ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

اقامت آلمان از طریق خرید سهام – بررسی شرایط خرید سهام و سرمایه مورد نیاز

موارد بحث شده

اقامت آلمان از طریق خرید سهام – بررسی شرایط خرید سهام و سرمایه مورد نیاز

مقدمه

آلمان یکی از کشورهایی است که بهترین شرایط را برای مهاجرت دارد. قدرت اقتصادی بالای این کشور، حضور در قلب اروپا و مهم‌ترین نقطه اروپا (یعنی غرب آن)، تعداد بالای مراکز علمی و دانشگاهی، شرکت‌های صنعتی بسیاری قوی فقط برخی از ویژگی‌های آلمان است. این کشور رفاه بالایی دارد و سالانه هزاران نفر از خارجیان برای اقامت آلمان درخواست می‌دهند. سرمایه گذاری یکی از مهم‌ترین روش‌های اقامت آلمان است که به بخش‌های مختلفی تقسیم می‌شود. اقامت آلمان از طریق خرید سهام یکی از این بخش‌ها است.

ما در این مطلب قصد داریم مروری بر اقامت آلمان از طریق سهام داشته باشیم. اگر شما نیز علاقمند به استفاده از این روش مهاجرتی هستید، تا پایان این مطلب همراه ما باشید تا جزئیات کاملی در اختیار شما قرار بدهیم.

اقامت آلمان از طریق خرید سهام

ویزای سرمایه گذاری به صورت کلی یکی از بهترین نوع ویزا است. اکثر درخواست‌های مربوط به اقامت از طریق سرمایه گذاری در آلمان تایید می‌شوند و علت این مسئله این است که وجود سرمایه گذاران خارجی و جذب سرمایه همیشه برای یک کشور سود آور است. کشور آلمان نیز از این قاعده مستثنی نیست.

یکی از روش‌های سرمایه گذاری خرید سهام است. سهام معمولا می‌تواند متعلق به دو نوع شرکت باشد. شرکت‌هایی که کوچک هستند و شرکت‌هایی که سهامداران بزرگی دارند. در دسته اول این شرکت‌ها با مسئولیت محدود شما 25 هزار یورو را باید صرف خرید سهام کنید. این نوع سرمایه گذاری باید روی یکی از شرکت‌های حاضر در بازار بورس این کشور باشد و مجوز خرید سهامی آن به خارجی داده شده باشد (به عنوان برخی از شرکت‌های آلمان چنین مجوزی ندارند یا خارجیان نمی‌توانند 100 درصد سهام آن‌ها را خریداری کنند).

ثبت شرکت و گرفتن اقامت آلمان از طریق خرید سهام آن نیز ممکن است. در این روش شما شرکتی را ثبت می‌کنید و بخشی از سهام آن را که معادل این رقم باشد خریداری می‌کنید. برای ثبت شرکت شما باید طرح‌هایی اقتصادی نیز به دولت آلمان ارائه کنید تا ببینید که شما می‌توانید به خوبی این شرکت را به سمت موفقیت پیش ببرید.

این طرح‌ها به دقت مورد بررسی قرار می‌گیرند و شرایط و شانس موفقیت آن در کشور آلمان سنجیده می‌شود. برای خرید سهام شرکت با سهامی خاص شما باید مبلغ 50 هزار یورو هزینه کنید تا بتوانید این نوع اقامت را به دست بیاورید. به این رقم باید مبالغ مربوط به کارهای اداری را نیز اضافه کنید که معمولا زیر 2 هزار یورو هستند. همچنین امکان خرید اوراق قرضه دولتی نیز وجود دارد که به نوعی سهام محسوب می‌شوند و می‌توانند برای شما اقامت دائم را به همراه داشته باشند.

جزئیات روش اقامت آلمان از طریق خرید سهام

این روش نمی‌تواند برای شما اقامت دائم مستقیم را به همراه داشته باشد. شما پس از این که توانستید سهام موردنظر خود را خریداری کنید، سریعا به شما ویزای موقت داده می‌شود. مهلت این ویزا معمولا بین 3 تا پنج سال است. پس از گذر این زمان می‌توانید برای روش‌های دیگر اقامت درخواست بدهید و یا اقامت خود را دائم کنید. مدت اقامت دائم در کشور آلمان 8 است که از طریق سرمایه گذاری این رقم به 5 سال کاهش پیدا می‌کند.

یکی از بهترین ویژگی‌های این روش اقامتی این است که شما برای اخذ آن نیازی به هیچگونه مدرک زبانی ندارید. همچنین برای خرید سهام، از شما مدارک دانشگاهی نیز نمی‌خواهند (اگرچه کپی این مدارک را باید به همراه اسناد هویتی به دولت آلمان تحویل بدهید). این دو مسئله روند گرفتن اقامت را برای شما بسیار سریع و ساده می‌کنند. همچنین استفاده از این روش مهاجرتی نسبت به روش سرمایه گذاری روی ملک، هزینه کمتری برای شما خواهد داشت. پس از اخذ اقامت می‌توانید به کشورهای اتحادیه اروپا به راحتی سفر کنید.

سخن پایانی

در این مطلب مروری بر روش اقامت آلمان از طریق خرید سهام داشتیم و دیدیم که خرید سهام یکی از بهترین روش‌های گرفتن اقامت آلمان برای کسانی است که سرمایه مناسبی دارند. همچنین ویژگی‌های این روش را مورد بررسی قرار دادیم. این روش مهاجرتی پیچیدگی‌هایی دارد که انجام هر گونه خطا در آن باعث می‌شود که درخواست شما ریجکت شود. در برخی موارد حتی نمی‌توانید درخواستی مجدد برای این ویزا داشته باشید. به همین دلیل بهتر است که به موسسه‌های متخصص در این زمینه اعتماد کنید تا بتوانند فرآیند خرید سهام و مهاجرت به این کشور قدرتمند از لحاظ اقتصادی را برای شما فراهم کنند.

متن بعدی : اقامت آلمان از طریق سرمایه گذاری – بررسی یکی از بهترین روش‌های مهاجرتی

برای آگاهی بیشتر از شرایط اقامت آلمان از طریق خرید سهام   با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 09129158913- 88783682(021)

09129158913 (واتساپ دفتر اروپا)

برچسب ها:

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

اقامت آلمان از طریق خرید سهام – بررسی شرایط خرید سهام و سرمایه مورد نیاز
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ
Verified by MonsterInsights