مشتریان ما چه کسانی هستند؟

ما با صاحبان موفق کسب و کار در ایران و یا افراد دارای توانایی مالی نقد برای خرید بیزنس در خارج از کشور کار می کنیم. حداقل قیمت خدمات ما 6000 یورو می باشد.

صاحبان کسب و کار

صاحبان کسب و کار فارسی زبان که سابقه مدیریت موفق شرکت در کشور خویش را داشته و الان به دنبال استفاده از فرصت های ناشی از راه اندازی شرکت یا حرید کسب و کار مشاله با کار خود در کشور اروپایی برای دسترسی بهتر به تامین کننده، مشتری، خدمات بانکی و اخذ اقامت و شهروندی هستند. اصناف تجار، پزشکان موفق، وارد کنندگان و صادر کنندگان جز این دسته هستند.

سرمایه گذاران

افرادی که با داشتن سرمایه به دنبال مزایای زندگی راحت، راه اندازی و خرید کسب و کاری سود ده در کشوری پیشرفته می باشند. حداقل توانایی سرمایه گذاری 500 هزار دلاری دارند.

Search
Close this search box.

ثبت شرکت لهستان راهی مطمئن برای سرمایه گذاری

اشتراک گذاری:

ثبت شرکت لهستان راهی مطمئن برای سرمایه گذاری، باتیس هلدینگ

مقدمه

سرمایه گذاران اغلب در جستجوی بهترین کشور برای راه اندازی کسب و کار هستند. لهستان به عنوان یکی از کشورهای عضو اتحادیه اروپا، با اقتصاد پایدار و نرخ مالیات بر درآمد شرکتی پایین، گزینه بسیار جذابی برای سرمایه گذاران است. در این مقاله، دلایل ثبت شرکت لهستان توسط سرمایه گذاران و مزایای آن را بررسی خواهیم کرد.

علل ثبت شرکت لهستان توسط سرمایه گذاران

سرمایه گذاری و ثبت شرکت لهستان باید از طریق تجزیه و تحلیل داستان‌های سایر شرکت‌ها و تجربه‌های آنها انجام شود. از سال 1989، لهستان به نقطه تمرکز سرمایه گذاران خارجی تبدیل شده است. چند مورد از دلایل این علاقه شدید سرمایه گذاران عبارتند از:

  • بازار داخلی بزرگ و جذاب لهستان
  • نیروی انسانی تحصیل‌کرده و کارآمد
  • امکان صادرات و واردات آسان از سراسر اتحادیه اروپا
  • قرار گرفتن در مرکز اروپا و نزدیکی به سایر کشورها
  • امکان گرفتن اقامت لهستان در صورت راه اندازی کسب و کار سودآور
  • امکان گرفتن اقامت لهستان برای اعضای خانواده سرمایه گذار

انجام کسب و کار در لهستان

لهستان، سراسر دنیا را تحت تأثیر قرار داده است. بر اساس گزارش‌هایی که از بازارهای روبه رشد این کشور به دست می‌آید، درآمد این کشور از ثبت شرکت لهستان توسط سرمایه گذاران خارجی به شدت افزایش یافته است. بازار این کشور فوق العاده قدرتمند و باثبات است. تولید ناخالص داخلی این کشور در سال گذشته میلادی حدود 3.6 درصد افزایش یافته است.

جمعیت لهستان؛ یک عامل مفید دیگر

این کشور 38 میلیون نفر جمعیت دارد. اکثریت این جمعیت درشهرها زندگی می‌کنند. بر اساس استانداردهای اروپا، جمعیت این کشور جوان محسوب می‌شوندو به همین می‌توانید افراد حاضر در این کشور را به کار بگیرید و به نوعی اشتغالزایی کنید. این اشتغال زایی برای کسب و کار شما به نوعی یک امتیاز است و می‌تواند در اخذ اقامت لهستان به شما کمک کند.

خلاصه

ثبت شرکت لهستان یک گزینه مناسب و هوشمندانه برای سرمایه گذاران است. با اقامت لهستان، یک زندگی عالی را تجربه خواهید کرد. برای آگاهی بیشتر از شرایط اخذ اقامت اروپا، با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید.

دریافت مشاوره تکمیلی

اشتراک گذاری:

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

ثبت شرکت لهستان راهی مطمئن برای سرمایه گذاری
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ