مشتریان ما چه کسانی هستند؟

ما با صاحبان موفق کسب و کار در ایران و یا افراد دارای توانایی مالی نقد برای خرید بیزنس در خارج از کشور کار می کنیم. حداقل قیمت خدمات ما 6000 یورو می باشد.

صاحبان کسب و کار

صاحبان کسب و کار فارسی زبان که سابقه مدیریت موفق شرکت در کشور خویش را داشته و الان به دنبال استفاده از فرصت های ناشی از راه اندازی شرکت یا حرید کسب و کار مشاله با کار خود در کشور اروپایی برای دسترسی بهتر به تامین کننده، مشتری، خدمات بانکی و اخذ اقامت و شهروندی هستند. اصناف تجار، پزشکان موفق، وارد کنندگان و صادر کنندگان جز این دسته هستند.

سرمایه گذاران

افرادی که با داشتن سرمایه به دنبال مزایای زندگی راحت، راه اندازی و خرید کسب و کاری سود ده در کشوری پیشرفته می باشند. حداقل توانایی سرمایه گذاری 500 هزار دلاری دارند.

Search
Close this search box.

قوانین سرمایه گذاری در لهستان و اخذ اقامت اروپا

اشتراک گذاری:

قرارداد عدم افشای محرمانگی در خرید کسب و کار
قوانین سرمایه گذاری در لهستان و اخذ اقامت اروپا، باتیس هلدینگ

سرمایه گذاری در لهستان و کشورهای اروپایی

سرمایه گذاری در لهستان و کشورهای اروپایی در سال‌های اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده است. یکی از راه‌های اصلی اخذ اقامت اروپا از طریق سرمایه گذاری است. لهستان از نظر ساختاری کشوری پیشرفته و ثروتمند در سطح جهان محسوب می‌شود و همین امر سرمایه گذاران خارجی را برای سرمایه گذاری در لهستان و اخذ اقامت اروپا جذب می‌کند.

مزایای سرمایه گذاری در لهستان

کشور لهستان در برابر بحران اقتصادی و شرایط تورم و رکود اقتصادی بسیار مناسب است و دارای ریسک کمتری برای سرمایه گذاری و به تبع آن اخذ اقامت اروپا می‌باشد. سیستم مالیاتی بسیار مناسب و پایین آن سرمایه گذاران زیادی را به خود جذب کرده است. سرمایه گذاری در لهستان در مقایسه با دیگر کشورهای اروپایی کم ریسک تر و کم خطر تر است و همچنین دولت لهستان از سرمایه گذاران حمایت لازم را به عمل می‌آورد.

حمایت دولت لهستان از سرمایه گذاران

حمایت‌های تمام و کمال دولت لهستان و بالا بودن میزان سود سهام، این کشور را به یکی از قطب‌های اقتصادی مهم دنیا تبدیل کرده است و همچنین یکی از قطب‌های اقتصادی و جذب کننده سرمایه گذاران خارجی در اروپا شرقی و مرکزی، لهستان می‌باشد. طبق آخرین گزارش تجارت بانک جهانی لهستان دارای رتبه 25 از نظر سرمایه گذاری در اروپا و اخذ اقامت اروپا می‌باشد.

شرایط اخذ اقامت اروپا از طریق سرمایه گذاری در لهستان

برای آگاهی بیشتر از شرایط اخذ اقامت اروپا از طریق سرمایه گذاری در لهستان، با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید.

خلاصه

سرمایه گذاری در لهستان به دلیل سیستم مالیاتی مناسب، ریسک کم، و حمایت دولت از سرمایه گذاران، یکی از بهترین گزینه‌ها برای اخذ اقامت اروپا است. لهستان با رتبه 25 از نظر سرمایه گذاری در اروپا، به یکی از قطب‌های اقتصادی مهم دنیا تبدیل شده است.

دریافت مشاوره تکمیلی

اشتراک گذاری:

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

قوانین سرمایه گذاری در لهستان و اخذ اقامت اروپا
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ