مشتریان ما چه کسانی هستند؟

ما با صاحبان موفق کسب و کار در ایران و یا افراد دارای توانایی مالی نقد برای خرید بیزنس در خارج از کشور کار می کنیم. حداقل قیمت خدمات ما 6000 یورو می باشد.

صاحبان کسب و کار

صاحبان کسب و کار فارسی زبان که سابقه مدیریت موفق شرکت در کشور خویش را داشته و الان به دنبال استفاده از فرصت های ناشی از راه اندازی شرکت یا حرید کسب و کار مشاله با کار خود در کشور اروپایی برای دسترسی بهتر به تامین کننده، مشتری، خدمات بانکی و اخذ اقامت و شهروندی هستند. اصناف تجار، پزشکان موفق، وارد کنندگان و صادر کنندگان جز این دسته هستند.

سرمایه گذاران

افرادی که با داشتن سرمایه به دنبال مزایای زندگی راحت، راه اندازی و خرید کسب و کاری سود ده در کشوری پیشرفته می باشند. حداقل توانایی سرمایه گذاری 500 هزار دلاری دارند.

Search
Close this search box.

کسب و کارهای پرتقاضا برای ثبت شرکت لهستان و ثروت آفرینی در سال 2020 (2)

اشتراک گذاری:

کسب و کارهای پرتقاضا برای ثبت شرکت لهستان و ثروت آفرینی در سال 2020 (2)، باتیس هلدینگ

کسب و کارهای پرتقاضا برای ثبت شرکت لهستان و ثروت آفرینی در سال 2020 (2)

اهمیت ثبت شرکت لهستان در سال ۲۰۲۴

در سال‌های اخیر، لهستان به عنوان یکی از کشورهای اروپایی با رشد اقتصادی سریع و پتانسیل بالای سرمایه‌گذاری شناخته شده است. ثبت شرکت لهستان می‌تواند یک گام مهم برای کارآفرینان و سرمایه‌گذاران باشد که می‌خواهند در این بازار پررونق فعالیت کنند. در این مقاله، ما به چند مورد از کسب و کارهای پرتقاضا برای ثبت شرکت لهستان و ثروت آفرینی در سال ۲۰۲۴ اشاره خواهیم کرد.

ثبت شرکت لهستان در چه زمینه‌هایی فوق العاده است؟

ثبت شرکت لهستان می‌تواند در زمینه‌های مختلفی فوق العاده باشد. در ادامه، ما به چند مورد از این زمینه‌ها اشاره خواهیم کرد.

۱. مهندسی و ساخت و ساز در لهستان

مهندسی و ساخت و ساز در لهستان می‌تواند فوق العاده پردرآمد وشگفت انگیز باشد. درآمد حاصل از ثبت شرکت لهستان در این زمینه نیز عالی است. بنابراین در صورتی که تخصص و توانایی لازم برای ورود به این حوزه را دارید، کافی است با مشاروان و متخصصان باتیس هلدینگ هماهنگ کنید تا در سریع‌ترین زمان ممکن شرکت شما را راه اندازی کنند و اقامت لهستان را برای شما دریافت نمایند.

۲. تأسیسات مربوط به گاز طبیعی

در حال حاضر گاز طبیعی یکی از منابع مهم انرژی است که با راه اندازی شرکت در لهستان در این حوزه می‌توانید در زمینه انتقال و توزیع گاز طبیعی مشارکت داشته باشید و اقامت لهستان را در این زمینه بگیرید.

۳. صنعت برق؛ صنعتی عالی برای رسیدن به درآمد

در صورتی که تمایل دارید در یکی از بهترین و پرطرفدارترین حوزه‌ها برای کارآفرینی در لهستان مشارکت داشته باشید، پیشنهاد باتیس هلدینگ به شما صنعت برق است. این کشور به شرکت‌هایی نیاز دارد که پروژه‌های این صنعت مانند احداث نیروگاه را با هزینه‌ای مناسب، منطقی و با اتکا بر نیروهای داخلی این کشور انجام دهند. شما با ثبت شرکت لهستان در این زمینه می‌توانید یکی از بهترین گزینه‌های فعال در بازار این کشور باشید.

باتیس هلدینگ؛ موسسه‌ای که همیشه می‌توانید روی آن حساب کنید

در صورتی که می‌خواهید یک شرکت پرکار و پردرآمد در لهستان راه بیندازید، پیشنهاد ما به شما راه اندای کسب و کار در حوزه‌هایی است که بازار این کشور به آن‌ها نیاز داشته باشد. در این مقاله به چند حوزه عالی برای کسب درآمد در این کشور اشاره شد. در صورتی که تمایل دارید از حوزه‌های دیگر باخبر شوید کافی است با متخصصان باتیس هلدینگ تماس بگیرد و اطلاعات لازم را از آن‌ها دریافت کنید.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت لهستان با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. شماره واتساپ اروپا: ۰۹۱۲۹۱۵۸۹۱۳.

دریافت مشاوره تکمیلی

اشتراک گذاری:

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

کسب و کارهای پرتقاضا برای ثبت شرکت لهستان و ثروت آفرینی در سال 2020 (2)
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ