Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

سرمایه گذاری در چک و اخذ اقامت اروپا

موارد بحث شده

سرمایه گذاری در چک و اخذ اقامت اروپا

سرمایه گذاری در چک یکی از راه های اخذ اقامت اروپا و کشور چک می باشد. اخذ اقامت یک کشور نیازمند اخذ ویزای آن کشور می باشد و اخذ ویزا نیز نیازمند سپری کردن یک سری راه های قانونی می باشد که یکی از راه های آن سرمایه گذاری است. سرمایه گذاری در چک یکی از راه های به نسبت ساده و سریع می باشد که افرادی که قصد مهاجرت دارند تمایل به اقدام از این طریق دارند. در این مقاله سعی می کنیم مختصری راجع به مهاجرت از طریق سرمایه گذاری در چک و اخذ اقامت اروپا صحبت کنیم.

در این خصوص سوالاتی ذهن افرادی که قصد مهاجرت و سرمایه گذاری در چک را دارند به خود مشغول می کند. آیا از طریق سرمایه گذاری در چک می توان اقامت دائم گرفت؟ دریافت ویزای چک از طریق سرمایه گذاری امکان پذیر است؟

برای دریافت جواب این سوالات با کارشناسان ما تماس بگیرید.

مزایای سرمایه گذاری در چک واخذ اقامت اروپا

کشور چک به دلیل عضویت در اتحادیه اروپا و حوزه شینگن برای کسانی که قصد مهاجرت دارند کشور مناسبی به نظر می رسد. همچنین کشور چک به دلیل داشتن نیروی ماهر و دستمزدهای بالا و تقریبا ثابت کشور مناسبی برای سرمایه گذاری می باشد. زیر ساخت های اقتصادی مناسب و دسترسی آسان برای تامین نیازهای روزمره و نیازهای کلی از نکات مثبت سرمایه گذاری در چک و اخذ اقامت اروپا محسوب می شود. از نظر هزینه های زندگی کشور چک یکی از کشورهای به نسبت ارزان و مقرون به صرفه به حساب می آید و با توجه به زندگی هر شخصی متفاوت است. قیمت املاک و مستغلات در کشور چک به نسبت دیگر کشورهای حوزه اتحادیه اروپا متفاوت است و این نکته افراد را برای سرمایه گذاری در چک جذب می کند.

برای آگاهی بیشتر از شرایط  اخذ اقامت اروپا   با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 09129158913- 88783682(021)

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

سرمایه گذاری در چک و اخذ اقامت اروپا
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ