مشتریان ما چه کسانی هستند؟

ما با صاحبان موفق کسب و کار در ایران و یا افراد دارای توانایی مالی نقد برای خرید بیزنس در خارج از کشور کار می کنیم. حداقل قیمت خدمات ما 6000 یورو می باشد.

صاحبان کسب و کار

صاحبان کسب و کار فارسی زبان که سابقه مدیریت موفق شرکت در کشور خویش را داشته و الان به دنبال استفاده از فرصت های ناشی از راه اندازی شرکت یا حرید کسب و کار مشاله با کار خود در کشور اروپایی برای دسترسی بهتر به تامین کننده، مشتری، خدمات بانکی و اخذ اقامت و شهروندی هستند. اصناف تجار، پزشکان موفق، وارد کنندگان و صادر کنندگان جز این دسته هستند.

سرمایه گذاران

افرادی که با داشتن سرمایه به دنبال مزایای زندگی راحت، راه اندازی و خرید کسب و کاری سود ده در کشوری پیشرفته می باشند. حداقل توانایی سرمایه گذاری 500 هزار دلاری دارند.

Search
Close this search box.

فرصت های اخذ اقامت اروپا و شرایط آب و هوای لهستان

اشتراک گذاری:

قرارداد عدم افشای محرمانگی در خرید کسب و کار
فرصت های اخذ اقامت اروپا و شرایط آب و هوای لهستان، باتیس هلدینگ

شرایط آب و هوای لهستان و تاثیر آن بر گردشگری و مهاجرت

برای اخذ اقامت اروپا و به تبع آن کشور لهستان، توجه به شرایط آب و هوای لهستان ضروری است. آب و هوای لهستان یکی از نکات مثبت در جذب توریست ها و مسافران از نقاط مختلف دنیا می باشد. سالانه مسافران و گردشگران زیادی از تمامی نقاط دنیا به لهستان سفر می کنند و این کشور را خصوصا برای سفرهای بهاری و تابستانه خود انتخاب می کنند.

چهار فصل لهستان و جاذبه های گردشگری

لهستان یک کشور چهار فصل به حساب می آید و این نکته باعث شده افراد زیادی این کشور را برای مسافرت و اخذ اقامت اروپا انتخاب کنند. جاذبه های گردشگری لهستان در چهار حوزه فرهنگی، استراحتی، محیط زیست، و اسکی تقسیم بندی می شود. تجهیزات اسکی و استراحتی در این کشور به طور کامل تجهیز شده و همین عامل باعث جذب مسافران زیادی شده است.

آب و هوای بهار در لهستان

بهار در لهستان روزهای خنک و سرسبزی دارد و تجربه روزها و هوای گرم در لهستان دوام زیادی ندارد و تعداد روزهای گرم آن بسیار کم است. در طول سال بیشتر آب و هوای لهستان خنک و رو به سردی می گذارد.

آب و هوای تابستان در لهستان

در تابستان روزهای ورشو پایتخت لهستان و شهرهای اطراف آن رو به گرمی می رود اما این گرما شدت زیادی ندارد و همچنین تعداد روزهای گرم آن بسیار کم است و بیشترین دمای لهستان در فصل تابستان به حدود 30 درجه می رسد.

آب و هوای پائیز در لهستان

در پائیز آب و هوای لهستان رو به خنکی و سردی می رود. آفتاب تابستان کم کم رنگ می بازد و باران های پائیزی شروع به باریدن می کند. آسمان لهستان در اکثر روزها ابری و بارانی است و همین عامل هم باعث طراوت آب و هوای لهستان می شود.

آب و هوای زمستان در لهستان

آب و هوای لهستان در زمستان سرد و برفی است. بیشترین بارندگی در مناطق شرقی کشور و مناطق کوهستانی جنوبی است. دمای روزانه از -10 درجه (شب) تا 0 درجه (در طول روز) تغییر می کند. در ساحل دریای بالتیک به علت تأثیر آتلانتیک، آب و هوا بسیار ملایم است.

تماس با کارشناسان تخصصی

برای آگاهی بیشتر از شرایط اخذ اقامت اروپا با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید.

خلاصه

لهستان یک کشور چهار فصل با جاذبه های گردشگری متنوع است. آب و هوای لهستان در هر فصل دارای ویژگی های خاص خود است که در جذب توریست ها و مهاجران تاثیر به سزایی دارد. با توجه به شرایط آب و هوایی لهستان می توان برنامه های سفر و مهاجرت را تنظیم کرد.

دریافت مشاوره تکمیلی

اشتراک گذاری:

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

فرصت های اخذ اقامت اروپا و شرایط آب و هوای لهستان
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ