ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

اخذ اقامت اروپا و شهروندی بلغارستان

موارد بحث شده

 اخذ اقامت اروپا و شهروندی بلغارستان

در این متن به توضیحاتی راجع به اقامت اروپا از طریق اخذ اقامت بلغارستان خواهیم پرداخت. . بلغارستان مدتهاست که به عنوان یک مقصد توریستی برای خانواده ها، جویندگان ماجراجویی و مسافران محسوب می شود اگر به دنبال یک کشورمناسب برای اخذ اقامت هستید درباره بلغارستان بیشتر بدانید – مناظر زیبا، معماری باستانی، غذاهای خوشمزه و جمعیت دوستانه. بلغارستان دارای تمام این عناصرمی باشد بلغارستان مایل به خط ساحلی دریای سیاه می باشد، دامنه های کوهستانی، گالری های هنری معروف و غذاهای مشهور جهان باعث می شود که مسافران و شهروندان لذت زیادی از این کشود ببرنداین فقط صنعت گردشگری بلغارستان نیست که پررونق است. اقتصاد سالم کشور در سال تقویت می شود و صنایع سنگین، کشاورزی و انرژی ، قوی ترین بخش های اقتصادی بلغارستان را تشکیل می دهند. سرمایه گذاران خارجی جهت اخذ اقامت در جستجوی فرصت های سرمایه گذاری جهانی هستند

برنامه سرمایه گذاران بلغارستان برای اخذ اقامت اروپا و اخذ شهروندی

در اوایل سال 2013، دولت بلغارستان برای اصلاح برنامه سرمایه گذاران کشور برای اخذ اقامت اروپا و شهروندی (IPRC) تصمیم گرفت تا برنامه را برای سرمایه گذاران بالقوه خارجی جذاب تر کند. این تغییرات عبارتند از لغو نیاز زبان بلغاری و از بین بردن الزامات ملیت سرمایه گذار.به منظور واجد شرایط بودن برای IPRC، ملل خارجی باید 600000 BGN را به خرید املاک و مستغلات واقع در کشور سرمایه گذاری کنند یا 500،000 BGN را در شرکتی که حداقل 10 شغل جدید برای شهروندان بلغاری ایجاد می کند، سرمایه گذاری کند. درخواست IPRC باید شامل یک کپی از اطلاعات مربوط به برنامه درسی سرمایه گذار باشد، گواهی سرمایه گذاری که توسط وزارت مالیه بلغارستان صادر شده تا تأییدیه ملی سرمایه گذاری مورد نیاز را انجام دهد، اثبات این که بودجه های سرمایه گذاری از یک منبع قانونی حاصل می شود، اثبات این که سرمایه گذار سابقه کیفری ندارید و اثبات این که سرمایه گذار دارای ارزش خالص شخصی حداقل 1،000،000 یورو است. درخواست اخذ اقامت اروپا و شهروندی پس از آنکه سرمایه گذار خارجی به مدت پنج سال اقامت دائمی داشته باشد، می تواند برای شهروندی واخذ اقامت دائم بلغاری از طریق پروسه ای قانونی اقدام کند. درخواست ملزومات قانونی باید حاوی مدارک باشد مبنی بر اینکه سرمایه گذار خارجی اقامت دائم را حفظ کرده و به جرم قاچاق سرمایه محکوم نشده است. علاوه بر این، درخواست باید مدرکی داشته باشد که سرمایه گذار مالیات کشور را پرداخت کرده است. مزایای گذرنامه بلغاریمزایای بسیاری برای تابعیت بلغاری وجود دارد. این کشور عضو اتحادیه اروپا و ناتو است و به شکل گیری سیاست های اقتصادی و بین المللی کمک زیادی کرده است. علاوه بر این، درآمد شخصی و نرخ مالیات بر درآمد شرکت ها در حال حاضر 10٪ است که نسبت به کشورهای دیگر نسبتا پایین است.

برای آگاهی بیشتر از شرایط اخذ اقامت اروپا با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 09129158913- 88783682(021)

 

 

برچسب ها:

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

اخذ اقامت اروپا و شهروندی بلغارستان
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ
Verified by MonsterInsights