مشتریان ما چه کسانی هستند؟

ما با صاحبان موفق کسب و کار در ایران و یا افراد دارای توانایی مالی نقد برای خرید بیزنس در خارج از کشور کار می کنیم. حداقل قیمت خدمات ما 6000 یورو می باشد.

صاحبان کسب و کار

صاحبان کسب و کار فارسی زبان که سابقه مدیریت موفق شرکت در کشور خویش را داشته و الان به دنبال استفاده از فرصت های ناشی از راه اندازی شرکت یا حرید کسب و کار مشاله با کار خود در کشور اروپایی برای دسترسی بهتر به تامین کننده، مشتری، خدمات بانکی و اخذ اقامت و شهروندی هستند. اصناف تجار، پزشکان موفق، وارد کنندگان و صادر کنندگان جز این دسته هستند.

سرمایه گذاران

افرادی که با داشتن سرمایه به دنبال مزایای زندگی راحت، راه اندازی و خرید کسب و کاری سود ده در کشوری پیشرفته می باشند. حداقل توانایی سرمایه گذاری 500 هزار دلاری دارند.

Search
Close this search box.

هزینه های مسکن و زندگی دراقامت  لهستان

اشتراک گذاری:

قرارداد عدم افشای محرمانگی در خرید کسب و کار
هزینه های مسکن و زندگی دراقامت  لهستان، باتیس هلدینگ

با توجه به رشد روز افزون کسانی که قصد مهاجرت به لهستان را دارند، لازم دیدیم توضیحاتی در خصوص میزان هزینه ها و همچنین شرایط سیاسی و اقتصادی در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

هزینه های مسکن در لهستان

برای خرید ملک در کشورهای اروپایی مثل آلمان، اسپانیا، هلند، سوئد، اتریش، و … شما میبایست حداقل ۲۰۰ هزار یورو هزینه کنید. اما برای اجاره ملک در کشورهایی مثل چک، اسلواکی، مجارستان، لهستان، و … این مقدار بسیار کمتر است. برای مثال، در کشوری مثل لهستان، اجاره منزلی که از شرایط نسبی برخوردار است بایستی حدود ماهانه چیزی در حدود ۱۰۰۰ تا ۱۴۰۰ زلوتی (هر زلوتی تقریبا ۲۰۰۰ تومان) که پول رایج لهستان است بپردازید. البته این مبالغ در شهرهای کوچکتر به مراتب بسیار کمتر (۴۰۰ تا ۸۰۰ زلوتی) میباشد.

شرایط تحصیلی و سیاسی

از لحاظ شرایط سیاسی بایستی دقت کنید تا کشوری را انتخاب کنید که از لحاظ سیاسی با کشور خودتان صلح نسبی داشته باشد زیرا در غیر این صورت شما برای هر بار رفت و آمد برای دیدن اقوام یا خانواده میبایست منتظر شرایط آرام سیاسی شوید. خوشبختانه کشوری مثل لهستان نه تنها با ایران در حال صلح است بلکه مدارک دانشگاه‌های لهستان برای وزارت علوم ایران کاملا معتبر و قابل ترجمه بوده است و دانشجویان ایرانی نیز می‌توانند از بابت پذیرفته شدن مدارک خود در دانشگاه لهستان اطمینان خاطر داشته باشند که با توجه به توضیحات فوق می‌تواند اقامت از طریق تحصیل را نیز در دسته بندی راه‌های سریع و مطمئن اخذ اقامت لهستان قرار داد.

در حال حاضر دانشگاه ورشو (پایتخت لهستان) رشته‌هایی را به صورت بدون کنکور برای علاقه مندان تحصیل در اروپا ارائه می‌نماید که عبارتند از رشته‌های پزشکی، رشته‌های مهندسی، رشته‌های هنری، و همچنین مدیریت در زمینه‌های گوناگون. از لحاظ امنیت نیز این نکته شایان ذکر است که لهستان جزو یکی از امن‌ترین کشور‌های خاورمیانه ای می‌باشد که آمار جرم و جنایت در آن بسیار پایین است. همچنین لهستان یکی از کشور‌هایی است که ساختار اروپایی جمعیت خود را حفظ کرده و با پرداخت غرامت به اتحادیه اروپا مانع ورود پناهندگان جنگی به داخل خاک کشور خود شد. گذشته از این موارد، با توجه به نرخ پایین تورم (تقریبا ۲%) آمار بیکاری نیز بسیار پایین است که تمام موارد ذکر شده موجب آسودگی خاطر را برای متقاضیان اقامت لهستان خواهد بود.

خلاصه

هزینه های مسکن و زندگی در لهستان نسبت به سایر کشورهای اروپایی پایین است. لهستان از لحاظ سیاسی و اقتصادی شرایط مطلوبی دارد و می‌تواند یک گزینه مناسب برای مهاجرت باشد. برای آگاهی بیشتر از شرایط اقامت لهستان با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید.

دریافت مشاوره تکمیلی

اشتراک گذاری:

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

هزینه های مسکن و زندگی دراقامت  لهستان
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ