Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

استعداد، کارآفرینان را به ثبت شرکت لهستان مشتاق کرده است

موارد بحث شده

یکی از عواملی که موجب افزایش ثبت شرکت لهستان در چند سال اخیر شده است. استعداد و مهارتی است که در نیروهای کار این کشور وجود دارد. تاکنون این نیروها توانسته‌اند زمینه موفقیت کارآفرینان زیادی را فراهم کنند و اقامت لهستان را برای آنها به ارمغان آورده‌اند.

ورشو، پایتخت استعداد و کارآفرینی لهستان

ورشو علاوه بر اینکه پایتخت لهستان است، مهد کارآفرینی، نوآوری و استعداد این کشور هم شناخته می‌شود. با توجه به مهاجرت نیروهای کاردان به ورشو، بسیاری از سرمایه‌گذاران و کارآفرینان برای ثبت شرکت لهستان، ورشو را انتخاب می‌کنند.

علت تمایل بالای کارآفرینان به ثبت شرکت لهستان در ورشو عبارت است از:

  • نیروی کار کارآزموده و ماهر در این شهر زیاد است
  • قیمت این نیروها در این شهر رقابتی است و به همین خاطر در بسیاری از مواقع نیروهای خوبی هستند که دستمزد کمتری دارند
  • فرهنگ ورشو برای کسب وکار بهتر است
  • احتمال بالای موفقیت کسب وکار در این شهر و اخذ اقامت لهستان

ثبت شرکت لهستان، راهی برای رسیدن به هر آنچه می‌خواهید

یکی از بهترین کشورهای اروپایی برای راه‌اندازی کسب وکار، لهستان است. این کشور یکی از مستعدترین کشورها برای رشد و پیشرفت است و به همین خاطر از کارآفرینان برای ثبت شرکت لهستان حمایت می‌کند.یکی از حمایت‌هایی که دولت این کشور از سرمایه‌گذاران می‌کند، این است اقامت لهستان را به آنها هدیه می‌دهد.

وجود افراد تحصیل کرده و با استعداد در این کشور باعث می‌شود که سرمایه‌گذار بتواند با خاطری آسوده، کسب وکار خود را راه‌اندازی کند و آن را رشد دهد. تعهد توام با استعداد یکی از بهترین نقاط قوت این کشور است که کارآفرینان را به راه‌اندازی کسب وکار و اخذ اقامت لهستان از طریق ثبت شرکت ترغیب می‌کند.

لهستان برای جذاب بودن می‌کوشد

یکی از خصوصیات دولت لهستان این است که تمام تلاش خود را برای جذاب بودن نزد سرمایه‌گذاران می‌کند؛ چون این دولت به خوبی می‌داند که برای بالابردن نرخ رشد اقتصادی، هیچ چیزی مثل سرمایه‌گذاری خارجی مفید نیست. لهستان برای پرورش نیروی انسانی فهمیده، با استعداد و تلاشگر میکوشد و به زودی به یکی از بهترین منابع انسانی اروپا تبدیل خواهد شد.

در صورتی که برای ثبت شرکت لهستان به دنبال نیروهای مفید و کارآموز هستید که بهره‌وری بالایی داشته باشند، خودتان را اذیت نکنید. کافی است از مشاوران ما کمک بخواهید. ما می‌توانیم تمام مرکز ثبت شرکت، اقامت و جذب نیروی انسانی را برای شما انجام دهیم. ما هرگز شما را تنها نخواهیم گذاشت.

به منظور ارتباط بهتر با ما کافی است تلفن را بردارید و با شماره‌های مندرج در سایت تماسی حاصل نمایید. برای رسیدن به موفقیت باید سختی‌هایی را تجربه کرد ولی مرکز ما در تلاش است در طی کردن مسیر کنار شما باشد.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت لهستان با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

استعداد، کارآفرینان را به ثبت شرکت لهستان مشتاق کرده است
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ