مشتریان ما چه کسانی هستند؟

ما با صاحبان موفق کسب و کار در ایران و یا افراد دارای توانایی مالی نقد برای خرید بیزنس در خارج از کشور کار می کنیم. حداقل قیمت خدمات ما 6000 یورو می باشد.

صاحبان کسب و کار

صاحبان کسب و کار فارسی زبان که سابقه مدیریت موفق شرکت در کشور خویش را داشته و الان به دنبال استفاده از فرصت های ناشی از راه اندازی شرکت یا حرید کسب و کار مشاله با کار خود در کشور اروپایی برای دسترسی بهتر به تامین کننده، مشتری، خدمات بانکی و اخذ اقامت و شهروندی هستند. اصناف تجار، پزشکان موفق، وارد کنندگان و صادر کنندگان جز این دسته هستند.

سرمایه گذاران

افرادی که با داشتن سرمایه به دنبال مزایای زندگی راحت، راه اندازی و خرید کسب و کاری سود ده در کشوری پیشرفته می باشند. حداقل توانایی سرمایه گذاری 500 هزار دلاری دارند.

Search
Close this search box.

بهترین سال زندگی با ثبت شرکت لهستان

اشتراک گذاری:

بهترین سال زندگی با ثبت شرکت لهستان، باتیس هلدینگ

بهترین سال زندگی با ثبت شرکت لهستان

در چند سال گذشته، راه اندازی کسب و کار و بیزنس از طریق ثبت شرکت لهستان با رشد و پیشرفت چشمگیری مواجه شده است. موسسه باتیس هلدینگ به عنوان یکی از مراکز تخصصی و فعال در زمینه ثبت شرکت و اخذ اقامت لهستان می‌کوشد که به شما کمک کند تا بتوانید با راه اندازی یک بیزنس قدرتمند در این کشور پیشرفت خوبی برای خودتان رقم بزنید و بهترین سال زندگیتان را در برابر خود ترسیم کنید.

مزایای موسسه باتیس هلدینگ برای ثبت شرکت لهستان

در ادامه این مطلب تصمیم داریم به مزایای موسسه باتیس هلدینگ برای ثبت شرکت لهستان و اخذ اقامت این کشور اشاره کنیم. در صورت راه اندازی کسب و کار در این مجموعه قرار است از چه مزایایی بهره‌مند شوید؟

مزایای موسسه باتیس هلدینگ برای ثبت شرکت لهستان در 2024

موسسه باتیس هلدینگ از ابتدای تأسیس تاکنون همواره تلاش کرده است که سه فاکتور را در اولویت قرار دهد:

  1. سرعت عمل در فرآیند ثبت شرکت و اخذ اقامت کشورهای مختلف به‌ویژه لهستان: با استفاده از تجربه و تخصص ما، می‌توانید فرآیند ثبت شرکت را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به پایان برسانید.
  2. کاهش هزینه‌ها برای کارآفرینان و متقاضیان ثبت شرکت لهستان: ما تلاش می‌کنیم که هزینه‌ها را برای کارفرمایان و کارآفرینان تا حد امکان کاهش دهیم تا بتوانند با صرف هزینه کمتر مجموعه کاری خود را در یک کشور اروپایی رده‌بالا و عالی راه اندازی کنند.
  3. ارائه مشاوره آگاهانه و دلسوزانه به کارآفرینان برای افزایش احتمال موفقیت و کمک به آن‌ها برای رشد و پیشرفت سریع در لهستان و سایر کشورها: ما تمام تلاش خود را برای پایه‌ریزی موفقیت شما و کسب و کارتان خواهیم کرد.

افزایش سرعت راه اندازی بیزنس در سال 2024

باتیس هلدینگ تصمیم دارد کاری کند که در سال 2024 سرعت ثبت شرکت در کشور لهستان تا حد ممکن افزایش یابد. هدف از افزایش سرعت این است که کارآفرین بتواند هر چه سریع‌تر فرآیند کاری خودش را در کشور مقصد یعنی لهستان آغاز کند.

در پی این هستیم که هزینه‌ها را پایین بیاوریم

چند سال است که در پی این هستیم که هزینه‌ها را برای کارفرمایان و کارآفرینان تا حد امکان کاهش دهیم تا بتوانند با صرف هزینه کمتر مجموعه کاری خود را در یک کشور اروپایی رده‌بالا و عالی راه اندازی کنند.

مشاوره؛ مزیت رقابتی باتیس هلدینگ است

مشاوره به کارآفرینان برای آشنایی با روند بهبود و توسعه کسب و کار از جمله مزایای مهم و اصلی مجموعه باتیس هلدینگ است. این موسسه تمام تلاش خود را برای پایه‌ریزی موفقیت شما و کسب و کارتان خواهد کرد.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت لهستان با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. شماره واتساپ اروپا: 09129158913.

دریافت مشاوره تکمیلی

اشتراک گذاری:

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

بهترین سال زندگی با ثبت شرکت لهستان
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ