ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

اقامت سرمایه گذاری در دبی

 

مبلغ سرمایه گذاری:  500 هزار درهم امارات

مدت زمان اقامت: بسته به طرح از یک تا 10 سال

خدمات ما: 

– پیدا کردن کسب و کار مناسب 

– ارزش گذاری کسب و کار

– مذاکرات خرید 

– انجام امور حقوق مربوط به جابجایی دارایی و یا مالکیت

– انجام خدمات اقامت سرمایه گذاری

توضیحات و شرایط اقامت سرمایه گذاری در دبی

اقامت سرمایه گذاری در دبی

ویزای سرمایه گذار دبی که ویزای شریک دبی نیز نامیده می شود، برای اتباع خارجی که می خواهند کسب و کار خود را در دبی راه اندازی کنند یا در یک تجارت موجود در دبی سرمایه گذاری کنند، قابل اجرا است.

ویزای سرمایه گذار دبی به دارنده این حق را می دهد که در امارات متحده عربی اقامت داشته باشد و در طول مدت ویزا به دلخواه خود بیایند و بروند. دارنده ویزای سرمایه گذار دبی مقبم مالیاتی امارات متحده عربی می شود و مشمول مالیات کشور تابعیتش نمی شود. 

دارنده ویزای سرمایه گذاری دبی واجد شرایط درخواست کارت شناسایی امارات، افتتاح حساب بانکی، دریافت گواهینامه رانندگی امارات متحده عربی، ثبت نام برای بسته های اینترنتی موبایل و خانه Etisalat یا Du و بسیاری از خدمات ضروری دیگر است. ویزای سرمایه گذاری دبی همچنین به دارنده خود اجازه می دهد تا از همسر، فرزندان و والدین خود برای ورود به امارات حمایت کنند.

ویزای سرمایه گذاری دبی در چهار دسته مختلف قابل دریافت است:

 

انواع اقامت سرمایه گذاری در دبی

1. ویزا از طریق سرمایه گذاری در ملک مسکونی

این گزینه مناسی کسانی است که قادر به سرمایه گذاری در ملک مسکونی به ارزش 1 میلیون درهم یا بالاتر می باشند. در این طرح  حداکثر 50٪ ارزش ملک می تواند تحت رهن باشد. همچنین سرمایه گذاران در یک ملک مشترک اگر ارزش سهام هر فرد حداقل 1 میلیون درهم باشد، واجد شرایط درخواست هستند. سرمایه گذاری باید در یک ملک مسکونی باشد نه در املاک تجاری. علاوه بر این، ویزا فقط برای املاک مسکونی آزاد قابل اعمال است، امکان درخواست برای این ویزا با ملک خارج از برنامه وجود ندارد.

مدت ویزا بین سه تا پنج سال متغیر است و تا زمانی که سرمایه گذار دارای ملک در کشور باشد، قابل حفظ است.

ویزای سه ساله برای افرادی در دسترس است که ملکی به ارزش 1 میلیون درهم یا بیشتر خریداری کرده اند، در حالی که ویزای پنج ساله مستلزم داشتن ملکی به ارزش حداقل 5 میلیون درهم است.

2. ویزا از طریق سرمایه گذاری در یک شرکت

این طرح برای افرادی که تصمیم به سرمایه گذاری یا راه اندازی کسب و کار در سرزمین اصلی دبی یا مناطق آزاد مختلف دبی دارند، قابل استفاده است. در حال حاضر، دبی بیش از 2100 نوع مجوز تجاری برای راه اندازی کسب و کار در سرزمین اصلی ارائه می دهد. شروع یک کسب و کار در سرزمین اصلی دبی به طور کلی به یک شریک با ملیت امارات متحده عربی نیاز دارد که سهامدار اکثریت باشد یا نماینده ای که مسئول ارتباط با ادارات دولتی باشد.

تغییرات اخیر در مقررات، برای اولین بار در تاریخ این کشور، با لغو الزام شرکت‌های تجاری برای داشتن اکثریت سهامدار یا نماینده اماراتی، اجازه مالکیت کامل خارجی بر شرکت‌ها در سرزمین اصلی دبی را داده است. اجازه مالکیت کامل خارجی شرکت‌های ارض اصلی در برخی فعالیت‌های تجاری، مطابق با سیاست‌های تعیین‌شده توسط کابینه امارات باقی می‌ماند.

این ویزا به سرمایه گذارانی اعطا می شود که دارای سهام یک شرکت موجود به ارزش حداقل 72000 درهم هستند یا شرکتی را با سرمایه گذاری به ارزش همین مقدار تأسیس می کنند. برای سرمایه گذاران خارجی، راه اندازی کسب و کار در یکی از مناطق آزاد دبی، نیازی به حامیان مالی یا شرکای محلی ندارد، شرکت ها از مالیات معاف هستند و اتباع خارجی می توانند مالکیت کامل شرکت را داشته باشند. فرآیند درخواست ویزا ممکن است بسته به متغیرهای زیادی مانند منطقه آزاد که شرکت در آن واقع شده است و ماهیت کسب و کار متفاوت باشد.

3. ویزای اقامت طولانی مدت

بر اساس این ویزا که اخیرا راه اندازی شده است، سرمایه گذارانی که معیارهای خاصی را دارند، بسته به اندازه سرمایه گذاری خود در کشور، واجد شرایط اقامت 5 یا 10 ساله هستند. همسر، فرزندان، یک مدیر و یک مشاور سرمایه گذار نیز واجد شرایط درخواست هستند.

ویزای اقامت طولانی مدت 10 ساله برای سرمایه گذاران حداقل 10 میلیون درهم از طریق سپرده گذاری در یک صندوق سرمایه گذاری در داخل کشور یا تأسیس شرکتی در امارات با سرمایه حداقل 10 میلیون درهم یا شراکت در یک شرکت موجود یا جدید با ارزش سهام حداقل 10 میلیون درهم یا دارای سرمایه گذاری کل 10 میلیون درهم در تمام زمینه های ذکر شده می باشد. 

ویزای 5 ساله برای سرمایه گذاران دارایی با ارزش ناخالص حداقل 5 میلیون درهم یا کارآفرینان با پروژه موجود با حداقل سرمایه 500000 درهم، مشروط به صلاحیت های قضایی اضافی، واجد شرایط است.

ویزای بلند مدت فقط برای افرادی صادر می شود که دارای مجموعه استانداردهای اضافی تعیین شده توسط اداره کل اقامت و امور خارجه دبی باشند. به عنوان مثال، این سیستم به افراد منتخب با استعدادهای تخصصی مانند دانشمندان و مبتکران در زمینه های پزشکی، علمی، تحقیقاتی و فنی، اقامت طولانی مدت اعطا می کند.

4. ویزای بازنشستگی

این دسته ویزا مخصوصا برای سرمایه گذاران بالای 55 سال که مایل به بازنشستگی در زیر آفتاب زیبای دبی هستند ساخته شده است. این ویزای طولانی مدت 5 ساله برای افرادی قابل اجرا است که در ملکی به ارزش 2 میلیون درهم سرمایه گذاری می کنند، یا دارای پس انداز انباشته ای به ارزش 1 میلیون درهم هستند یا درآمد فعال ماهانه حداقل 20000 درهم دارند.

 

مبلغ سرمایه گذاری

در صورتی که تمایل به خرید سهام یا راه اندازی کسب و کاری که بزرگتر از 500 هزار درهم باشد یا مایل به خرید ملک با مبلغ بزرگتر از 1 میلیون درهم  هستید  با ما در تماس باشید.  

برای آگاهی بیشتر از شرایط سرمایه گذاری در دبی و اقامت دبی و همچنین خرید بیزینس در دبی و امارات با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 

شماره واتساپ : 09129158913

معرفی موارد مشابه برای فرصتهای اقامت سرمایه گذاری در دبی و امارات به شما معرفی می گردد.

 

خدمات باتیس

ارزش گذاری و مذاکرات خرید کسب و کار

مهمترین بخش در خرید یک کسب و کار و یا یک خانه دانستن ارزش واقعی کسب و کار است. با انواع روشهای ارزش گذاری نظیر DCF و Multiples و... به بهترین قیمت برای شما رسیده، مدارک شرکت مقابل را Due Diligence نموده و شما را در انتخاب درست یاری می کنیم.

تامین مالی پروژه

با ارتباط با شبکه ای از سرمایه گذاران قدرت مند در منطقه خاورمیانه در صورت جذاب بودن مدل مالی کسب و کار شما امکان جذب سرمایه به شرط تامین حداقل 20 تا 30 درصدی از سوی شما، میسر خواهد بود.

Invesmtent Partnership

پیدا کردن شریک تجاری محلی

شرط موفقیت در کسب و کار شما در کشورهای عربی بدون شک، پیدا کردن شریک تجاری قدرتمند، با تجربه کسب و کار مشابه و توانایی تامین خریدار، خدمات و ... است. با دسترسی به شرکای توانمند از طریق شبکه همکاران ما می توانید با خیال آسوده به توسعه کسب و کار خود فکر کنید.

کسب اطلاعات بیشتر

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

اقامت سرمایه گذاری در دبی
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ
Verified by MonsterInsights