Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

مهاجرت تجاری و سرمایه گذاری در اسپانیا

موارد بحث شده

مهاجرت تجاری و سرمایه گذاری در اسپانیا

یکی از کشورهایی که برای اخذ اقامت اروپا و سرمایه گذاری مد نظر داشت، کشور اسپانیاست. سرمایه گذاری در اسپانیا یکی از راه های اصلی برای ورود به این کشور است. کشور اسپانیا به شدت نیازمند معرفی یا توضیح است که چرا شهروندان خارجی مایل به نقل مکان به این کشور زیبا که دارای یکی از قدیمی ترین و ثروتمند ترین فرهنگ ها در جهان است، می باشند. آب و هوای اسپانیا، سواحل، شهرها، معماری و جشنواره ها فقط تعداد کمی از جاذبه هایی است که هر ساله میلیون ها گردشگر را به این کشور جذب می کند. اسپانیا همچنین همراه با این جنبه های مطلوب، یکی از بالاترین استانداردهای کیفیت زندگی در جهان را دارد.

رونق اقتصادی کشور بر روی گردشگری، انرژی، حمل و نقل و صنایع کشاورزی ساخته شده است. برای همه این دلایل و دلایل بیشتر، اسپانیا سرمایه گذاران خارجی را فرصتی منحصر به فرد برای نقل مکان به یک کشور جذاب ارائه می دهد که موجب هیجان و آرامش در همان روز می شود.

برنامه سرمایه گذاران مهاجر و سرمایه گذاری در اسپانیا

چند ماه بعد از سال 2013 دولت اسپانیا در نهایت ویزای اقامت طولانی مدت خود را تصویب کرد که برای اتباع خارجی است که با خرید ملک می توانند سرمایه گذاری در اسپانیا داشته باشند.

این ویزا، به نام ویزای طلایی اسپانیا یا ویزای کارآفرین اسپانیا، به سرمایه گذاران خارجی ای که حداقل 500،000 یورو را برای خرید یک ملک مسکونی یا مجموعه ای از املاک اختصاص داده اند، می رسد. سرمایه گذاری در اسپانیا می تواند از طریق خرید ملک در هر نقطه از اسپانیا استفاده شود. شش منطقه محبوب در اسپانیا عبارتند از: بارسلونا، کوستا بلانکا، مادرید، جزایر بالئارس، کاستا دل سول و مورسیا.

مزایای بارسلونا شامل ویلاها و آپارتمان های آن است. قیمت این ویلاها بیشتر از آپارتمان های سایر نقاط اسپانیاست، اما بارسلونا با توجه به نزدیک بودن آن به تمام شهرهای بزرگ اروپا (که در عرض یک ساعت یا دو ساعت پرواز هستند) محبوبیت زیادی دارد و می توان این نقطه از اسپانیا را برای اخذ اقامت اروپا و اسپانیا انتخاب کرد.

کوئنت بلانکا نیز منطقه ای زیبا در اسپانیا است که دارای بهترین مدارس بین المللی کشور است که طبق برنامه درسی بریتانیا انجام می شود. علاوه بر این، کاستور بلانکا از فرودگاه های آلیکانته و والنسیا فاصله دارد و با کشتی های نزدیک به جزایر ماریکا و ایبیزا فاصله دارد.

باید گفت که مادرید به عنوان پایتخت اسپانیا، فرصت های ایده آلی برای خرید ملک و سرمایه گذاری در اسپانیا را ارائه می دهد. فرهنگ غنی مادرید، سالانه صدها هزار مسافر را جذب می کند و یک پایگاه عالی برای سفرهای اروپایی محسوب می شود، با توجه به اینکه ویزای طلایی اسپانیا نیازی به سکونت سرمایه گذار در اسپانیا را ندارد.

جزایر بالئاری مالورکا و ایبیزا در ساحل شرقی اسپانیا در دریای مدیترانه قرار دارند. مالورا، بزرگترین جزیره، در فصل تابستان به عنوان یک مقصد گردشگری محبوب است و سالانه صدها هزار بازدید کننده را جذب می کند. جزایر بالئاریک و مالورکا و ایبیزا به طور خاص جاذبه های گردشگری زیادی را بدلیل وجود 18 زمین گلف، سواحل متعدد و شب های محبوب در جزایر، به خود اختصاص داده اند. سرمایه گذاران برای خرید ملک در جزایر بالئاریک زمانی برای لذت بردن از همه فعالیت های منطقه را خواهند داشت.

منطقه کاست دل سیل همچنین یک مقصد محبوب برای گردشگران و اتباع خارجی است که به دنبال اخذ اقامت اروپا و اقامت کشور دوم هستند. این منطقه پل ها و سواحل زیبا، میدان های محبوب خرید و بیش از 70 زمین گلف دارد. این منطقه که سالانه به عنوان یک کانون برای گذراندن تعطیلات عمل می کند، یک مقصد عالی برای خانواده هاست زیرا منطقه کاستا دلو دارای مدرسه های بین المللی است که برنامه های بین المللی و مدرک کارشناسی یا اعتباربخشی بریتانیا را اعطا می کند و دانشجویان را برای ورود و پذیرش در دانشگاه های انگلستان و بین المللی آماده می کند .

منطقه مورسیا در میان مناطق دیگر کشور منحصر به فرد است، زیرا املاک و خانه ها تقریبا به طور اختصاصی در استراحتگاه های ساحلی گلف قرار دارد. این گزینه ایده آل برای سرمایه گذاری در اسپانیا . سرمایه گذاران خارجی است که به دنبال گسترش کارکردهای املاک و مستغلات خود هستند که می توانند به راحتی به مسافران در ماه های تابستان و سپس در طول سال به بازیکنان علاثمند به گلف اجاره داده شود. با این حال، استراحتگاه های مورسی نیز یک محیط خانوادگی و دوستانه با مدارس مختلف بین المللی و متروکه که توسط افسران امنیتی حمایت می شود را داراست.

لازم به ذکر است که پول سرمایه گذاری نمی تواند بعنوان رهن باشد، اما املاک می تواند برای کسب درآمد، اجاره داده شود. علاوه بر برآورده ساختن نیاز سرمایه گذاری در اسپانیا، متقاضیان ویزا باید منبع قانونی وجوه سرمایه گذاری متعهد را نیز اثبات کنند و همچنین ثابت کنند که سابقه کیفری ندارند و هرگز از ورود به یک کشور اروپایی در گذشته منع نشده اند و می توان به آنها اجازه خریداری بیمه درمانی خصوصی را در اسپانیا بدهند و ثابت کنند دارایی کافی برای حمایت از اقامت خود در کشور را دارند.

ویزای طلایی اسپانیا در میان ویزاهای سرمایه گذاری کشورهای دیگر منحصر به فرد است، زیرا حداقل نیازمند اقامت در کشور نیست. ویزای طلایی اسپانیا ممکن است تمدید شود و تا پنج سال افزایش یابد.

پس از تصویب ویزای طلایی اسپانیا، سرمایه گذار و خانواده او ممکن است به کشور وارد شوند و در کشور زندگی و تحصیل کنند. سرمایه گذاران خارجی اجازه دارند که در اسپانیا کسب و کار کنند اما تا زمانی که اقامت دائمی سرمایه گذار تایید نشده باشد، حق کار با کارفرمای غیر اسپانیایی را ندارد.

پس از گذشت پنج سال از زمانی که سرمایه گذار و خانواده با ویزای طلایی وارد اسپانیا شده اند، اتباع خارجی می توانند اقامت دائم در این کشور را درخواست کنند (اما توجه داشته باشید که برای دریافت اقامت دائم متقاضیان باید حداقل یک دوره 183 روزه در اسپانیا اقامت داشته باشند).

بدیهی است، هنگامی که سرمایه گذار اقامت دائمی را دریافت کند، می تواند ملک اصلی را خریداری کند.

اخذ اقامت اروپا، شهروندی اسپانیا و مزایای آن

پس از اینکه سرمایه گذار و خانواده او پنج سال به طور دائم ساکن شدند، می توانند برای شهروندی اسپانیا از طریق یک پروسه قانونی به نام قبول تابعیت درخواست دهند. پس از تصویب این درخواست، سرمایه گذار و خانواده او می توانند گذرنامه های اسپانیا را دریافت کنند.

نکته مهم این است که شهروندی اسپانیا به طور خودکار شهروندی اتحادیه اروپا را نیز دارد که به سرمایه گذار و خانواده او اجازه می دهد بدون محدودیت در سراسر اتحادیه اروپا زندگی و سفر کنند.

برای آگاهی بیشتر از شرایط  اخذ اقامت اروپا   با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 09129158913- 88783682(021)

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

مهاجرت تجاری و سرمایه گذاری در اسپانیا
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ