارائه دهد. یکی از فعالیت‌های اصلی یورور اقامت، اخذ اقامت لهستان از طریق ثبت شرکت است که امروزه به سبب رشد اقتصادی خوب این کشور، طرفداران زیادی پیدا کرده است.

برای آگاهی بیشتر از شرایط اقامت لهستان با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

نکاتی در مورد اخذ اقامت لهستان (زبان، آداب و رسوم)
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ