Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

قوانین سرمایه گذاری در لهستان و اخذ اقامت اروپا

موارد بحث شده

قوانین سرمایه گذاری در لهستان و اخذ اقامت اروپا

اخیرا بحث سرمایه گذاری در لهستان و کشورهای اروپایی طرفدارای زیادی پیدا کرده است. یکی از راه های اخذ اقامت اروپا و کشورهای مختلف از طریق سرمایه گذاری است. لهستان از نظر ساختاری کشوری پیشرفته و ثروتمند در سطح جهان محسوب می شود و همین امر سرمایه گذاران خارجی را برای سرمایه گذاری در لهستان و اخذ اقامت اروپا و لهستان جذب می کند. سیستم مالیاتی مناسب و به نسبت کمتر لهستان باعث شده سالیانه تعداد زیادی سرمایه گذار به این کشور ورود و سرمایه گذاری کنند. امکانات مناسبی که دولت لهستان در اختیار سرمایه گذاران خارجی قرار می دهد سبب جذب افراد به این کشور و سرمایه گذاری در آن شده است. در سال های اخیر سرمایه گذاری در لهستان به یک بحث جدی در اروپای شرقی و مرکزی تبدیل شده و لهستان در این زمینه گوی سبقت را از کشورهایی مانند چک و رومانی ربوده و سالیانه سرمایه گذاران زیادی را به سمت خود میکشد. چرا که موقعیت لهستان از منظر ثبات سیاسی و اقتصادی این کشور را به یک قطب مهم سرمایه گذاری اروپا تبدیل نموده است.

مزایای سرمایه گذاری در لهستان

کشور لهستان در برابر بحران اقتصادی و شرایط تورم و رکود اقتصادی بسیار مناسب است و دارای ریسک کمتری برای سرمایه گذاری و به تبع آن اخذ اقامت اروپا و لهستان می باشد. همانطور که در بالا اشاره شد سیستم مالیاتی بسیار مناسب و پایین آن سرمایه گذاران زیادی را به خود جذب کرده است. سرمایه گذاری در لهستان در مقایسه با دیگر کشورهای اروپایی کم ریسک تر و کم خطر تر است و همچنین دولت لهستان از سرمایه گذاران حمایت لازم را به عمل می آورد. حمایت های تمام و کمال دولت لهستان و بالا بودن میزان سود سهام، این کشور را به یکی از قطب های اقتصادی مهم دنیا تبدیل کرده است و همچنین یکی از قطب های اقتصادی و جذب کننده سرمایه گذاران خارجی در اروپا شرقی و مرکزی، لهستان می باشد. طبق آخرین گزارش تجارت بانک جهانی لهستان دارای رتبه 25 از نظر سرمایه گذاری در اروپا و اخذ اقامت اروپا می باشد.

 

برای آگاهی بیشتر از شرایط  اخذ اقامت اروپا   با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 09129158913- 88783682(021)

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

قوانین سرمایه گذاری در لهستان و اخذ اقامت اروپا
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ