ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

ثبت نام اقامت در آلمان و اخذ اقامت اروپا

موارد بحث شده

ثبت نام اقامت در آلمان و اخذ اقامت اروپا

برای اخذ اقامت اروپا و دریافت مجوز اقامت در آلمان باید در ابتدا مراحل ثبت نام اقامت در آلمان را انجام دهید. اگر میخواهید در آلمان کار یا تحصیل کنید و یا اگر بیش از 3 ماه در آلمان زندگی می کنید، باید به عنوان یک ساکن این کشور ثبت نام اقامت در آلمان را انجام دهید. روند ثبت نام (Anmeldung) می تواند پیچیده باشد، بنابراین بهتر است قبل از آن آمادگی های لازم را داشته باشید.

آنمولدون( ثبت نام اقامت در آلمان ) چیست و چرا من به آن نیاز دارم؟

‘Anmeldung’ به معنی ثبت نام در آلمان است. طبق قانون، هر دو فرد خارجی و آلمانی مجاز به ثبت نام در دفتر ثبت اقامت محلی (Einwohnermeldeamt) در عرض دو هفته پس از مهاجرت به محل جدید در آلمان هستند. این مراحل برای هر تغییر آدرس باید انجام شود.

پس از آن یک گواهی تأییدیه (Anmeldebestätigung) به عنوان مدرک ثبت نام به شما داده می شود. این مدرک به عنوان معیاری برای آدرس شما عمل می کند و بسیاری از موسسات مانند بانک ها، کتابخانه ها و غیره آن را درخواست خواهند کرد.

برای انجام ثبت نام اقامت در آلمان و اخذ اقامت اروپا کجا برویم؟

به سادگی با استفاده از یک موتور جستجو و کمی حیله و تزویر اداره ثبت نام مورد نظر خود را بیابید، زیرا اداره ثبت نام به واسطه منطقه یا شهر، Einwohnermeldeamt، Bürgeramt، Bürgerbüro، KVR یا Kundenzentrum نامیده می شود. شما می توانید با وارد کردن کد پستی خود در آن سایت اداره ثبت نام اقامت در آلمان را پیدا کنید.

توجه داشته باشید که زمانهای اداری و دفاتر متفاوت است، بنابراین قبل از رفتن به آنجا، حتما بررسی کنید. در هر صورت، بهتر است وقت ملاقات آنلاین را ترتیب دهیم تا از زمان انتظار جلوگیری کنیم.

مدارک لازم برای ثبت نام اقامت در آلمان و اخذ اقامت اروپا

برای ثبت نام، شما قطعا نیاز به ارائه: یک سری مدارک دارید:

  • گذرنامه شما و ویزا
  • یک فرم ثبت نام تکمیل شده (Anmeldeformular)
  • نامه تایید صاحبخانه (Wohnungsgeberbestätigung)

بسته به شرایط شما، جایی که می روید و فردی که پرونده شما را بررسی می کند، ممکن است مدارک متفاوتی لازم باشد:

  • یک کپی از قرارداد اجاره یا اجاره
  • ازدواج یا گواهی تولد فرزندتان (اگر همسر یا فرزند شما در آلمان زندگی می کند)

اگر مطمئن نیستید که چه مستنداتی لازم است می توانید Einwohnermeldeamt مربوط به آن را با آنها چک کنید (اگر زبان آلمانی شما خوب باشد)، یا از سرویس ثبت نام مانند myGermanExpert .co کمک بگیرید.

شناسه مالیاتی آلمان

هنگام ثبت نام اقامت در آلمان، شما برای یک Steuer-ID (شناسه مالیاتی آلمان) در همان زمان درخواست می کنید؛ شناسه شما مختص شماست. مهم نیست که آیا شما کار می کنید، تحصیل کرده یا بیکار هستید، بعد از ثبت نام یک شناسه مالیاتی به آدرس ثبت شده خود دریافت می کنید. آن را به کارفرمای خود بسپارید که برای کسر مالیات درآمد و مالیات اجتماعی از آن استفاده کند.

برای آگاهی بیشتر از شرایط اخذ اقامت اروپا  با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 09129158913- 88783682(021)

برچسب ها:

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

ثبت نام اقامت در آلمان و اخذ اقامت اروپا
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ
Verified by MonsterInsights