Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

مهاجرت تجاری و سرمایه گذاری در سوئد

موارد بحث شده

مهاجرت تجاری و سرمایه گذاری در سوئد

یکی از کشورهای محبوب برای اخذ اقامت اروپا کشور سوئد می باشد. سرمایه گذاری در سوئد یکی از راه های اخذ اقامت است. کشور سوئد در اروپا واقع شده است و بین نروژ و فنلاند قرار دارد. سوئد مدتهاست که مقصد سفرهای مورد علاقه برای گردشگران بین المللی است که هر ساله به کشور می آیند تا در “Kingdom of Crystal” از مشهورترین معدنچیان جهان، برای مشاهده پدیده طبیعی که چراغ شمالی است، و بازدید از Drottingholm Palaca و تئاتر، معبد Kundlia Slottet، و قلعه ها و کلیساهای هیجان انگیز متعدد کشور را ببینید.

در کنار این جاذبه های بسیار، سرمایه گذاران خارجی بطور ویژه ای علاقمند به سرمایه گذاری در سوئد وا خذ اقامت اروپا و سوئد هستند. این کشور دارای هشتمین درآمد سرانه و چهارمین اقتصاد رقابتی در جهان است. اقتصاد کشور بر روی چوب، انرژی آبی، سنگ آهن و صنایع مهندسی موفق است.

به منظور استقبال از علاقمندان به سرمایه گذاری در سوئد، این کشور برنامه های مهاجرتی مبتنی بر سرمایه گذاری را طراحی کرده است که به منظور تشویق تجار ماهر و کارآفرین برای انتقال به کشور است.

اخذ اقامت اروپا طریق سرمایه گذاری در سوئد

اتباع خارجی که می خواهند کسب و کار خود را در سوئد ایجاد کنند ممکن است برای مجوز اقامت خود مستقل کشور (SERP) واجد شرایط باشند.

به منظور واجد شرایط بودن جهت اخذ اقامت اروپا و به تبع آن سوئد، اتباع خارجی باید ثابت کنند که دارای تجربه قابل ملاحظه ای در زمینه تخصص و تجربه گذشته خود در اداره کسب و کار خود هستند. علاوه بر این، آنها همچنین باید مهارت قابل ملاحظه ای در زبان سوئدی یا انگلیسی داشته باشند، ثابت کنند که کسب و کار خود را در سوئد اجرا خواهند کرد و حداقل نیمی از شرکت تجاری را دارند، و همچنین نشان دهند که کالاها یا خدمات شرکت های تجاری در سوئد فروخته می شود، و در طول دو سال اول اقامت آنها در سوئد، منبع مالی کافی را برای حمایت از خود و خانواده هایشان را تامین می کنند. در نهایت، آنها همچنین باید نشان دهند که پس از دوره دو ساله اولیه، شرکت تجاری از آنها و خانواده های آنها حمایت خواهد کرد.

همراه با اثبات این که مهاجرخارجی این الزامات را برآورده می کند، شهروند نیز باید هر یک از اسناد زیر را که برای پرونده مورد استفاده قرار می گیرد را تهیه کند:

  • کپی از صفحات گذرنامه شهروند
  • کپی اظهارات بانکی شهروند
  • قرارداد فروش( اگر شهروند خریداری کرده یا قصد خرید دارد)
  • سرمایه گذاری در سوئد همراه با اثبات اینکه فرآیند خرید بطور کامل انجام شده
  • کپی قراردادها با مشتریان و / یا تامین کنندگان برای کالاها و خدمات
  • نسخه های مدارک شهروند و گواهینامه های آموزشی
  • نامه های تایید اشتغال از کارفرمایان قبلی
  • کپی هر گونه گواهی ثبت شرکت های شهروند (در داخل و خارج از سوئد)

متقاضیان باید این مدارک را به سازمان مهاجرت سوئدی ارائه دهند که برنامه های تجاری متقاضی را برای حیات مالی و احتمال موفقیت خود بررسی کند. هنگامی که درخواست تایید شده باشد، همسر و فرزندان فرد اقدام کننده می توانند از اداره سفارت سوئد در کشور خودشان دریافت کنند.

مهم این است که اقامت خود مستقل (SERP ) از کار کردن فرد خارجی برای کارفرمای دیگری در سوئد جلوگیری کند.

اخذ اقامت اروپا و اقامت دائم سوئد

پس از 5 سال زندگی در سوئد، شهروند و خانواده او واجد شرایط درخواست مجوز اقامت دائم می باشند. پس از پنج سال اقامت دائم، آنها می توانند برای شهروندی سوئد درخواست دهند.

 

برای آگاهی بیشتر از شرایط  اخذ اقامت اروپا   با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 09129158913- 88783682(021)

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

مهاجرت تجاری و سرمایه گذاری در سوئد
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ