مشتریان ما چه کسانی هستند؟

ما با صاحبان موفق کسب و کار در ایران و یا افراد دارای توانایی مالی نقد برای خرید بیزنس در خارج از کشور کار می کنیم. حداقل قیمت خدمات ما 6000 یورو می باشد.

صاحبان کسب و کار

صاحبان کسب و کار فارسی زبان که سابقه مدیریت موفق شرکت در کشور خویش را داشته و الان به دنبال استفاده از فرصت های ناشی از راه اندازی شرکت یا حرید کسب و کار مشاله با کار خود در کشور اروپایی برای دسترسی بهتر به تامین کننده، مشتری، خدمات بانکی و اخذ اقامت و شهروندی هستند. اصناف تجار، پزشکان موفق، وارد کنندگان و صادر کنندگان جز این دسته هستند.

سرمایه گذاران

افرادی که با داشتن سرمایه به دنبال مزایای زندگی راحت، راه اندازی و خرید کسب و کاری سود ده در کشوری پیشرفته می باشند. حداقل توانایی سرمایه گذاری 500 هزار دلاری دارند.

Search
Close this search box.

خرید کسب و کار خارجی به سهولت 2

ABM-Feature-image

این کتاب همه موارد ی که به صورت کلی برای خرید یک کسب و کار نیاز دارید را به شما توضیح می دهد.

نزدیکی به کسب و کار در حال حاضر یک عامل رتبه بندی غالب است. حتی برای کسب و کارهای دیجیتالی، هر مشتری در نقطه ای از نقشه محلی است.

افزایش سؤالات بازاریابی مکان که ممکن است آژانس شما با آن مواجه شود می تواند باعث نگرانی شود اگر در گذشته عمدتاً به شرکت های مجازی خدمات داده باشید. ممکن است شما یک متخصص سئو محلی در تیم خود نداشته باشید و این می تواند باعث شود که در صحبت کردن با برخی از مشتریان احساس اضطراب کنید یا حتی آنها را دور کنید.

خبر خوب اینجاست: بین سئوی ارگانیک و محلی همپوشانی زیادی وجود دارد. اگر در بازاریابی دیجیتال مهارت دارید، در حال حاضر کیلومترها در مسیر جستجوی محلی هستید. بگذارید این دانلود انحصاری راهنمای شما برای قرار دادن چیزهایی باشد که از قبل می دانید برای مشتریان ورودی با نیازهای سئوی محلی:

در این راهنما، صحبت مستقیمی در مورد بومی سازی دیدگاه خود در مورد زیر پیدا خواهید کرد:

-مالکیت SERP
-تبدیل ها
-تبلیغات

با اطمینان به درخواست های بازاریابی محلی پاسخ دهید و پایگاه مشتری آژانس خود را افزایش دهید. Moz می داند که آژانس شما می تواند این کار را انجام دهد!

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

خرید کسب و کار خارجی به سهولت 2
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

کتاب رایگان: راهنمای خرید کسب و کار خارجی برای ایرانیان

در این کتابچه با مجموعه مواردی که پیش از خرید یک کسب و کار سود آور باید انجام دهید آشنا می شوید.  

ویزای استارت آپ