Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

مشاغل مورد نیاز برای اخذ اقامت قطر از طریق کار

موارد بحث شده

یکی از راه‌های اخذ اقامت قطر، مهاجرت کاری به این کشور است. در بسیاری از کشورهای جهان این فرصت فراهم شده است که افراد بتوانند از طریق کار، اقامت آن کشور را دریافت کنند. قطر نیز برای آنکه بتواند نیروهای خارجی متخصص را در کشور خود ماندگار کند، قانونی تصویب کرد که به افرادی که در این کشور کار کنند و ماندگار شوند، اقامت قطر اعطا شود. البته راه‌های دیگری مانند ثبت شرکت در قطر هم وجود دارد که افراد می‌توانند از طریق آن اقدام به اخذ اقامت قطر کنند.

برای اخذ اقامت قطر از طریق کار به چه فاکتورهایی نیاز است؟

برای اینکه فردی بتواند اقامت قطر را از طریق کار دریافت کند، سن فرد مورد ارزیابی قرار می‌گیرد. به عنوان مثال اگر فردی برای مشاغل کارگری انتخاب شده باشد، باید توان و انرژی کافی برای این کار را داشته باشد. به همین خاطر در صورت پیر بودن یا کهولت سن، اقامت قطر به وی اعطا نمی‌گردد.

ملیت افراد، میزان حقوق و دستمزد، مدت زمان کار، آدرس محل اشتغال، شرکت دریافت‌کننده و ارسال کننده از جمله معیارهایی است که برای اقامت کشور قطر از طریق کار اهمیت دارد  و فرد باید قبل از آغاز فرآیند اقامت، این معیارها را به صورت شفاف و مشخص تعیین کند.

در قطر به چه مشاغلی نیاز است؟

کشور قطر، یکی از کشورهای در حال رشد و توسعه است و در زمینه‌های مختلفی در قطر کار و فعالیت می‌شود. این کشور در حوزه‌های متنوع صنعتی کار می‌کند تا بتواند خود را به عنوان یکی از کشورهای پیشرفته و مترقی دنیا معرفی کند. در این کشور به یک سری از مشاغل نیاز بیشتری است و در صورتی که قصد دارید اقامت این کشور را از طریق کار دریافت کنید، در زمینه‌های زیر کار شما راحت‌تر خواهد بود:

  • نیروهای خدماتی به ویژه در هتل‌ها، مراکز تفریحی و گردشگری
  • روابط عمومی
  • بازاریابی و فروش
  • کارگرهای ساختمانی
  • فناوری اطلاعات
  • آشپز
  • حسابداری
  • تبلیغات

مدت زمان اعتبار مجوز اقامت قطر از طریق کار

قطر، یکی از کشورهایی است که برای نیروهای کاری خود اهمیت ویژه‌ای قائل است و به آن‌ها این امکان را می‌دهد که از تمامی امکانات این کشور استفاده کنند. در صورتی که بتواند ویزای کاری این کشور را دریافت کنید، مدت زمان اعتبار این ویزا یک‌ساله است.

لازم به ذکر است که در صورتی که بخواهید در این کشور کار پیدا کنید، ابتدا یک ویزای یک تا سه ماهه به شما اعطا می‌گردد تا بتوانید کار مورد نظر خود را در این کشور بیابید.

برای آگاهی بیشتر از شرایط اقامت قطر با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

مشاغل مورد نیاز برای اخذ اقامت قطر از طریق کار
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ