Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

راه اندازی کسب و کار در آلمان و اخذ اقامت اروپا

موارد بحث شده

راه اندازی کسب و کار در آلمان و اخذ اقامت اروپا

در ان متن مطالبی در خصوص راه اندازی کسب و کار در آلمان و شرایط اخذ اقامت اروپا بیان می شود. راه اندازی کسب و کار در آلمان می تواند یک کار پیچیده ای باشد. افراد باید با پنج شرکت رسمی آلمانی و همچنین الزامات قانونی، روند ثبت نام و هزینه مالیاتی که باید پرداخت کنند، آشنا باشند.

شایع ترین شکل شرکت، GmbH است (Gessellschaft mit beschrankter Haftung) که معادل یک شرکت محدود یا شرکت آموزشی ویبولیتین است. برای شروع GmbH، یک فرد باید حداقل سرمایه ثابت (Stammkapital / Grundkapital) را که حدود  €  25000 است، داشته باشد.

انواع راه اندازی کسب و کار در آلمان و اخذ اقامت اروپا

AG (Aktiengesellschaft) یک شرکت سهامی عام است که معادل یک شرکت سهامی عام یا PLC است. این شرکت باید دارای پنج عضو است و حداقل سرمایه آن از 50000 یورو شروع می شود.

GbR (Gesellschaft bürgerlichen Rechts) یک مدل شرکت انعطاف پذیر است که می تواند یک کسب و کار شخصی یا براساس یک قرارداد که توسط دو یا چند نفر به توافق رسیده، باشد.

Zweigniederlassung (یا شرکت تابعه) شعبه آلمانی یک شرکت است که در یک کشور خارجی ثبت شده است. این باید به صورت تجاری به عنوان یک شرکت تابعه ثبت شود. شرکت والدین مسئولیت این شرکت تابعه را بر عهده دارد.

و در نهایت، OHG (Offene Handelsgesellschaft)، یک مدل شرکت ساده و راه اندازی کسب و کار در آلمان است که در آن شرکای شرکت کننده دارای مسئولیت نامحدود هستند و موظف هستند که بر اساس شرایط قرارداد، کسب و کار را اداره کنند.

الزامات قانونی راه اندازی کسب و کار در آلمان و اخذ اقامت اروپا

برای شروع کسب و کار، فرد باید دو مجموعه ثبت مالیاتی، برای مالیات تجارتی در Gewerbesteueram و اداره مالیات محلی در Finanzamt را سازماندهی کند. شما همچنین باید یک دفتر اسناد رسمی استخدام کنید و کسب و کار را در دادگاه محلی ثبت کنید (Amtsgericht). شما همچنین باید مدرک اجازه اقامت آلمان (Niederlassungserlaubnis)، گذرنامه و سرمایه اولیه برای فرم شرکت انتخابی خود را داشته باشید.

 

فرایند ثبت نام و راه اندازی کسب و کار در آلمان و اخذ اقامت اروپا

هنگام راه اندازی کسب و کار در آلمان، شرکت شما باید در دفتر تجارت محلی (Gewerbeamt) ثبت شود. برای انجام این کار، به موارد زیر نیاز خواهید داشت:

  • شناسه معتبر [Personalausweis] یا گذرنامه
  • مجوز اقامت
  • مجوز یا مجوز بسته به بخش (مانند غذا)

علاوه بر این، اگر شما قصد دارید در بخش صنایع دستی و یا یک کارت بازرگانی (Gewerbekarte) برای فعالیت هایی شبیه به بخش صنایع دستی فعالیت داشته باشید به مبلغی حدود 10 تا 40 یورو برای هزینه ثبت نام یک کارت سفارشی (Handwerkskarte) نیاز دارید.

اداره تجاری به طور خودکار به دیگر مقامات که شما باید در آنها ثبت نام کنید، از قبیل اداره مالیات، صندوق بیمه حوادث، دادگاه محلی، اداره نظارت بر تجارت، اتاق بازرگانی و تجارت یا صنایع دستی، اطلاع می دهند. و این می تواند ایده خوبی باشد که برای اطمینان از ثبت شرکت و راه اندازی کسب و کار در آلمان، از این طرق اقدام نمایید.

پشتیبانی مالی راه اندازی کسب و کار در آلمان و اخذ اقامت اروپا

بعضی از گروه های هدف و پروژه ها می توانند از کمک های مالی و کمک های دولت آلمان بهره مند شوند. برای مثال، کسانی که بیکار هستند و به دنبال راه اندازی یک کسب و کار هستند ممکن است واجد شرایط دریافت کمک مالی از اداره اشتغال شوند.

کمک های دولتی نیز می تواند صادر شود، اگر چه حداقل یک سال از استخدام قبلی در کشور نیاز دارد. برای اطلاعات بیشتر در مورد کمک های دولتی و کمک های مالی، اطلاعات را از همکاران ما بخواهید. افرادی که مایل به راه اندازی کسب و کار در آلمان و اخذ اقامت اروپا می شوند، می توانند برای خدمات آنلاین زبان انگلیسی که توسط وزارت اقتصاد و تکنولوژی آلمان ارائه شده است، درخواست دهند. این دوره تمرکز بر استراتژی های کسب و کار است و راهنمایی هایی در مورد نحوه اجرای یک شرکت موفق ارائه می دهد. افراد می توانند تضمین خصوصی را نیز ارائه دهند تا زمانی که آنها بتوانند در هر زمانی معامله را انجام دهند. بانک های تضمین همچنین تضمین های پیشنهادی را ارائه می دهند و وام گیرنده را با بانک خود برای پرداخت وام لینک می کنند.

برای آگاهی بیشتر از شرایط  اخذ اقامت اروپا با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 09129158913- 88783682(021)

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

راه اندازی کسب و کار در آلمان و اخذ اقامت اروپا
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ