مشتریان ما چه کسانی هستند؟

ما با صاحبان موفق کسب و کار در ایران و یا افراد دارای توانایی مالی نقد برای خرید بیزنس در خارج از کشور کار می کنیم. حداقل قیمت خدمات ما 6000 یورو می باشد.

صاحبان کسب و کار

صاحبان کسب و کار فارسی زبان که سابقه مدیریت موفق شرکت در کشور خویش را داشته و الان به دنبال استفاده از فرصت های ناشی از راه اندازی شرکت یا حرید کسب و کار مشاله با کار خود در کشور اروپایی برای دسترسی بهتر به تامین کننده، مشتری، خدمات بانکی و اخذ اقامت و شهروندی هستند. اصناف تجار، پزشکان موفق، وارد کنندگان و صادر کنندگان جز این دسته هستند.

سرمایه گذاران

افرادی که با داشتن سرمایه به دنبال مزایای زندگی راحت، راه اندازی و خرید کسب و کاری سود ده در کشوری پیشرفته می باشند. حداقل توانایی سرمایه گذاری 500 هزار دلاری دارند.

Search
Close this search box.

فرصت های اخذ اقامت اروپا و واحد پولی لهستان

اشتراک گذاری:

قرارداد عدم افشای محرمانگی در خرید کسب و کار
فرصت های اخذ اقامت اروپا و واحد پولی لهستان، باتیس هلدینگ

در این مقاله، ما قصد داریم به توضیح مختصری راجع به تاریخچه واحد پولی لهستان و فرصت های اخذ اقامت اروپا بپردازیم. واحد پول هر کشور نیز مانند عوامل دیگر در مهاجرت و اخذ اقامت اروپا یکی از نکات مهمی است که باید به آن توجه شود.

تاریخچه واحد پولی لهستان

واحد پولی لهستان، زلوتی (Polski złoty)، از قرن چهاردهم میلادی مورد استفاده قرار می‌گرفت. در ابتدا، زلوتی معادل هر ارز خارجی در طلا بود. پس از آن، لهستان یک واحد پولی مستقل در نظر گرفت که معادل ۳۰ گروشن (واحد پولی جمهوری چک) بود و به نام گروش (polski złoty) یا زلوتی طلایی نامیده می‌شد. پس از این دوران، در اثر تغییر و تحولات جنگی منطقه و تغییرات حکومتی، واحد پولی لهستان دستخوش تغییراتی شد و در نهایت واحد پولی لهستان به زلوتی یا زالوتی تغییر یافت.

واحد پولی لهستان و فرصت هایی جهت اخذ اقامت اروپا

با توجه به مطالبی که در بالا به آن اشاره شد، جهت اخذ اقامت اروپا و کشورهای عضو اتحادیه اروپا باید بسیار به این نکته توجه کرد که ارزش واحد پولی کشور منتخب در قیاس با ارزش واحد پولی کشور خود فرد مهاجر چقدر است. این نکته در تبدیل سرمایه فرد خارجی بسیار مهم است چرا که باعث می‌شود سرمایه فرد تغییر زیادی از نظر ارزش پولی نداشته باشد و فرد بتواند با تکیه بر سرمایه خود برای اخذ اقامت اروپا اقدام کند و در کشوری که برای این مهم انتخاب می‌کند زندگی راحتی داشته باشد.

خلاصه

  • واحد پولی لهستان، زلوتی، از قرن چهاردهم میلادی مورد استفاده قرار می‌گرفت.
  • ارزش واحد پولی کشور منتخب در قیاس با ارزش واحد پولی کشور خود فرد مهاجر بسیار مهم است.
  • این نکته در تبدیل سرمایه فرد خارجی و اخذ اقامت اروپا نقش کلیدی دارد.

دریافت مشاوره تکمیلی

اشتراک گذاری:

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

فرصت های اخذ اقامت اروپا و واحد پولی لهستان
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ