Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

سبک زندگی در لیتوانی و اخذ اقامت لیتوانی

موارد بحث شده

سبک زندگی در لیتوانی و اخذ اقامت لیتوانی

داشتن اطلاعاتی راجع به سبک زندگی در لیتوانی جهت اخذ اقامت لیتوانی امری بسیار مهم است. کسب اطلاعات در مورد هر کشوری برای مهاجرت و انتخاب آن کشور به عنوان کشور دوم یکی از موارد ضروری است که باید رعایت و به آن دقت شود. سبک زندگی در لیتوانی تفاوت زیادی با کشورهای دیگر حوزه اتحادیه اروپا ندارد. اخذ اقامت لیتوانی با دانستن اطلاعاتی در این زمینه ها مهاجرت را برای هم وطنان ما آسان تر می کند چرا که فرهنگ و سبک زندگی در لیتوانی شباهت زیادی به سبک زندگی در ایران دارد.

چگونگی سبک زندگی در لیتوانی

سبک زندگی در لیتوانی شامل موارد زیادی می شود که در ذیل به برخی از آن ها اشاره می کنیم.

  • سینما و تئاتر: تمایل بیشتر مردم در لیتوانی به سمت تئاتر و نمایش های محلی است. سینما از محبوبیت بالایی در لیتوانی برخوردار نیست و بیشتر مردم تمایل به تماشای نمایش ها از نزدیک دارند. همچنین در لیتوانی از اینترنت به عنوان موردی برای مطالعه استفاده می شود و جوانان را به خواندن تاریخ لیتوانی از طریق اینترنت و همچنین تاریخ کلاسیک آن تشویق می کنند.
  • موسیقی: موسیقی در لیتوانی به بخش های پاپ، محلی، آلترنیتیو و کلاسیک تقسیم شده است. سه گروه اول، گروه موسیقی محلی و پر طرفدار لیتوانی هستند، اما موسیقی انگلیسی و روسی نیز بسیار محبوب هستند و همین موضوع یکی از دلایل محبوبیت اخذ اقامت لیتوانی حتی توسط روس ها می باشد.
  • ورزش: سبک زندگی در لیتوانی همانند دیگر کشورهاست و تفاوت زیادی با دیگر کشورها ندارد. چونانکه که مردم در لیتوانی تمایل به دیدن ورزش های گروهی و انفرادی دارند و عشق زیادی به تشویق تیم ها و ورزشکاران کشور خود دارند. مردان در لیتوانی تمایل بیشتری به ورزش دارند و زنان رویدادهای مهم را دنبال می کنند.
  • صنعت مد: سبک زندگی در لیتوانی در زمینه صنعت مد و لباس برگرفته از اروپای غربی است. به همین دلیل مردم عموما تمایل به پیروی از صنعت مد در اروپای غربی هستند. در این میان زنان به نسبت مردان بیشتر تابع مد هستند.

برای آگاهی بیشتر از شرایط  اخذ اقامت لیتوانی  با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 09129158913- 88783682(021)

 

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

سبک زندگی در لیتوانی و اخذ اقامت لیتوانی
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ