مشتریان ما چه کسانی هستند؟

ما با صاحبان موفق کسب و کار در ایران و یا افراد دارای توانایی مالی نقد برای خرید بیزنس در خارج از کشور کار می کنیم. حداقل قیمت خدمات ما 6000 یورو می باشد.

صاحبان کسب و کار

صاحبان کسب و کار فارسی زبان که سابقه مدیریت موفق شرکت در کشور خویش را داشته و الان به دنبال استفاده از فرصت های ناشی از راه اندازی شرکت یا حرید کسب و کار مشاله با کار خود در کشور اروپایی برای دسترسی بهتر به تامین کننده، مشتری، خدمات بانکی و اخذ اقامت و شهروندی هستند. اصناف تجار، پزشکان موفق، وارد کنندگان و صادر کنندگان جز این دسته هستند.

سرمایه گذاران

افرادی که با داشتن سرمایه به دنبال مزایای زندگی راحت، راه اندازی و خرید کسب و کاری سود ده در کشوری پیشرفته می باشند. حداقل توانایی سرمایه گذاری 500 هزار دلاری دارند.

Search
Close this search box.

دریافت اقامت لهستان برای کسانی که شهروند اتحادیه اروپا نیستند

اشتراک گذاری:

دریافت اقامت لهستان برای کسانی که شهروند اتحادیه اروپا نیستند، باتیس هلدینگ

اقامت لهستان برای غیر اروپایی ها

اکثر کسانی که قصد دارند اقامت لهستان را دریافت کنند، شهروند اتحادیه اروپا نیستند. یکی از راه‌های اخذ اقامت لهستان، ثبت شرکت در لهستان است ولی این مسیر فقط برای کارآفرینان و سرمایه ‌‌گذاران مناسب است و افراد معمولی معمولاً وارد چنین مسیری نمی‌شوند و از راه‌های دیگری مانند کار، تحصیل، ازدواج و غیره جهت اخذ اقامت لهستان اقدام می‌کنند.

مهلت 45 روزه را جدی بگیرید

در صورتی که شهروند اتحادیه اروپا نباشید و بخواهید به صورت رسمی وارد لهستان شوید و در این کشور بمانید، نیاز به یک مجوز یا مدرک رسمی به نام ویزا دارید. بسته به ویزایی که دارید می‌توانید مدت زمان مشخصی در این کشور بمانید. اگر بخواهید مدتی طولانی و بیشتر از ضرب‌الاجل ویزای خود در این کشور بمانید، باید ابتدا اقامت لهستان را دریافت کنید. به خاطر داشته باشید که وقتی برای اقامت اقدام می‌کنید، باید حداقل 45 روز تا پایان مهلت ویزا زمان داشته باشید.

مراحل اداری اخذ اقامت لهستان

مدت اعتبار اقامت لهستان مختلف و متفاوت است. به خاطر داشته باشید حداکثر مدت اعتبار اقامت، یک سال است. بنابراین اگر می‌خواهید دو سال در این کشور بمانید باید آن را یک بار دیگر تمدید کنید.

مراحل اداری اخذ اقامت به شرح زیر است:

  • ابتدا باید دلیل اخذ اقامت را عنوان کنید و اسناد لازم در این رابطه را تهیه نمایید
  • تکمیل فرم درخواست برای ضدور مجوز اقامت برای یک دوره زمانی مشخص
  • 4 قطعه عکس 3.5*4.5 سانتی متر
  • اسناد لازم برای تأیید اطلاعات موجود در فرم و شرایط متقاضی برای اخذ اقامت لهستان
  • تمبر وظیفه عمومی یا مدارکی دال بر پرداخت هزینه کنسولی (مبلغ 300 زلوتی جهت صدور مجوز اقامت برای یک دوره زمانی مشخص و مبلغ 50 زلوتی برای صدور کارت اقامت)
  • گواهی تأیید ثبت نام

مزایای دریافت اقامت لهستان

  • برخورداری از حق زندگی، کار و تحصیل در این کشور
  • حق دسترسی به مراقبتهای بهداشتی و سایر خدمات اجتماعی
  • امکان بردن اعضای خانواده با دریافت اقامت لهستان
  • امکان اخذ شهروندی کشور لهستان

معایب دریافت اقامت لهستان

  • لزوم یادگیری زبان لهستانی برای تحصیل و کار در این کشور
  • چالشهای موجود برای تطابق فرهنگی بهخصوص در ابتدای مهاجرت

خلاصه

اکثر کسانی که قصد دارند اقامت لهستان را دریافت کنند، شهروند اتحادیه اروپا نیستند. برای دریافت اقامت لهستان، باید حداقل 45 روز تا پایان مهلت ویزا زمان داشته باشید و مراحل اداری را طی کنید. اقامت لهستان مزایای زیادی دارد، از جمله برخورداری از حق زندگی، کار و تحصیل در این کشور و امکان بردن اعضای خانواده. با این حال، لزوم یادگیری زبان لهستانی و چالشهای تطابق فرهنگی از معایب دریافت اقامت لهستان است.

دریافت مشاوره تکمیلی

اشتراک گذاری:

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

دریافت اقامت لهستان برای کسانی که شهروند اتحادیه اروپا نیستند
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ