مشتریان ما چه کسانی هستند؟

ما با صاحبان موفق کسب و کار در ایران و یا افراد دارای توانایی مالی نقد برای خرید بیزنس در خارج از کشور کار می کنیم. حداقل قیمت خدمات ما 6000 یورو می باشد.

صاحبان کسب و کار

صاحبان کسب و کار فارسی زبان که سابقه مدیریت موفق شرکت در کشور خویش را داشته و الان به دنبال استفاده از فرصت های ناشی از راه اندازی شرکت یا حرید کسب و کار مشاله با کار خود در کشور اروپایی برای دسترسی بهتر به تامین کننده، مشتری، خدمات بانکی و اخذ اقامت و شهروندی هستند. اصناف تجار، پزشکان موفق، وارد کنندگان و صادر کنندگان جز این دسته هستند.

سرمایه گذاران

افرادی که با داشتن سرمایه به دنبال مزایای زندگی راحت، راه اندازی و خرید کسب و کاری سود ده در کشوری پیشرفته می باشند. حداقل توانایی سرمایه گذاری 500 هزار دلاری دارند.

Search
Close this search box.

استعداد، کارآفرینان را به ثبت شرکت لهستان مشتاق کرده است

اشتراک گذاری:

استعداد، کارآفرینان را به ثبت شرکت لهستان مشتاق کرده است، باتیس هلدینگ

ورشو، پایتخت استعداد و کارآفرینی لهستان

ورشو، پایتخت لهستان، به عنوان مهد کارآفرینی، نوآوری و استعداد این کشور شناخته می‌شود. با توجه به مهاجرت نیروهای کاردان به ورشو، بسیاری از سرمایه‌گذاران و کارآفرینان برای ثبت شرکت لهستان، ورشو را انتخاب می‌کنند. علت تمایل بالای کارآفرینان به ثبت شرکت لهستان در ورشو عبارت است از:

  • نیروی کار کارآزموده و ماهر در این شهر زیاد است.
  • قیمت این نیروها در این شهر رقابتی است و به همین خاطر در بسیاری از مواقع نیروهای خوبی هستند که دستمزد کمتری دارند.
  • فرهنگ ورشو برای کسب وکار بهتر است.
  • احتمال بالای موفقیت کسب وکار در این شهر و اخذ اقامت لهستان.

ثبت شرکت لهستان، راهی برای رسیدن به هر آنچه می‌خواهید

لهستان یکی از بهترین کشورهای اروپایی برای راه‌اندازی کسب وکار است. این کشور یکی از مستعدترین کشورها برای رشد و پیشرفت است و به همین خاطر از کارآفرینان برای ثبت شرکت لهستان حمایت می‌کند. یکی از حمایت‌هایی که دولت این کشور از سرمایه‌گذاران می‌کند، این است که اقامت لهستان را به آنها هدیه می‌دهد. وجود افراد تحصیل کرده و با استعداد در این کشور باعث می‌شود که سرمایه‌گذار بتواند با خاطری آسوده، کسب وکار خود را راه‌اندازی کند و آن را رشد دهد. تعهد توام با استعداد یکی از بهترین نقاط قوت این کشور است که کارآفرینان را به راه‌اندازی کسب وکار و اخذ اقامت لهستان از طریق ثبت شرکت ترغیب می‌کند.

لهستان برای جذاب بودن می‌کوشد

یکی از خصوصیات دولت لهستان این است که تمام تلاش خود را برای جذاب بودن نزد سرمایه‌گذاران می‌کند؛ چون این دولت به خوبی می‌داند که برای بالابردن نرخ رشد اقتصادی، هیچ چیزی مثل سرمایه‌گذاری خارجی مفید نیست. لهستان برای پرورش نیروی انسانی فهمیده، با استعداد و تلاشگر میکوشد و به زودی به یکی از بهترین منابع انسانی اروپا تبدیل خواهد شد.

خلاصه

لهستان با استعداد و مهارت نیروهای کار خود، کارآفرینان را به ثبت شرکت لهستان ترغیب می‌کند. ورشو به عنوان پایتخت کارآفرینی و نوآوری، بهترین مکان برای راه‌اندازی کسب وکار است. دولت لهستان از سرمایه‌گذاران حمایت می‌کند و اقامت لهستان را به آنها می‌دهد. برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت لهستان با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید.

دریافت مشاوره تکمیلی

اشتراک گذاری:

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

استعداد، کارآفرینان را به ثبت شرکت لهستان مشتاق کرده است
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ