مشتریان ما چه کسانی هستند؟

ما با صاحبان موفق کسب و کار در ایران و یا افراد دارای توانایی مالی نقد برای خرید بیزنس در خارج از کشور کار می کنیم. حداقل قیمت خدمات ما 6000 یورو می باشد.

صاحبان کسب و کار

صاحبان کسب و کار فارسی زبان که سابقه مدیریت موفق شرکت در کشور خویش را داشته و الان به دنبال استفاده از فرصت های ناشی از راه اندازی شرکت یا حرید کسب و کار مشاله با کار خود در کشور اروپایی برای دسترسی بهتر به تامین کننده، مشتری، خدمات بانکی و اخذ اقامت و شهروندی هستند. اصناف تجار، پزشکان موفق، وارد کنندگان و صادر کنندگان جز این دسته هستند.

سرمایه گذاران

افرادی که با داشتن سرمایه به دنبال مزایای زندگی راحت، راه اندازی و خرید کسب و کاری سود ده در کشوری پیشرفته می باشند. حداقل توانایی سرمایه گذاری 500 هزار دلاری دارند.

Search
Close this search box.

شرایط دریافت اقامت لهستان

اشتراک گذاری:

قرارداد عدم افشای محرمانگی در خرید کسب و کار
شرایط دریافت اقامت لهستان، باتیس هلدینگ

روش های دریافت اقامت لهستان

اگر تمایل به دریافت اقامت لهستان و اخذ اقامت یک کشور اروپایی و شنگن دارید، ثبت شرکت، ثبت شعبه (انجام فعالیت های اقتصادی) و یا استخدام از بهترین راههای اخذ اقامت لهستان می باشند.

ثبت شرکت در لهستان

در حال حاضر بهترین و مقرون به صرفه ترین روش جهت اقامت لهستان از طریق ثبت شرکت در لهستان می باشد. متقاضیان پس از اخذ اقامت موقت از طریق فعالیت کسب و کار و گزارش مالیات های پرداختی قادر به اخذ تابعیت یا شهروندی لهستان خواهند بود. این روش با مدارک و اسناد فعالیت شرکت و گزارش های مالیاتی شرکت فعال در لهستان به دست می آید، در اداره مهاجرت لهستان به ثبت خواهد رسید.

شرایط ثبت شرکت در لهستان

  • حداقل سرمایه مورد نیاز برای ثبت شرکت با مسئولیت محدود 5.000PLN معادل 1.172 یورو است.
  • برای ثبت شرکت سهامی عام، سرمایه اولیه 100.000PLN معادل 23433 یورو مورد نیاز است.
  • مدارک هویتی شامل پاسپورت معتبر، مدارک محل اقامت شامل اجاره نامه یا سند مالکیت و قبوض، مدارک و گواهی ثبت شرکت، و اساسنامه شرکت مورد نیاز است.

اقامت موقت و دائم از طریق ثبت شرکت

  • اقامت موقت به مدت ۵ سال و هر ساله برای سرمایه گذاران خارجی تمدید میگردد.
  • اگر پس از ۵ سال تمدید اقامت موقت، شرکت فعال و سودآور باشد، بیمه و مالیات را به موقع و بدون تأخیر پرداخت کرده و جرمی مرتکب نشوید، میتوانید برای دریافت اقامت دائم درخواست دهید.

مزایای اقامت لهستان

  • دریافت ویزای شنگن و امکان سفر به همه کشورهای عضو شنگن.
  • زندگی در یکی از اقتصادیترین کشورهای عضو اتحادیه اروپا.
  • امکان تحصیل و کار در لهستان.

خلاصه

برای دریافت اقامت لهستان، ثبت شرکت در لهستان یکی از بهترین روش ها است. با حداقل سرمایه مورد نیاز و مدارک لازم، می توانید اقامت موقت و سپس دائم دریافت کنید. مزایای اقامت لهستان شامل دریافت ویزای شنگن، زندگی در یکی از اقتصادیترین کشورهای عضو اتحادیه اروپا، و امکان تحصیل و کار در لهستان می باشد.

دریافت مشاوره تکمیلی

اشتراک گذاری:

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

شرایط دریافت اقامت لهستان
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ